Jaozeker is det Limburgs, knaok.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 10:31 schreef Knevelt het volgende:
Ik schaam me kapot voor die topictitelis dat werkelijk een limburgs dialect? kankerlelijk
Nee, gewoon gezellig verstandigquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 10:32 schreef MPG het volgende:
[..]
True, true...
Oei, de 'nuchtere sjaak', of iets minder erg?
nea man, is ut eindelijk good dialect, goan ze zanike...quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 10:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
volgens sommigen hier wel. snel het topic maar vol maken zodat het aangepast kan worden
zie je, je kunt wel normaal dialectquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 10:37 schreef maen het volgende:
[..]
nea man, is ut eindelijk good dialect, goan ze zanike...
eenschquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 10:41 schreef Knevelt het volgende:
sobieso is alles boven Zuid-Limburg kut als het op dialecten aankomt.
wies is wel degelijk een woord!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 10:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zie je, je kunt wel normaal dialect
wies is gewoon geen woord (of als je uit bocholtz komt, dan is het wit)
of in de zin: de bis neet good wies
quote:
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 10:41 schreef Knevelt het volgende:
sobieso is alles boven Zuid-Limburg kut als het op dialecten aankomt.
Leef jij ook nog!?quote:
Oow, dat valt dan wel weer mee. Geen EHBO'er BHV'er of chauffeur dusquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 10:36 schreef maen het volgende:
[..]
Nee, gewoon gezellig verstandiglaten zien dat het niet erg is af en toe cola te drinken
Nee gaat er vooral om nog aanspreekbaar te zijn, dat je nog leuk kunt praten over de vereniging enzo.
Jao persies. Altièd waat te näöle, die luuj oèt ut zuujequote:Op dinsdag 23 augustus 2011 10:37 schreef maen het volgende:
[..]
nea man, is ut eindelijk good dialect, goan ze zanike...
'näöle'quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 10:58 schreef MPG het volgende:
[..]
Oow, dat valt dan wel weer mee. Geen EHBO'er BHV'er of chauffeur dus.
[..]
Jao persies. Altièd waat te näöle, die luuj oèt ut zuuje.
haha nee daar ben ik niet geschikt voor (geen diploma'squote:Op dinsdag 23 augustus 2011 10:58 schreef MPG het volgende:
[..]
Oow, dat valt dan wel weer mee. Geen EHBO'er BHV'er of chauffeur dus.
[..]
Jao persies. Altièd waat te näöle, die luuj oèt ut zuuje.
luuj kan ik het nog wel mee eens zijn, maar naole heb ik nog nooit gehoordquote:
Det zien gen rare letters, det is persies wie et motquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 11:02 schreef maen het volgende:
[..]
haha nee daar ben ik niet geschikt voor (geen diploma'sof onbetrouwbare benen) dus verantwoord verdrinken vanavond
enne, doa heb ik zelfs meujte meij um te kinne leaze, te veul rare letters
dan zien de rare letters binne de stadsgrenze gebleve, doa boete is alles gewoen mekkelijkquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 11:04 schreef Joysa het volgende:
[..]
Det zien gen rare letters, det is persies wie et mot
Zuuje gaat echt te ver vrind.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 11:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
luuj kan ik het nog wel mee eens zijn, maar naole heb ik nog nooit gehoord
Jij had vroegâh toch zo'n ronde rode smiley als UI of iets dergelijks?quote:
good gesprokequote:Op dinsdag 23 augustus 2011 11:15 schreef gianni61 het volgende:
loat vur os noe neet goan ensjelle uvver welk dialect ut gooje is, dat was se kals is good. zoelang se mer plat kals
kom maar op!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 11:17 schreef Knevelt het volgende:
Niks, ich maak uuch kepot es g'r neet gewoen Mestreechs gaot praote, geer vuil barbare.
Op dinsdag 23 augustus 2011 11:18 schreef maen het volgende:
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 11:19 schreef Knevelt het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op dinsdag 23 augustus 2011 11:18 schreef maen het volgende:
[..]
kom maar op!
Maar jij bent liev, of niet?
Ik lös dich rauw!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 11:17 schreef Knevelt het volgende:
Niks, ich maak uuch kepot es g'r neet gewoen Mestreechs gaot praote, geer vuil barbare.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |