quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 16:01 schreef Dimens het volgende:
Phoebe [ afbeelding ][ afbeelding ]
Klacht, users die hun foto's niet verkleinen met de tag [img=640] zodat browsers bijna vastlopen.

Als jij uitlegt waar die tag moet doe ik het vanaf nu goedquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 16:01 schreef Dimens het volgende:
Phoebe [ afbeelding ][ afbeelding ]
Klacht, users die hun foto's niet verkleinen met de tag [img=640] zodat browsers bijna vastlopen.

oh lolquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 16:22 schreef Proletariaat het volgende:
[..]
alleen het scherm dat je open hebt staan printscreenenalleen je browser of een map dus

Chrome een pauper browser noemen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 16:09 schreef linpunt het volgende:
[..]
Users die pauperbrowsers hebben..
Bij de eerste [img] tag, voorbeeld:quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 16:10 schreef Tchock het volgende:
[..]
Als jij uitlegt waar die tag moet doe ik het vanaf nu goed

quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 16:33 schreef Plastic_zak het volgende:
Klacht : Kappers die tegen je praten

quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 16:33 schreef Plastic_zak het volgende:
Klacht : Kappers die tegen je praten

Ik haat niet snel iemand, maar blijkbaar is sanasoufi speciaal. Maar ga niet zeggen dat ik een pessimist ben en alles & iedereen haat.quote:

Dan begin je zelf over iets leuks.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 16:46 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Ja, over allemaal saaie dingen

Echt waar? Linkje graag.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 17:15 schreef linpunt het volgende:
[..]
Ze postte wel foto's van een vet mooi model wat ze claimde te zijn

Err, in de oude topics moet je dan maar spitten.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 17:21 schreef Rezania het volgende:
[..]
Echt waar? Linkje graag.
Ze blijft wel geestelijk gestoord imo

quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 17:33 schreef Plastic_zak het volgende:
Klacht : coban heeft geen pics op haar fobo

Dat is het hele idee van een fobie. Lekker inlevingsvermogen, moet je iets mee doenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 02:21 schreef Rezania het volgende:
Mensen die bang zijn voor onschuldige spinnen. Tenzij die spin je kan vergiftigen/doodmaken, heb je geen reden om bang te zijn.

kieren bij de ramen?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 02:18 schreef Miasan het volgende:
Iewww dikke vieze spin in de badkamer! Hoe komen die dingen toch binnen? brrr.![]()
Heb hem geplet met een emmer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |