of een lekker vitamine waterquote:
wild weekend gehad?quote:Op maandag 22 augustus 2011 09:48 schreef maen het volgende:
[..]
maakt me niet uit, als ik er maar energie van krijg... of iig wakker blijf
introductiedagen hier. Moet hier en daar helpen en wil ook nog klein feestje meepakken. Maar ik heb morgen nog tentamen, en dat is niet de beste combinatiequote:
intro maastricht is ook deze week, dinsdag avond paul elstak in het mecc, maar ik moet toch maar de verleiding weerstaan om erheen te gaanquote:Op maandag 22 augustus 2011 09:53 schreef maen het volgende:
[..]
introductiedagen hier. Moet hier en daar helpen en wil ook nog klein feestje meepakken. Maar ik heb morgen nog tentamen, en dat is niet de beste combinatie
je voelt je wel thuis tussen de studentjes?quote:Op maandag 22 augustus 2011 10:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
intro maastricht is ook deze week, dinsdag avond paul elstak in het mecc, maar ik moet toch maar de verleiding weerstaan om erheen te gaan
mwa, dr zullen vast aantrekkelijke studentjes tussen zitten. maar ik zou dan toch gaan voor paul elstakquote:Op maandag 22 augustus 2011 10:05 schreef maen het volgende:
[..]
je voelt je wel thuis tussen de studentjes?
in het kader van lekker foutquote:Op maandag 22 augustus 2011 10:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mwa, dr zullen vast aantrekkelijke studentjes tussen zitten. maar ik zou dan toch gaan voor paul elstak
laatste keer dat ik hem zag wel jaquote:Op maandag 22 augustus 2011 11:02 schreef gianni61 het volgende:
paul elstak is nog steeds een goeie en bekende dj voor hardcore en early rave en staat op bijna alle grote festivals. das dan niet lekker fout, maar gewoon goed.
maar op zo'n studentenfeest zal hij zn playlist natuurlijk wel aanpassen richting lekker fout..
Dus gewoon lekker fout.quote:
Ook foutquote:Op maandag 22 augustus 2011 11:38 schreef maen het volgende:
hier komen de Jeugd van Tegenwoordig, ben benieuwd wat dat wordt...
Ik ben serieus bang!quote:
Neen ik heb de tv en alles al gedaan maar dat het modem kapot gaat boeit niet. Dat ik en het huis en mijn familie maar blijft leven!quote:
Het gaat nu wat beter normaal ben ik hier nooit bang voor moet ik eerlijk zeggen!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 02:00 schreef huize het volgende:
Tis maar onweer argootje...adem in adem uit
huh, wat was er dan?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 09:04 schreef .ZilveR. het volgende:
Goodmorning
Wat een weer vannacht, echt niet meer normaal
Duchtig onweer...quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 09:52 schreef maen het volgende:
[..]
huh, wat was er dan?
oh, en tentamens zijn kut!!
Was ook in Limburgquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 10:22 schreef maen het volgende:
[..]
oh, hier niet volgens mij...
tijd om vanavond al dat tentamenleed maar even te verdrinken...
ja maar dat hoeft nog niet te betekenen dat er hier helemaal niets aan de hand isquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 10:28 schreef MPG het volgende:
[..]
Was ook in Limburg
Mja... Dat gaat vast wel lukken, met al die introfeestjes, toch?
True, true...quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 10:30 schreef maen het volgende:
[..]
ja maar dat hoeft nog niet te betekenen dat er hier helemaal niets aan de hand is
Is inderdaad genoeg te doen, feestjes zat. Maar ik ben 'in functie' dus moet me inhoudenen ik ben doodop, dus gaat nog leuk worden..
volgens sommigen hier wel. snel het topic maar vol maken zodat het aangepast kan wordenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 10:31 schreef Knevelt het volgende:
Ik schaam me kapot voor die topictitelis dat werkelijk een limburgs dialect? kankerlelijk
Jaozeker is det Limburgs, knaok.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 10:31 schreef Knevelt het volgende:
Ik schaam me kapot voor die topictitelis dat werkelijk een limburgs dialect? kankerlelijk
Nee, gewoon gezellig verstandigquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 10:32 schreef MPG het volgende:
[..]
True, true...
Oei, de 'nuchtere sjaak', of iets minder erg?
nea man, is ut eindelijk good dialect, goan ze zanike...quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 10:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
volgens sommigen hier wel. snel het topic maar vol maken zodat het aangepast kan worden
zie je, je kunt wel normaal dialectquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 10:37 schreef maen het volgende:
[..]
nea man, is ut eindelijk good dialect, goan ze zanike...
eenschquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 10:41 schreef Knevelt het volgende:
sobieso is alles boven Zuid-Limburg kut als het op dialecten aankomt.
wies is wel degelijk een woord!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 10:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zie je, je kunt wel normaal dialect
wies is gewoon geen woord (of als je uit bocholtz komt, dan is het wit)
of in de zin: de bis neet good wies
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |