Zeg dat, maar weer een nachtje dichterbij LLquote:
quote:Op zondag 14 augustus 2011 09:38 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Zeg dat, maar weer een nachtje dichterbij LL
Bij de Wehkampquote:Op zondag 14 augustus 2011 09:37 schreef gewoonfaye het volgende:
Weet iemand waar ik een goedkoop luchtbedje kan kopen?
Het gaat inderdaad nergens over, die voorspellingen. Het beste is om donderdagochtend je tas in te pakken volgens mijquote:Op zondag 14 augustus 2011 09:44 schreef peaceman het volgende:
gisteren waren de weersvoorspellingen nog erg gunstig, maar vandaag zeggen ze alweer heel wat anders...
of, zoals in mijn geval, donderdagavond.quote:Op zondag 14 augustus 2011 09:45 schreef TWP het volgende:
[..]
Het gaat inderdaad nergens over, die voorspellingen. Het beste is om donderdagochtend je tas in te pakken volgens mij
Actionquote:Op zondag 14 augustus 2011 09:37 schreef gewoonfaye het volgende:
Weet iemand waar ik een goedkoop luchtbedje kan kopen?
Ze hebben die intex dingen in de aanbieding als ik me niet vergis. Ik blaas hem wel voor je op op camping 2quote:
Jep. En die zijn fijnnnnn.quote:Op zondag 14 augustus 2011 09:59 schreef Gewoonik het volgende:
[..]
Ze hebben die intex dingen in de aanbieding als ik me niet vergis. Ik blaas hem wel voor je op op camping 2
Ja volgens mij was het rond 12 uur. Bedoel je de wachttijd voor auto's of voor voetgangers?quote:Op zondag 14 augustus 2011 10:21 schreef theodoor9 het volgende:
Hoelaat ging de poort vorig jaar uiteindelijk open? 12.00 ofzo? En hoelang is ongeveer de wachttijd als je rond die tijd aansluit in de rij? Ben de laatste jaren iedere keer op het einde van de middag aangekomen dus vandaar.
Oef, ik voel zo'n trustbalk op die mensen komen. Auw.quote:
Damn, zoiets hoop je toch nooit mee te maken.quote:
quote:
Holy f*ck! Dat podium waait gewoon om als een kaartenhuis! 4 doden ook..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |