Zeg dat vriendinnetje van je doettiehet?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:18 schreef Mexicaantje. het volgende:
Aaaaaaaaaaaaaaaah ik heb ineens een momentje van er weer heel veel zin in hebben![]()
![]()
Kan je haar geen berichtje sturen op FB? Ik heb d'r gesms't en ze heeft dat berichtje dus duidelijk gezien, maar ik heb geen zin om alles af te handelen eigenlijk.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:41 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Zeg dat vriendinnetje van je doettiehet?
KUTquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:24 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Kan je haar geen berichtje sturen op FB? Ik heb d'r gesms't en ze heeft dat berichtje dus duidelijk gezien, maar ik heb geen zin om alles af te handelen eigenlijk.
Janken dan.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:25 schreef Dark_Angelus het volgende:
Moet ik het weer zeellluf doen.
Ohja, op m'n verjaardag mag jequote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:26 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Denk niet dat je vriendin dat leuk vindt.
Terwijl ik het live altijd wel leuk vindquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:51 schreef Gitaarmat het volgende:
iemand die zwart licht xl net nog op ned 3 (solar) zag? __________! facking slecht mang
Oja, ik kan nie twachtenquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:29 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ohja, op m'n verjaardag mag je
quote:
Ik denk dat als ik daar een kus van je krijg dat ik dan alleen nog maar wil knuffelen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:56 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]Gaan we swingen op Seth Troxler, wat een lekkere beats maakt die man
ik had dit nummer nog nooit gehoord,quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |