Dat had ik dus ook altijd.quote:
^^.quote:
Ik lust het wel, maar mij is de smaak vaak TE waardoor ik maar een heul klein beetje wil en het dan al beu ben...quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 15:11 schreef Viking84 het volgende:
[..]
^^.
Mensen die geen kaas lusten missen echt wel wat!
En ik snap ook niet hoe je geen 'kaas' kunt lusten. Er zijn zoveel verschillende soorten kaas: mascarpone is iets heel anders dan 'boterhamkaas'.
Dat heb ik nou met chocola! Handig hèquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 15:12 schreef Siral het volgende:
[..]
Ik lust het wel, maar mij is de smaak vaak TE waardoor ik maar een heul klein beetje wil en het dan al beu ben...
Dat kan ik dan niet snappen!quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 15:13 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat heb ik nou met chocola! Handig hè.
Cheesecake is dan wel weer een van mijn favo dingenquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 15:14 schreef Syrena het volgende:
Cheesecake staat in de ovenBen benieuwd.
Vroeger lustte ik alleen jonge kaas, pas sinds een jaar vind ik oude kaas
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb jonge kaas nooit lekker gevonden, haha. Als ik ergens ben en er ligt kaas en ik twijfel of het oud of jong is, vraag ik het altijd even en als het jong is, neem ik het nietquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 15:14 schreef Syrena het volgende:
Cheesecake staat in de ovenBen benieuwd.
Vroeger lustte ik alleen jonge kaas, pas sinds een jaar vind ik oude kaas
Klinkt het stom als ik zeg dat ik meer van "fris/luchtig" eten houdt dan van "gedrongen/zwaar" eten?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 15:22 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik heb jonge kaas nooit lekker gevonden, haha. Als ik ergens ben en er ligt kaas en ik twijfel of het oud of jong is, vraag ik het altijd even en als het jong is, neem ik het niet. Maar met een te groot blok oude kaas moet je ook niet aankomen bij mij. Dan wordt het mij ook te veel
.
Nee, klinkt niet stom, snap wel wat je bedoeltquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 15:24 schreef Siral het volgende:
[..]
Klinkt het stom als ik zeg dat ik meer van "fris/luchtig" eten houdt dan van "gedrongen/zwaar" eten?Misschien verklaard dat het, haha. Niet lusten is bij mij nooit echt aan de orde. Maar ik heb liever andere dingen als ik de keus heb!
Aghquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 15:25 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee, klinkt niet stom, snap wel wat je bedoelt.
En ik heb weekend, dus ik zeg niks over je taalfouten![]()
.
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 15:18 schreef Siral het volgende:
Ik weet wel voor welk puntje ik kies...........Nou die tweede, met een port of goed donkere sherry en wellicht een honingdipje voor de kaasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Geitenkaas eet ik deze weekquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 15:56 schreef XcUZ_Me het volgende:
Huuu, kaas. Alleen jonge kaas en graskaas vind ik lekker. Jong belegen vind ik al te sterk en met alle exotische kazen die je op toastjes doet, hoef je al helemáál niet in m'n buurt te komen. *ril*
Het enige dat nog gaat, is mozzarella en een bepaalde soort feta, van het merk Dodoni of Kolios.
Oh en geitenkaas vind ik echt het summum van smerigheid. Dat is een van de weinige dingen diet ik écht écht écht niet lust.
oh hier miezert het een beetje. Was net wel mega druk in de appiequote:Op zaterdag 13 augustus 2011 16:22 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Geitenkaas eet ik deze week.
Net even naar de dierenwinkel geweest en compleet natgeregend.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kan er meteen een drieling bij nemen..
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 16:28 schreef MevrouwPuff het volgende:
Uiteindelijk is het zo een gewordenGefeliciteerd met je bolide!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kan er meteen een drieling bij nemen..
Ja doei.
Ik moet welquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 16:30 schreef Viking84 het volgende:
Leuk bakkie Puff!
Durf je wel alleen te rijden, eigenlijk?.
Zo leer je het wel het bestquote:
geen idee?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 16:32 schreef XcUZ_Me het volgende:
Een Renault Mégane station of een Scenic? Wat is't?
quote:
oh echt? waarom heb je zo lang niet gereden dan? als ik vragen magquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 16:33 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Zo leer je het wel het best.
Ik heb al 2 jaar ofzo niet meer gereden. M'n vader zei altijd "binnenkort weer even", maar nu ik meer dan een half uur bij hun vandaan woon komt het er niet meer van, gok ik. Als ik weer ga rijden, ga ik maar weer even een paar lessen nemen, want ik weet niet eens meer hoe de richtingaanwijzer werkt
.
'Megane scenic 2.0'quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 16:35 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
'Megane scenic 2.0'Nou onze mégane met hetzelfde bouwjaar heeft het heel lang volgehouden!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Wat is de km-stand?
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
Heb geen auto (nodig) en reis altijd met OV of fiets, dus tja, zo gaan die dingenquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 16:35 schreef Mixende_match het volgende:
[..]
oh echt? waarom heb je zo lang niet gereden dan? als ik vragen mag
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 16:35 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
'Megane scenic 2.0'Kan niet, in 1997 zagen de Scenics er anders uit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
oh. Ik gok dan alleen scenic.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 16:48 schreef Duvel het volgende:
[..]
Kan niet, in 1997 zagen de Scenics er anders uit.
Ja, dat klopt wel.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 16:51 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
oh. Ik gok dan alleen scenic.
Ik mis de hond nog en een plaatje van de caravan waarmee ze elk jaar naar dezelfde camping in Frankrijk trekken.quote:
Sjagrijnig-manspersoon-boksquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 17:52 schreef Perruche het volgende:
En een sjagrijnig vriendehelaas kreeg ik die niet verkocht
ik krijg er zin van om te datenquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 17:53 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Sjagrijnig-manspersoon-boksHet zit vast in de lucht. Hij beseft vast nog niet helemaal dat hij vakantie heeft.
Bedoel je niet "niet teveel" of "voldoende" in plaats niet "niet voldoende"?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 17:54 schreef Viking84 het volgende:
Zo, de quiche kan zo in de oven. Hopelijk heb ik niet voldoende room gebruikt, want er stond in het recept dat er 'een scheutje' in moest. We'll see. En anders wordt het friet.
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 17:55 schreef MarMar het volgende:
Ohja, dat was ik nog vergeten van het bijlezen!
@Perr: mijn kerel lijkt gewoon zo perfect omdat ik de negatieve dingen niet vermeld
Ja dat bedoel ikquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 17:55 schreef Perruche het volgende:
[..]
Bedoel je niet "niet teveel" of "voldoende" in plaats niet "niet voldoende"?
Das mooi, want veel mensen laten alleen van zich horen als ze wat te klagen hebben en daardoor wordt de werkelijkheid nogal vertekendquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 17:55 schreef MarMar het volgende:
Ohja, dat was ik nog vergeten van het bijlezen!
@Perr: mijn kerel lijkt gewoon zo perfect omdat ik de negatieve dingen niet vermeld
Dat valt toch wel mee qua baggerheid?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 18:03 schreef motorbloempje het volgende:
Lijstje hier is bagger
O: 300ml Griekse Yoghurt
L: een Hot Chocolate Milano bij Caffé Nero
T: reep kaas, paar hapjes goulash
D: beefburgers op 'broodjes' van grote platte champignons met erbij koolraappatat
T: nog wat bedenken
Lijkt goed aan te slaan ja, ribben voelen een stukje minder geirriteerd en ik kan weer lachen zonder te janken van de pijnquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 17:56 schreef Perruche het volgende:
[..]haha! nou lekker toch
. Hoe voel je je nou? Werkt de nieuwe pijnstiller ontstekingsremmer een beetje?
Paprikakoekjes? Interessant?!quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 18:08 schreef Viking84 het volgende:
Ze gaat gewoon een grote T nemen. En mijn paprikakoekjes zijn al op, so much for gezellig snacken bij de film
.
wat Per zei: te weinig, maar misschien dat ik vanavond nog wel wat lekkers fabriceer. We hebben wel twee beefburgers de man straks, al zijn ze niet zo grootquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 18:06 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat valt toch wel mee qua baggerheid?
Nee zijn gewoon van die minitucsquote:
spewwibs!quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 18:25 schreef Cocotrimonium het volgende:
Wij gaan zo bbq'enSpareribs ftw!
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 18:26 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ja hier ook al hele middag regen. Voor de verandering
.
Neuh, hier is het ook bagger weerquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 18:26 schreef Viking84 het volgende:
[..]
spewwibs!.
Hier heeft het het grootste deel vd dag geregend en in Friesland is het gewoon droog. En in Limburg ook blijkbaar
.
In before the smart ass: we zijn dus niet al vanaf januari aan een stuk door aan het bbq'enquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 18:29 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Neuh, hier is het ook bagger weerMaar we bbq'en tussen de buien door en kunnen onder t afdak gaan staan
Daarbij bbq'en we al sinds januari. Dus een paar druppels houden ons niet tegen
Vooral voor de bereikbaarheidsdiensten is het nuttig noodzakelijk.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 18:44 schreef sigme het volgende:
15 km | 10,1 km/u
Viking, jij alweer 10 kmen uniekhoorn zag ik voorbij flitsen met 10,5
.
Puff gefeliciteerd met je wagen! Moet je er veel mee toeren voor je werk?
Ja maar dat zegt mij dus niksquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 18:46 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Vooral voor de bereikbaarheidsdiensten is het nuttig noodzakelijk.
dienst zo'n 3x per maand, hopelijk niet veel vaker nu er iemand uitgevallen is.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 18:48 schreef sigme het volgende:
[..]
Ja maar dat zegt mij dus niks. Moet je dan veel toeren met je auto'tje? En hoe vaak ben jij de bereikbaarheidsdienst?
Maar dat is een prachtig creatief plan!quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 18:49 schreef Viking84 het volgende:
Auto'tje.
Ik ben wel jaloers op jullie, sigme en uniek, want volgens mij hebben jullie daar veel mooiere hardlooproutes voor langere afstanden. Ik heb nu een goeie route tot 12 km gevonden en daarna moet ik echt creatief worden. Met de trein naar Leiden en hardlopend terug ofzo?.
Ja, ik loop nu ver genoeg om de stad uit te kunnen, dus misschien dat maar eens doenquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 18:54 schreef sigme het volgende:
[..]
Maar dat is een prachtig creatief plan!
Ik mag niet klagen over de omgeving hier. De route die ik nu nam loopt langs een groot natuurterrein; als ik nog verder wil kan ik een rondje zanderige hei eraan vast plakken. Deed ik vroeger ook wel eens. Is heel mooi maar ook zwaar, rennen door rul zand. Op zaterdagmiddag heb ik daar sowieso geen zin an, dan is me er teveel volk.
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 19:24 schreef Ml-etje het volgende:
shoppen moet ook als kwelling genoteerd
In 1997 zagen de Mégane Scenics er zo uit:quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 18:33 schreef MevrouwPuff het volgende:
Vanavond mosselen uit de AH-bonus![]()
Oh en voor de smart-asses: nog eens nagekeken. Het is echt een megane scenic uit 1997.
Ik zie maatschappelijk werk een paar keer in de zoveel weken. Ik doe het voornamelijk zelf.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 19:28 schreef Perruche het volgende:
Siral, zit je eigenlijk nog bij een psych ofzo? Of doe je het gewoon zelf? En hoe gaat het nou met je ouders en jou?
Ze zei smorgens een wit bolletje met kaas, en smiddags ook een tosti, wij hebben samen geluncht in de stad. En die pakt vanavond niets meer, doet ze nooit. (ze eet nooit tussendoortjes, 3 maaltijden per dag en over het algemeen verder niets) Oh en ze had een deel van haar friet laten liggen, omdat ze het niet meer op kon, ik kon het wel op, maar heb het dus ook laten liggen... (ik zit overigens wel gewoon MEER dan vol nu hoor)quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 19:30 schreef XcUZ_Me het volgende:
En wat heeft je zus overdag gegeten?
De 24e.. en de 16e laatste afspraak bij dietiste.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 19:37 schreef XcUZ_Me het volgende:
Tsja. Wanneer heb je weer een afspraak?
Mijn kleine teentjes zijn het met je eensquote:
We hebben dan ook niks gekochtquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 19:50 schreef XcUZ_Me het volgende:
Dat is niet zo moeilijk. Ik zie nu ook eetkamerstoelen. Vier stuks om precies te zijn.
Ja I know. Het is ook wel raar om bijvoorbeeld maar 3 eetkamerstoelen te hebben.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 19:57 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
We hebben dan ook niks gekochtenne je bent voorspelbaar XM-ert
en bedankt hé.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 19:59 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja I know. Het is ook wel raar om bijvoorbeeld maar 3 eetkamerstoelen te hebben.
I rest my casequote:
Psssttttt... ik heb geen plek voor een 4e stoel....quote:
Maar zo hoef je helemaal niet te voelen!! Probeer eens trots op jezelf te zijn dat je zomaar friet met een kaassoufle heb genomen. Voor jou doen opzich een prestatie??quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 19:39 schreef Siral het volgende:
[..]
De 24e.. en de 16e laatste afspraak bij dietiste.
Het ging zo goed de afgelopen tijd, ik weet niet waarom ik me nu ineens zo klote voel. Ik heb echt zo'n 2 weken gewoon maar meegedaan en goed gegeten op vakantie, meer dan goed. En vond het allemaal prima. Nu ben ik weer op een normaal eetpatroon en vergalt een frietje speciaal mijn hele mood?
Reeel gezien heb ik echt weinig gegeten vandaag overdag (heb ook geen reet uitgevoerd en gewoon gegeten naar behoefte). Maar die friet speciaal met kaassoufle geeft gewoon een beuk na!
Jullie hebben een bureauquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 20:06 schreef Cocotrimonium het volgende:
Wij hebben niet eens één eetkamerstoel. Mgoed, we hebben dan ook geen eettafel.
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 20:08 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Verdikkie ik kan ze niet eens vinden die stoelen
Klopt... ergens ben ik dat ook wel. Maar ik had me gister ookal een gevulde koek gegund.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 20:07 schreef Mixende_match het volgende:
[..]
Maar zo hoef je helemaal niet te voelen!! Probeer eens trots op jezelf te zijn dat je zomaar friet met een kaassoufle heb genomen. Voor jou doen opzich een prestatie??
@vik. Ik probeer ook zo weinig mogelijk te rijden. Vriend rijdt bijna altijd. Haha.
Lijstje:
O: muesli met magere yoghurt
T: niks, druk in de winkel
L: tomaten pistolet oid, met salami, kaas en sla
T: niks, druk in de winkel, en at pas om 3 de lunch haha
D: bietjes uit tuin met uitjes met een paar stukjes kiprollade
T: hmmm zit nu in de Kuip, dus zal straks wel chips zijn helaashaha
Wij 4, heeeele mooie. Van kartell.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 20:00 schreef sigme het volgende:
Ik heb er maar twee.
Wel hele mooie, vind ik.
Truequote:Op zaterdag 13 augustus 2011 20:08 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Jullie hebben een bureaueen grote
Verdikkie ik kan ze niet eens vinden die stoelen
quote:
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 20:15 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
TrueMaar dat is boven... Beneden zou het best kunnen, maar we zitten eigenlijk alleen beneden als we bezoek hebben
Gezienquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 20:14 schreef Mixende_match het volgende:
[..]
Wij 4, heeeele mooie. Van kartell.
quote:
Nee, dat dacht ik ook al, maar dit is de enige stoel die 'almere' heet die ik kon vindenquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 20:21 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
ik ga ze wel even naar mezelf mailen (de foto's dan) strakke stoelen staan niet echt in ons poppenhuisje.
jah, zoiets is 'm.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 19:29 schreef Duvel het volgende:
[..]
In 1997 zagen de Mégane Scenics er zo uit:
[ afbeelding ]
Nouja, volgens mij zijn het niet eens blaarpleisters, maar ik noem het zo. Dit spul:quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 20:36 schreef sigme het volgende:
Blaarpleisters? Kan je die daar niet kopen dan? En zitten ze nu al ingepakt?
Boks.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 20:38 schreef Perruche het volgende:
Oh en wij hebben geen eetkamer dus ook geen eetkamertafel of -stoelen
Ja, dit voelt niet zo erg als een paar weken geledenquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 20:31 schreef Razztwizzle het volgende:
Doe je voorzichtig met je knieën Vik? Je komt makkelijker aan blessures dan er weer af.
Wel goed bezig trouwens!
Met Friese vlaggetjes erop zekerquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 20:39 schreef XcUZ_Me het volgende:
Er is ook een eetkamerstoel model 'Renske'.
Wij heb er helemaal geen ruimte voor in huisquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 20:39 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Boks.
We willen wel een eettafel neerzetten met twee stoelen, maar dan moet de oude computer weg en die gaat pas weg als ik een tablet heb.
Zeker. Wij hebben de sedan-uitvoering gehad, is goed bevallen!quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 20:24 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
jah, zoiets is 'm.
Bumabak-waardig toch
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 20:41 schreef XcUZ_Me het volgende:
[ afbeelding ]
Onlangs besteld op de woonbeurs... Model renske, héél veel mogelijkheden wat betreft de stof en de combinatie in de fraaie bies waarmee deze stoel is afgezet. Zitkussen is los en afritsbaar, ideaal om schoon te maken!![]()
Ik moest even terugzoeken, maar ik had er overheen gelezen! Ik vind het leuke schoenen, vrolijkquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 17:49 schreef Perruche het volgende:
Supergave nieuwe paarse sportschoenen gekocht en ook een vestje van puma. En speakers voor op de computer!!
Check nou:
[ afbeelding ]
en zo comfortabel!
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 20:43 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik vind de paarse sportschoenen heel tof!
Chinees was lekker maar ik kan nu niet eens meer mijn buik inhouden, zo vol
Met voornamelijk paksoi, paprika, ei, varkensspek, vleesballetjes, rundvlees en atjar.
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 20:44 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Ik moest even terugzoeken, maar ik had er overheen gelezen! Ik vind het leuke schoenen, vrolijk.
neequote:Op zaterdag 13 augustus 2011 20:45 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik vond ze waanzinnig lelijk. Maar, dat zal je niet verbazen denk ik Perr
.
Jaquote:
Dat heet leukoplast inderdaad. Ook mooi spul, al geef ik soms de voorkeur aan de goedkope variant van wit zeer permeabel papier.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 20:38 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Nouja, volgens mij zijn het niet eens blaarpleisters, maar ik noem het zo. Dit spul:
[ afbeelding ]
Noem je dat gewoon leukoplast?
Ik plak het altijd op ruwe plekjes-die-blaren-dreigen-te-worden of full-blown-enorme-blaren-nadat-ze-zijn-doorgeprikt-en-ontsmet.
En inpakken, dat doe ik morgen. Avond. Laat. Of maandagmorgenvroegik ben daar niet zo heel gestructureerd in.
Ach, die verkopen ze daar vast ook wel.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 20:47 schreef sigme het volgende:
[..]
Dat heet leukoplast inderdaad. Ook mooi spul, al geef ik soms de voorkeur aan de goedkope variant van wit zeer permeabel papier.
"Echte" blaarpleisters bestaan ook, zijn ook best de moeite waard om bij je te hebben op een wandelvakantie. Rare ovalen doorzichtoge plakkers, die als een soort tweede huid over de blaarplek heenplakken. Kan je erg goed mee doorlopen.
Oh ja, dat was ook zo. Ik had beleefdheidshalve niet gereageerd.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 17:49 schreef Perruche het volgende:
Supergave nieuwe paarse sportschoenen gekocht en ook een vestje van puma. En speakers voor op de computer!!
Check nou:
[ afbeelding ]
en zo comfortabel!
Maar die zijn duur en ze blijven maar één dag zitten. Bij mij dan.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 20:47 schreef sigme het volgende:
[..]
Dat heet leukoplast inderdaad. Ook mooi spul, al geef ik soms de voorkeur aan de goedkope variant van wit zeer permeabel papier.
"Echte" blaarpleisters bestaan ook, zijn ook best de moeite waard om bij je te hebben op een wandelvakantie. Rare ovalen doorzichtoge plakkers, die als een soort tweede huid over de blaarplek heenplakken. Kan je erg goed mee doorlopen.
Je bent Miss Google of je bent het niet hequote:Op zaterdag 13 augustus 2011 20:43 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
![]()
[ afbeelding ]
En dan heb ik een half uur zitten googlen
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 20:48 schreef sigme het volgende:
[..]
Oh ja, dat was ook zo. Ik had beleefdheidshalve niet gereageerd.
Ik dus idem, maar ja als ze er om vraagt, achquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 20:48 schreef sigme het volgende:
[..]
Er zijn ook goedkopere en als ze goed zitten blijven ze twee weken zitten. Het is toch wel de moeite waard, vind ik.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 20:48 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Maar die zijn duur en ze blijven maar één dag zitten. Bij mij dan.
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 20:48 schreef sigme het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 20:49 schreef sigme het volgende:
[..]
Er zijn ook goedkopere en als ze goed zitten blijven ze twee weken zitten. Het is toch wel de moeite waard, vind ik.
Ja, twee weken als je niet doucht zekerquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 20:49 schreef sigme het volgende:
[..]
Er zijn ook goedkopere en als ze goed zitten blijven ze twee weken zitten. Het is toch wel de moeite waard, vind ik.
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 20:47 schreef sigme het volgende:
[..]
Lekker bij het grofvuil zetten .quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 17:52 schreef Perruche het volgende:
En een sjagrijnig vriendehelaas kreeg ik die niet verkocht
De eerste keer heb ik van die rete-dure van Hansaplast gekocht, en de volgende keer die van DA eigen merk. Bij beide heb ik wel eens gehad dat er een niet hechtte, maar gewoon een nieuwe geplakt en die plakte dan steeds wel.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 20:50 schreef Viking84 het volgende:
[..]
[..]
Ja, twee weken als je niet doucht zeker. Welke zijn dat dan? Ik heb die van de Etos, geloof ik.
In mijn beleefdheidshalve post staat de linkquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 20:53 schreef Ml-etje het volgende:
Hoe ver moet ik terugzoeken voor die schoenen?
En is dat vriendje ook wel eens vrolijk/blij/lief/zorgzaam?
Ik heb ook passende schoenen, maar ik durf niet meer zonder sporttape te lopen uit angst dat ik toch weer blaren krijg (dat is overigens ook nog een tip ter voorkoming van blaren! Heb er nu helemaal geen last meer van)quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 20:53 schreef sigme het volgende:
[..]
De eerste keer heb ik van die rete-dure van Hansaplast gekocht, en de volgende keer die van DA eigen merk. Bij beide heb ik wel eens gehad dat er een niet hechtte, maar gewoon een nieuwe geplakt en die plakte dan steeds wel.
Ik heb er een keer 10 km mee hardgelopen (tip, ga niet twee dagen voor een wedstrijdje voor het eerst eens zonder sokken hardlopen), de rest bij wandelvakanties denk ik. Maar dat hoeft nu niet meer want ik heb nu passende schoenen
.
Thanks! Ik ben niet zo helder vandaagquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 20:55 schreef sigme het volgende:
[..]
In mijn beleefdheidshalve post staat de link.
Is het ook welquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 20:55 schreef Viking84 het volgende:
Jammer van de cheesecake, Syrena. Klinkt wel als een goeie regel, though!
Ook al nooit van gehoord, kijk echt nooit wat maar aangezien ik weer een voorraadje aan wil leggen voor hometrainen...quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 20:57 schreef Viking84 het volgende:
Uniek, Game of thrones is ook leuk. Volgens mij is Big Bang Theory helemaal niks voor mij. Ik ben meer van de 'serieuze' series ofzo
.
Zoiets had ik ook bij mijn nieuwe hardloopschoenen, aan m'n linkervoet. Ik heb een tijd lang oude en nieuwe schoenen afgewisseld, totdat de nieuwe niet meer knelden. Die liepen gelukkig dus inderdaad een beetje uit.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 20:59 schreef uniekhoorn het volgende:
Mijn nieuwe hardloopschoenen zorgt ervoor dat mijn tenen beginnen te slapen, toch te strak gekocht, hopelijk 'lopen' ze nog uit
Komt omdat je op vakantie uit je normale ritme bent en misschien ook omdat je toen niet in dit topic kwam.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 19:39 schreef Siral het volgende:
[..]
De 24e.. en de 16e laatste afspraak bij dietiste.
Het ging zo goed de afgelopen tijd, ik weet niet waarom ik me nu ineens zo klote voel. Ik heb echt zo'n 2 weken gewoon maar meegedaan en goed gegeten op vakantie, meer dan goed. En vond het allemaal prima. Nu ben ik weer op een normaal eetpatroon en vergalt een frietje speciaal mijn hele mood?
Ja hoi, ik bin zunig dus die oude heb ik nogquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:04 schreef sigme het volgende:
Want je moet oude schoenen niet weggooien voor je nieuwe hebt, maar ik gooi de oude niet weg voordat de nieuwe ook stuk zijn.
Ohquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:04 schreef sigme het volgende:
Want je moet oude schoenen niet weggooien voor je nieuwe hebt, maar ik gooi de oude niet weg voordat de nieuwe ook stuk zijn.
VriezerTquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:24 schreef Viking84 het volgende:
Rauwe ham.
Morgen hebben wij afbakbroodjes. Die hadden ze alleen in partyverpakkingen blijkbaar, dus nu moeten we samen vier croissantjes en acht harde bolletjes wegwerken bij het ontbijt.
Die heb ik heul niet gezienquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:25 schreef motorbloempje het volgende:
die broodjes van 17 cent van de euroshopper doen 't ook prima
Omdat je veel gedaan hebt of omdat je veel geluierd hebt?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:30 schreef Viking84 het volgende:
Oh men, ik ben zó moe. Ik word volgens mij echt 'moeier' van een vrije dag dan van een werkdag
.
Ik heb veel gedaan, maar op het werk doe ik ook veelquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:31 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Omdat je veel gedaan hebt of omdat je veel geluierd hebt?
5000km is een mooie motorvakantie van 2 wekenquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:35 schreef Jagärtrut het volgende:
en morgen ga ik weer naar zweden, en dat zal gek zijn, na 4 weken met de duutser, maar ik kijk ook wel weer uit naar m'n eigen leventje...
Ik heb alleen geenz in meer om te reizen. Na 5000 km. gereden te hebben in 4 weken is het wel genoeg!
Wat?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:35 schreef Tinkepink het volgende:
ik heb TLC! In ieder geval vanavond.
Die vrouwen-tv-zender. Geen idee wat de afkorting betekent.quote:
"quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:37 schreef Syrena het volgende:
Er komt weer eens een stortbui naar benedenwat een takkeweer
we zouden verdomme nu buiten moeten zitten met een flinke bel rosé, olijfjes stokbrood aioli, droge worststukjes
etc.
Troep, Lamlendigheid en Crap.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:40 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Die vrouwen-tv-zender. Geen idee wat de afkorting betekent.
Ik ook pas sinds syrena het erover had.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:40 schreef motorbloempje het volgende:
Oh, ik ken 'die vrouwenzender' niet?
Het verschil is dat je dan vast elke dag een stuk rijd, wij hebben misschien 5 dagen gereden....quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:37 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
5000km is een mooie motorvakantie van 2 weken![]()
![]()
maar kan me er wel iets bij voorstellen als dat niet je ding is
Truequote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:43 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Het verschil is dat je dan vast elke dag een stuk rijd, wij hebben misschien 5 dagen gereden....
ik vind ze wel tof hoor Perquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 20:37 schreef Perruche het volgende:
Hooooooi!
nachos con todo in de oven, zo lekker TV-kijken met nachos en een wijtnje, omnomnom! Morgen sporten op mn nieuwe schoenen.
Houdt niemand hier van mijn mooie paarse schoenen
Hier ook knalroze shirt en knalblauwquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:48 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
ik vind ze wel tof hoor PerPast mooi bij mijn knal knal knalroze hardloopshirt
Ik word iig niet aangereden als ik dat shirt aanheb
da's liefdequote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:32 schreef Jagärtrut het volgende:
M'n lieve Duutser heeft voor me gekookt, omdat ik zo moe was. En nu doet hij de afwas ook nog, terwijl het onze regel is dat diegene die kookt niet af hoeft te wassen!![]()
als ik achterna gezeten wordquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:51 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hier ook knalroze shirt en knalblauw.
Loop jij ook hard dan?.
Ja dat is liefdeeeee, liefde op het eerste gezicht! Nu heb ik die irritante intro in m'n hoofd, dank jequote:
Gelukkig is het pas augustus. Koop jij serieus nu al een winterjas?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:00 schreef _aurum_ het volgende:
ik zit te kijken naar een nieuwe winterjas, maar ik vind niks moois
en ik heb mijn huidige jas al 3jaar, hij kan nog wel, maar eigenlijk ben ik 'm een beetje zat
Ik geef d'r geen ongelijk als ik naar buiten kijkquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:07 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Gelukkig is het pas augustus. Koop jij serieus nu al een winterjas?
a) kijk naar het weer en b) als ik kan vinden wat ik mooi vind, in mijn maat.....waarom niet? Al hangt hij nog 2 maanden in de kast, hij hangt mij niet in de weg.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:07 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Gelukkig is het pas augustus. Koop jij serieus nu al een winterjas?
[4daagse]quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 20:47 schreef sigme het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:21 schreef anna82 het volgende:
[..]
[4daagse]
Zoals de Rode Kruis-medewerker zei die een half uur bezig was mijn blarenpleisters zo pijnloos mogelijk te verwijderen:
"Blarenpleisters zijn er om nog pijnlijke schoenen mee in te lopen of voor een avondje dansen. Blarenpleisters zijn niet voor (lange) wandeltochten! Zucht."
Het Rode Kruis was overigens sponsored by Compeed.
Het allerbeste is om ze te laten herstellen. Het twee na beste is om blaren door te prikken, te ontsmetten en af te plakken met leukoplast.
[/4daagse]
Verder bijlezen
Nee, degene van afgelopen week zijn voor de bootcamp, want die kan ik nu niet meer in de sportschool gebruiken, zo viesquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:29 schreef anna82 het volgende:
Ik vind de paarse schoenen ook tof! Ik hoop daarom dat ze niet voor de bootcamp zijn, want dan steek ik er maar schril bij af met mijn Asics![]()
Perruche, heb je bij de Decathlon toevallig nog een optrek-stang gezien? Vriendje wil morgen op zoek!
Ja soms welquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 20:53 schreef Ml-etje het volgende:
Hoe ver moet ik terugzoeken voor die schoenen?
En is dat vriendje ook wel eens vrolijk/blij/lief/zorgzaam?
Je kan ook gewoon een normale stang in de muur boren, in principe.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:55 schreef V1z0R het volgende:
Voor nog geen 20euro staan er oprekstangen op MP...
Downton Abbeyquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:22 schreef Laureline het volgende:
Uniek, van Breaking Bad wordt je depressief! De hoofdpersoon is werkelijk zó zielig, ik kon er op het laatst helemaal niet meer tegen. Maar ik zit dan ook op de crosstrainer met Toddlers & Tiaras, dus wie ben ik. Vandaag een aflevering gezien waarin de director van de pageant er met al het geld vandoor ging![]()
Als iemand nog een leuke serie zoekt, voor op de hometrainer of op de bank, wij keken in de vacantie Downton Abbey, erg goed:
Compeedquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 20:49 schreef sigme het volgende:
[..]
Wat voor jas zoek je? Deze vind ik mooi:quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:00 schreef _aurum_ het volgende:
ik zit te kijken naar een nieuwe winterjas, maar ik vind niks moois
en ik heb mijn huidige jas al 3jaar, hij kan nog wel, maar eigenlijk ben ik 'm een beetje zat
Volgens de voorspellingen op Nu.nl bedoel ik natuurlijkquote:
Jassen klinken leuk, maar open teen in de winter vind ik echt heel raar. Valt voor mij een beetje in de categorie netkousen en witte legging gecombineerd met schoenen met studs.quote:Op zondag 14 augustus 2011 09:35 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Oh en ik heb twee winterjassen. Een écht warme zwarte trenchcoat, en een heel leuk kort blauw jasje, beetje uniform look - dubbele rij knopen enzo. Die is voor als het iets minder koud is - of als ik ga voor kan-mij-het-schelen-dat-het-koud-is-ik-wil-er-gewoon-leuk-uit-zien. In dat geval combineer ik het vaak ook nog met een paar uiterst onpraktische hoge hakken, al dan niet met open teen. Ook als het sneeuwt. I suck.
zoiets idd, getailleerd iig. Ik vind het model mooi, maar de kraag niet zo...Of beter, dat rare gespje. Dat zou ik er dus afslopenquote:Op zondag 14 augustus 2011 03:46 schreef loveli het volgende:
[..]
Wat voor jas zoek je? Deze vind ik mooi:
[ afbeelding ]
Ik doe het ook alleen als ik uitga ofzo hoorquote:Op zondag 14 augustus 2011 09:37 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Jassen klinken leuk, maar open teen in de winter vind ik echt heel raar. Valt voor mij een beetje in de categorie netkousen en witte legging gecombineerd met schoenen met studs.
Die is inderdaad mooiquote:Op zondag 14 augustus 2011 03:46 schreef loveli het volgende:
[..]
Wat voor jas zoek je? Deze vind ik mooi:
[ afbeelding
Wat een taille moet je hebben voor die jasquote:Op zondag 14 augustus 2011 10:57 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Die is inderdaad mooiZoiets zoek ik ook, maar dan in blauw of groen.
Ik vind ze te dun en verkleum er echt inquote:Op zondag 14 augustus 2011 11:01 schreef Ewelina het volgende:
Lange jassen zijn juist warm![]()
Deze vind ik ook leuk.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |