Dat had ik dus ook altijd.quote:
^^.quote:
Ik lust het wel, maar mij is de smaak vaak TE waardoor ik maar een heul klein beetje wil en het dan al beu ben...quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 15:11 schreef Viking84 het volgende:
[..]
^^.
Mensen die geen kaas lusten missen echt wel wat!
En ik snap ook niet hoe je geen 'kaas' kunt lusten. Er zijn zoveel verschillende soorten kaas: mascarpone is iets heel anders dan 'boterhamkaas'.
Dat heb ik nou met chocola! Handig hèquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 15:12 schreef Siral het volgende:
[..]
Ik lust het wel, maar mij is de smaak vaak TE waardoor ik maar een heul klein beetje wil en het dan al beu ben...
Dat kan ik dan niet snappen!quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 15:13 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat heb ik nou met chocola! Handig hè.
Cheesecake is dan wel weer een van mijn favo dingenquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 15:14 schreef Syrena het volgende:
Cheesecake staat in de ovenBen benieuwd.
Vroeger lustte ik alleen jonge kaas, pas sinds een jaar vind ik oude kaas
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb jonge kaas nooit lekker gevonden, haha. Als ik ergens ben en er ligt kaas en ik twijfel of het oud of jong is, vraag ik het altijd even en als het jong is, neem ik het nietquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 15:14 schreef Syrena het volgende:
Cheesecake staat in de ovenBen benieuwd.
Vroeger lustte ik alleen jonge kaas, pas sinds een jaar vind ik oude kaas
Klinkt het stom als ik zeg dat ik meer van "fris/luchtig" eten houdt dan van "gedrongen/zwaar" eten?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 15:22 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik heb jonge kaas nooit lekker gevonden, haha. Als ik ergens ben en er ligt kaas en ik twijfel of het oud of jong is, vraag ik het altijd even en als het jong is, neem ik het niet. Maar met een te groot blok oude kaas moet je ook niet aankomen bij mij. Dan wordt het mij ook te veel
.
Nee, klinkt niet stom, snap wel wat je bedoeltquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 15:24 schreef Siral het volgende:
[..]
Klinkt het stom als ik zeg dat ik meer van "fris/luchtig" eten houdt dan van "gedrongen/zwaar" eten?Misschien verklaard dat het, haha. Niet lusten is bij mij nooit echt aan de orde. Maar ik heb liever andere dingen als ik de keus heb!
Aghquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 15:25 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee, klinkt niet stom, snap wel wat je bedoelt.
En ik heb weekend, dus ik zeg niks over je taalfouten![]()
.
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 15:18 schreef Siral het volgende:
Ik weet wel voor welk puntje ik kies...........Nou die tweede, met een port of goed donkere sherry en wellicht een honingdipje voor de kaasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Geitenkaas eet ik deze weekquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 15:56 schreef XcUZ_Me het volgende:
Huuu, kaas. Alleen jonge kaas en graskaas vind ik lekker. Jong belegen vind ik al te sterk en met alle exotische kazen die je op toastjes doet, hoef je al helemáál niet in m'n buurt te komen. *ril*
Het enige dat nog gaat, is mozzarella en een bepaalde soort feta, van het merk Dodoni of Kolios.
Oh en geitenkaas vind ik echt het summum van smerigheid. Dat is een van de weinige dingen diet ik écht écht écht niet lust.
oh hier miezert het een beetje. Was net wel mega druk in de appiequote:Op zaterdag 13 augustus 2011 16:22 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Geitenkaas eet ik deze week.
Net even naar de dierenwinkel geweest en compleet natgeregend.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kan er meteen een drieling bij nemen..
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 16:28 schreef MevrouwPuff het volgende:
Uiteindelijk is het zo een gewordenGefeliciteerd met je bolide!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kan er meteen een drieling bij nemen..
Ja doei.
Ik moet welquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 16:30 schreef Viking84 het volgende:
Leuk bakkie Puff!
Durf je wel alleen te rijden, eigenlijk?.
Zo leer je het wel het bestquote:
geen idee?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 16:32 schreef XcUZ_Me het volgende:
Een Renault Mégane station of een Scenic? Wat is't?
quote:
oh echt? waarom heb je zo lang niet gereden dan? als ik vragen magquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 16:33 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Zo leer je het wel het best.
Ik heb al 2 jaar ofzo niet meer gereden. M'n vader zei altijd "binnenkort weer even", maar nu ik meer dan een half uur bij hun vandaan woon komt het er niet meer van, gok ik. Als ik weer ga rijden, ga ik maar weer even een paar lessen nemen, want ik weet niet eens meer hoe de richtingaanwijzer werkt
.
'Megane scenic 2.0'quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 16:35 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
'Megane scenic 2.0'Nou onze mégane met hetzelfde bouwjaar heeft het heel lang volgehouden!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Wat is de km-stand?
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
Heb geen auto (nodig) en reis altijd met OV of fiets, dus tja, zo gaan die dingenquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 16:35 schreef Mixende_match het volgende:
[..]
oh echt? waarom heb je zo lang niet gereden dan? als ik vragen mag
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 16:35 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
'Megane scenic 2.0'Kan niet, in 1997 zagen de Scenics er anders uit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
oh. Ik gok dan alleen scenic.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 16:48 schreef Duvel het volgende:
[..]
Kan niet, in 1997 zagen de Scenics er anders uit.
Ja, dat klopt wel.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 16:51 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
oh. Ik gok dan alleen scenic.
Ik mis de hond nog en een plaatje van de caravan waarmee ze elk jaar naar dezelfde camping in Frankrijk trekken.quote:
Sjagrijnig-manspersoon-boksquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 17:52 schreef Perruche het volgende:
En een sjagrijnig vriendehelaas kreeg ik die niet verkocht
ik krijg er zin van om te datenquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 17:53 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Sjagrijnig-manspersoon-boksHet zit vast in de lucht. Hij beseft vast nog niet helemaal dat hij vakantie heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |