quote:Lowlands 2011 uitverkocht
A Campingflight to Lowlands Paradise 2011 is uitverkocht. Er zijn alleen nog een aantal kaarten met CJP-korting beschikbaar. Vraag je code hier aan. Net als voorgaande jaren worden door diverse (online)ticketbureaus toch nog kaarten aangeboden. Deze kaarten worden zo veel mogelijk getraceerd en ongeldig gemaakt. De ongeldig gemaakte kaarten komen weer beschikbaar voor de officiële verkoop via lowlands.nl en livenation.nl. Met de ongeldig gemaakte tickets is geen toegang tot het festival mogelijk. Koop dus geen kaarten via andere sites dan lowlands.nl, livenation.nl en ticketservice.nl Het ongeldig maken van kaarten gaat door tot aan de start van het festival en de ongeldig gemaakte kaartnummers worden gepubliceerd op www.ticketsenconcertkaarten.nl.
Je bent in de war met PMSquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 13:44 schreef friekin_ het volgende:
PCD ook erop? Maken we de mannen het leven zuur.
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 13:47 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Je bent in de war met PMS
Dadelijk even kijken als ik de pop cd af hebquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 13:48 schreef Mexicaantje. het volgende:
PCD is een goed idee.
Doe je ook de Salmon Song van Chemical Brothers? Die's niet fout maar wel fucking vet.
Dan kan je doorlopen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 13:54 schreef Gaspanic het volgende:
Als ik er vrijdagmiddag om let's say 2 uur kom, is het dan lang wachten bij de ingang?
Komen op 90's cdquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 13:56 schreef Mexicaantje. het volgende:
K-Otic
Friek, heb je Spice Girls oid al?
Mooiquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 13:55 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Dan kan je doorlopen.
Althans, dat was vorig jaar zo. Er stonden drie mensen voor ons geloof ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |