Weetje waarom, omdat je single bent. Als je de volgende man tegenkomt gaat jouw lieve schattige ex gewoon weer verder met het bedreigen van mensen, het bekrassen van andermans autos en lastig vallen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 10:49 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hell, zelfs met die van mij kan ik normaal omgaan tegenwoordig. Zo fijn voor zoonlief ook...
Kom eens niet zo eng dichtbij jij.....quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 10:53 schreef missbehavin het volgende:
Zo richting H'sum, straks lekker rijsttafelen
Yup, klopt helemaal.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 10:48 schreef Godtje het volgende:
Maar SS95 loopt dus dreig berichten met de (andere) ex van MissB?
Dezelfde Sedan die een historie heeft met het verkloten, lastig vallen en stalken van vrouwen?
Is dat de samenvatting?
En precies de reden waarom veel mannen nooit zo op zoek zijn naar dames met kinderen.... Want omdat je een kind hebt met een ex, blijft ie altijd lekker in beeld enzo....quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 10:53 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Weetje waarom, omdat je single bent. Als je de volgende man tegenkomt gaat jouw lieve schattige ex gewoon weer verder met het bedreigen van mensen, het bekrassen van andermans autos en lastig vallen.
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 10:53 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Kom eens niet zo eng dichtbij jij.....
Doen single-vrouwen ook zo denken over mannen met kinderen? Want dat is niet zo handig...quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 10:58 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
En precies de reden waarom veel mannen nooit zo op zoek zijn naar dames met kinderen.... Want omdat je een kind hebt met een ex, blijft ie altijd lekker in beeld enzo....
Nee, das vaak juist precies het tegenovergestelde.... want een man die alleen een kind opvoed enzo....quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 11:02 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Doen single-vrouwen ook zo denken over mannen met kinderen? Want dat is niet zo handig...
Ach, er zullen vast goede tussen zitten waarbij het wel normaal kan.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 10:58 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
En precies de reden waarom veel mannen nooit zo op zoek zijn naar dames met kinderen.... Want omdat je een kind hebt met een ex, blijft ie altijd lekker in beeld enzo....
Joh, atm ben jij eerder degene die mensen lastig valt. Bemoei je lekker niet met mij.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 10:53 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Weetje waarom, omdat je single bent. Als je de volgende man tegenkomt gaat jouw lieve schattige ex gewoon weer verder met het bedreigen van mensen, het bekrassen van andermans autos en lastig vallen.
Zolang je me maar met rust laat tijdens het rijsttafelen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 11:01 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Pas maar op, straks ga ik je stalken.....
Vooruit dan maarquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 11:06 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zolang je me maar met rust laat tijdens het rijsttafelen.
Openbaar forumquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 11:04 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Joh, atm ben jij eerder degene die mensen lastig valt. Bemoei je lekker niet met mij.
It's a date!quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 11:07 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Vooruit dan maar
Maar zodra je klaar bent..... IT'S ON!!!!
Hier gaat ie ook lekkerquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 11:13 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Met Spetsnaz gaat het prima!
Met Yip?
Hoe diep graaf jij ze altijd onder? Ik houd mezelf toch wel altijd aan de six feet under regelquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 11:18 schreef YipYip het volgende:
[..]
Hier gaat ie ook lekker
geen last v vervelende exjes,en mn stalkers liggen inmiddels begraven in mn achtertuin
Een metertje is zat,grindtegels erover en niemand die het zietquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 11:19 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Hoe diep graaf jij ze altijd onder? Ik houd mezelf toch wel altijd aan de six feet under regel
Gelukkig is mijn tuin groot, dus stapelen heb ik nog geen last van
Mmm, net wat tegels weggegeven op marktplaats....quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 11:24 schreef YipYip het volgende:
[..]
Een metertje is zat,grindtegels erover en niemand die het ziet
Stom zeg. Die dingen zijn best handig. Als ze nog blijken te leven,komen ze er nooit onder vandaan.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 11:26 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Mmm, net wat tegels weggegeven op marktplaats....
ik zat gister in je fobo te lurkenquote:
Dank jequote:Op zaterdag 13 augustus 2011 14:19 schreef dawg het volgende:
[..]
ik zat gister in je fobo te lurkenen ik was onder de indruk van je tekeningen. al weleens hier gezien, maar toch. nice
Stuur die chicks effe door maat. Liefst met tits & ass.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 11:03 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Nee, das vaak juist precies het tegenovergestelde.... want een man die alleen een kind opvoed enzo....
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 16:08 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Stuur die chicks effe door maat. Liefst met tits & ass.
jij hebt al een man met kinderenquote:
Te grote borsten of van die negerinnenbillen ben ik niet echt gecharmeerd van, ook al zijn het rondingen.quote:
Ik welquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 17:42 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Te grote borsten of van die negerinnenbillen ben ik niet echt gecharmeerd van, ook al zijn het rondingen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
En waarom zou ik ook?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 17:44 schreef missbehavin het volgende:
Tijn likes big butts and he can't denie
Gelijk heb je! Jij en Sir Mixalot doen maar lekkerquote:
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 17:49 schreef missbehavin het volgende:
Weer zo'n ijzeren vuist.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gaat 'ie mee naar Egypte?Beter onethisch dan oneetbaar
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 17:44 schreef missbehavin het volgende:
Tijn likes big butts and he can't denie
Hahaquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 17:52 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Gelijk heb je! Jij en Sir Mixalot doen maar lekker
Ja mooi he?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 17:54 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Weer zo'n ijzeren vuist.
Gaat 'ie mee naar Egypte?
None taken hoor, cadeautje van vriendinnetje.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 18:00 schreef Memento-Mori het volgende:
no off hoor miss maar die krengen zijn toch hartstikke duur? net als een tattooen jij beweert dat je financieel zo krap zit? *kan ik met hoofd niet bij*
``
das wel heul liefquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 18:03 schreef missbehavin het volgende:
[..]
None taken hoor, cadeautje van vriendinnetje.
Dat is ze dan ook zekerquote:
mijn pumps staan hier nog mooi te zijn in de kastquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 18:06 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat is ze dan ook zekerIk vind het zo grappig, vroeger was ze nooit zo'n 'meisje' en nu heeft ze zelf hakken van 12 cm
owjaquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 17:40 schreef missbehavin het volgende:
[..]
jij hebt al een man met kinderen
Oh ja daar ga jij heen, tof! Vanaf woensdag weer zomer geloof ik.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 18:05 schreef Memento-Mori het volgende:
volgende week LLweersvoorspellingen lijken ok
5e keerquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 18:08 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh ja daar ga jij heen, tof! Vanaf woensdag weer zomer geloof ik.
allemaal jouw schuldquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 18:06 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat is ze dan ook zekerIk vind het zo grappig, vroeger was ze nooit zo'n 'meisje' en nu heeft ze zelf hakken van 12 cm
Uhuh, wolfbeaters, klopt. Deze zijn wat gematigder idd.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 18:08 schreef Memento-Mori het volgende:
overigens vind ik deze wel mooi miss, beter dan die met die wolf (of wat was t)
Ik neem met liefde alle schuld op me.quote:
Miss als je tattoo af is wil ik een foto met die schoenen aan. Alleen die schoenenquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 18:14 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik neem met liefde alle schuld op me.
ik denk dat jij wel meer kan willenquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 18:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Miss als je tattoo af is wil ik een foto met die schoenen aan. Alleen die schoenen
Ohh tits & ass on high heels.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 18:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Miss als je tattoo af is wil ik een foto met die schoenen aan. Alleen die schoenen
Is wel echt een nare draai voor je rug, maar het zal wel een mooie foto opleveren hierdoor.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 18:25 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Ohh tits & ass on high heels.
Fuck Tijn, je hebt gewoon dezelfde smaak als ik.
Dat dusquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 18:24 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik denk dat jij wel meer kan willen
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 17:49 schreef missbehavin het volgende:
Oh die zijn mooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee heb ik en ja kan ik vergetenquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 18:24 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik denk dat jij wel meer kan willen
knuffelenquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 19:09 schreef xFriendx het volgende:
Wat een rotweer, nu heb ik zin om te knuffelen
Daar hoeft het toch geen rotweer voor te zijn?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 19:09 schreef xFriendx het volgende:
Nee, kan ook prima in de zonquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 19:34 schreef Running_free het volgende:
[..]
Daar hoeft het toch geen rotweer voor te zijn?
was t maar echt rotweer.. bah. vies benauwd en beetje mieser-regen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 19:09 schreef xFriendx het volgende:
vinger in je keel, dan is dat zo opgelost.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 19:56 schreef Running_free het volgende:
Ik voel me beroerd bah... Gerookte paling verkeerd gevallen of zo
bij een ander in de geraniums kotsen is niet zo sociaal neequote:Op zaterdag 13 augustus 2011 20:02 schreef Running_free het volgende:
Dat had ik moeten doen toen ik er last van kreeg misschien, maar was toen op visite....
en nu?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 20:02 schreef Running_free het volgende:
Dat had ik moeten doen toen ik er last van kreeg misschien, maar was toen op visite....
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 20:16 schreef Running_free het volgende:
En nu zit ik hier met een kop thee me heel langzaam iets beter te voelen.
let maar op voor de slijmballen hierquote:
Precies, zo zijn we toch niet alleenquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 20:34 schreef Running_free het volgende:
Leuk muziekje ja
Veel plezier op feestje.
En dankje dat mijn gezelschap wordt gewaardeerd, hoe meer zielen hoe meer vreugd toch?
dat hebben meer mensen ja.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 20:46 schreef xFriendx het volgende:
Tis mij net even te ruig, dat In Flames.
maar jij niet, das goed.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 20:45 schreef Running_free het volgende:
In Flames is zeker het luisteren waard
Geen last van, vind het gewoon goed.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 20:46 schreef xFriendx het volgende:
Tis mij net even te ruig, dat In Flames.
Dit kan ik wel weer waarderen jaquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 20:49 schreef dawg het volgende:
maar vooruit, voor friend, maar eigenlijk vooral ook voor mezelf.
Luister ik ook naar.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:03 schreef xFriendx het volgende:
Evanescence vond ik trouwens wel weer leuk, hoewel dat ook niet heel ruig is, maar toch
Klinkt goed.....quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:07 schreef ArTiC het volgende:
volgende week zaterdagavond een Jimi Hendrix Tribute band in de kasteeltuin
Prima sfeer lijkt mequote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:07 schreef ArTiC het volgende:
oh dan heb ik al een klein feestje in Biddinghuizenquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:07 schreef ArTiC het volgende:
Ja begin me beter te voelen, maar blijf wel lekker thuis vanavond.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:07 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Hi Running
voel je je al wat beter t.o.v.. je visje?
wat een kutprogrammering dit jaar zegquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:13 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
oh dan heb ik al een klein feestje in Biddinghuizen
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:16 schreef Running_free het volgende:
[..]
Ja begin me beter te voelen, maar blijf wel lekker thuis vanavond.
Ja met sporten in ieder gevalquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:20 schreef xFriendx het volgende:
Ik vind oa Dido en Sara Bareilles wel tof live, maar ik ben dan ook een sissyBeetje wegdromen op de bank in het schemer met die muziek aan.
Maar andere momenten, met sporten, mag het wel weer meer opzwepend
Zoek ik het op krijg ik weer eens een Nivea reclame, Youtube word steeds minder leuk......quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:42 schreef xFriendx het volgende:
Oh ja, RunningFree, een ander 'ruig' iets wat ik wel tof vind klinken is Disturbed - Down with the sickness.
Niveau? Niet het eerste waar ik aan denk bij dat liedjequote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:02 schreef Running_free het volgende:
[..]
Zoek ik het op krijg ik weer eens een Nivea reclame, Youtube word steeds minder leuk......
Maar leuk nummer ja.
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:14 schreef missbehavin het volgende:
Godsklere, de rijsttafel valt zwaar. Oh en mensen shockeren is,zo veel fun! 'nee papa, vanavond niet naar mijn slaapkamer komen alsjeblieft'
Mijn salami, bosuitjes pasta muk was anders erg lekkerquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:48 schreef xFriendx het volgende:
Het zit niet echt mee met de maaltijden van de dames vanavond
Pardon? De sate kambing was werkelijk verrukkelijk hoor! o+quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:48 schreef xFriendx het volgende:
Het zit niet echt mee met de maaltijden van de dames vanavond
quote:
Proostquote:
Geniet van me!quote:
je bent ijskoudquote:
lelequote:
mwhahaha ja dat was leukquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:14 schreef missbehavin het volgende:
Godsklere, de rijsttafel valt zwaar. Oh en mensen shockeren is,zo veel fun! 'nee papa, vanavond niet naar mijn slaapkamer komen alsjeblieft'
Dat wist je al langer toch?quote:
ijskoud, harteloos, frigidequote:
Ja precies! o+quote:
Heb je skinny jeans aan?quote:
Ik wel.quote:
ik nietquote:
Staat me anders goed hoorquote:
dat vast welquote:
indeedquote:
Helaas zie je er genoeg rondlopen die het echt moeten laten zo'n broek aan te trekken..;(quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:23 schreef progje het volgende:
[..]
indeed
Maar ik ken genoeg vrouwen in skinny jeans die dat niet zouden moeten doen...
Het past gewoon bij een bepaald figuur (en daar val ik zelf niet onder)
het is lastig vingeren in skinny jeans iddquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:26 schreef xFriendx het volgende:
Ik vind skinny jeans sowieso niet echt mooi, ook bij de dames met het figuur er voor....
wie dit tegen durft te spreken sla ikquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:29 schreef L-E het volgende:
Ik heb anders een fabuleuze derriere in mijn skinny jeans hoor.
voorspelbaar:quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:33 schreef missbehavin het volgende:
Nu durf ik de bank niet meer af in mijn skinny jeans
Ja ja...quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:29 schreef L-E het volgende:
Ik heb anders een fabuleuze derriere in mijn skinny jeans hoor.
Dat durf ik natuurlijk helemaal nietquote:
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:37 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat durf ik natuurlijk helemaal niet
Ik welquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:37 schreef missbehavin het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:37 schreef missbehavin het volgende:
[..]
quote:
ik welquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:42 schreef missbehavin het volgende:
Ik ben gewoon geen dikke pootjes, dus vind het wel goed staan..
met zijn hand in zijn broek op de bank?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:44 schreef CherryLips het volgende:
Married With Children
Bij deze aflevering moet ik altijd aan m'n vader denkenIk zou hem bijna opbellen maar hij ligt waarschijnlijk al te pitten.
Al heeft een deuntje oid gehoord op de radio en wil nu weten welk liedje het is en wordt helemaal gek.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:45 schreef ArTiC het volgende:
[..]
met zijn hand in zijn broek op de bank?
ook zo mooi met mijn pa, als ie vrienden op bezoek heeft gaat die ouwe muziek aan (ik zit er nu zelf ook naar te luisteren...hoezo geïndoctrineerd tijdens je opvoeding) en dan maar onderling steeds vertellen wie wat zingt en verhalen erachter...prachtig vond ik dat altijd.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Al heeft een deuntje oid gehoord op de radio en wil nu weten welk liedje het is en wordt helemaal gek.
Het mooie is, toen m'n vader een paar jaar terug die aflevering zag en Al die drie noten nuriede, m'n vader het nummer gelijk herkende.
jij kan het inderdaad goed hebben!quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:42 schreef missbehavin het volgende:
Ik ben gewoon geen dikke pootjes, dus vind het wel goed staan..
En omdat miss je kont heeft bekoekeloerd, moet ik je ineens geloven?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:55 schreef L-E het volgende:
[..]
Er zijn geen foto's van. Maar Miss heeft mijn achterwerk vast wel eens bekeken.
Nee, nu kan zij vertellen dat ik niet lieg natuurlijk!quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:57 schreef Boudibou het volgende:
[..]
En omdat miss je kont heeft bekoekeloerd, moet ik je ineens geloven?
klopt...fantastische soundtrack ookquote:
And she approvesquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:55 schreef L-E het volgende:
[..]
Er zijn geen foto's van. Maar Miss heeft mijn achterwerk vast wel eens bekeken.
quote:
Dat doet mijn vader tegen mijquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:48 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ook zo mooi met mijn pa, als ie vrienden op bezoek heeft gaat die ouwe muziek aan (ik zit er nu zelf ook naar te luisteren...hoezo geïndoctrineerd tijdens je opvoeding) en dan maar onderling steeds vertellen wie wat zingt en verhalen erachter...prachtig vond ik dat altijd.
is it me you're looking for?quote:
Dat had je gisteren moeten hebben...quote:Op zondag 14 augustus 2011 00:09 schreef L-E het volgende:
Heeft er niet iemand een leuke discussie? Ik heb zin om me goed kwaad te maken.
waarom? lijkt me niks voor jou eerlijk gezegd.quote:Op zondag 14 augustus 2011 00:09 schreef L-E het volgende:
Heeft er niet iemand een leuke discussie? Ik heb zin om me goed kwaad te maken.
Ik maak me niet meer kwaad om idiote exen.quote:Op zondag 14 augustus 2011 00:10 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Dat had je gisteren moeten hebben...
ik heb er nu geen zin in...wil alleen nog maar naar Eddie luisteren
Als het iets is dat me raakt dan kan ik me wel ergens boos over maken hoor.quote:Op zondag 14 augustus 2011 00:11 schreef dawg het volgende:
[..]
waarom? lijkt me niks voor jou eerlijk gezegd.
ja, ik bedoel zin om jezelf boos te maken.quote:Op zondag 14 augustus 2011 00:12 schreef L-E het volgende:
[..]
Als het iets is dat me raakt dan kan ik me wel ergens boos over maken hoor.
Ik geloof je gewoon niet.quote:Op zondag 14 augustus 2011 00:11 schreef L-E het volgende:
[..]
Zeik niet zo en gun mij gewoon mijn kont.![]()
Oh, dat. Ja, dat meende ik ook eigenlijk niet hoor. Maar een goede discussie vind ik vaak wel leuk.quote:Op zondag 14 augustus 2011 00:14 schreef dawg het volgende:
[..]
ja, ik bedoel zin om jezelf boos te maken.
oki. ik schrok al.quote:Op zondag 14 augustus 2011 00:15 schreef L-E het volgende:
[..]
Oh, dat. Ja, dat meende ik ook eigenlijk niet hoor. Maar een goede discussie vind ik vaak wel leuk.
Wacht, je mag hier toch geen andere mening als die van jou hebben?quote:Op zondag 14 augustus 2011 00:15 schreef L-E het volgende:
[..]
Oh, dat. Ja, dat meende ik ook eigenlijk niet hoor. Maar een goede discussie vind ik vaak wel leuk.
Dat is een beetje het idee van een discussie, dat mensen andere meningen hebben.quote:Op zondag 14 augustus 2011 00:19 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wacht, je mag hier toch geen andere mening als die van jou hebben?
ik krijg een flashbackquote:
euh...quote:Op zondag 14 augustus 2011 00:29 schreef dawg het volgende:
nou, stelling vraag dan maar.
wat vinden jullie van het hedendaagse feminisme?
quote:Op zondag 14 augustus 2011 00:29 schreef dawg het volgende:
nou, stelling vraag dan maar.
wat vinden jullie van het hedendaagse feminisme?
wat een n00b is datquote:
Ik heb geen last van ze. Maar ik zou er ook niet rouwig om zijn. Dus, het is mij om het even.quote:Op zondag 14 augustus 2011 00:36 schreef Boudibou het volgende:
Stelling: Optyfen met het koningshuis.
Het is wit, dat is duidelijk.quote:
Goed verhaal.quote:Op zondag 14 augustus 2011 00:37 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik heb geen last van ze. Maar ik zou er ook niet rouwig om zijn. Dus, het is mij om het even.
ik heb nog meer dan genoegquote:
maar goed dat je blind kunt typen dan.quote:Op zondag 14 augustus 2011 00:47 schreef ArTiC het volgende:
verdomme...ik klik via de active topics een KPD topic aan en nu ben ik blind
Ik heb geen toegang tot KPD.quote:Op zondag 14 augustus 2011 00:47 schreef ArTiC het volgende:
verdomme...ik klik via de active topics een KPD topic aan en nu ben ik blind
ik bestel nooit CD'squote:Op zondag 14 augustus 2011 00:49 schreef dawg het volgende:
zo
in flames en jimi hendrix besteld. lang geleden dat ik cd's heb besteld.
ben alles al afgeweest, in helmond en eindhoven.quote:Op zondag 14 augustus 2011 00:50 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik bestel nooit CD's
ik koop ze gewoon in de winkel..lekker door die bakken struinen
das kei dichtbij.. was net nog in lariebeekquote:Op zondag 14 augustus 2011 00:51 schreef dawg het volgende:
had trouwens naar gemert kunnen gaan, maar das ver weg.
collega van een vriend van me heeft daar een cd shop met 11.000 cd's, meeste niet mainstream.
Nog steeds doodzonde dat die music store verdwenen is. Die kerel kocht toch regelmatig pareltjes in die nergens anders te vinden waren en was 1 van de zeldzame winkels met nederhop (en dan meer dan 3 Osdorp Posse CD's). Toen liep ik daar echt 1 a 2x per week binnenquote:Op zondag 14 augustus 2011 00:50 schreef dawg het volgende:
[..]
ben alles al afgeweest, in helmond en eindhoven.
oh jaaa, langs lafolie bedoel je? jake'squote:Op zondag 14 augustus 2011 00:54 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Nog steeds doodzonde dat die music store verdwenen is. Die kerel kocht toch regelmatig pareltjes in die nergens anders te vinden waren en was 1 van de zeldzame winkels met nederhop (en dan meer dan 3 Osdorp Posse CD's). Toen liep ik daar echt 1 a 2x per week binnen
vanuit helmond is gemert best ver.quote:Op zondag 14 augustus 2011 00:53 schreef clevy het volgende:
[..]
das kei dichtbij.. was net nog in lariebeek
die heeft er ook nog een tijd gezeten ja, was ook goed.quote:Op zondag 14 augustus 2011 00:55 schreef dawg het volgende:
[..]
oh jaaa, langs lafolie bedoel je? jake'sdaar kwam ik ook vaak, uren struinen en luisteren nadat ik van pink terugkwam.
oh, ik ging alleen maar in eindhoven cd's halen eigenlijk.quote:Op zondag 14 augustus 2011 00:59 schreef ArTiC het volgende:
[..]
die heeft er ook nog een tijd gezeten ja, was ook goed.
Maar ik bedoelde die in Helmond, in de Veestraat, die ging een jaar of 2 voor Jake's dichtging al dicht helaas.
om te kruipen wel ja.. maar zelfs op de 2 wieler is dat best te doenquote:
Die is ook weg trouwens...heeft nog heel lang als een soort vaag internetcafe iets bestaan maar een paar weken geleden liep ik daar en toen was het leeg.quote:Op zondag 14 augustus 2011 01:02 schreef dawg het volgende:
al mijn thunderdome's heb ik trouwens bij melody gehaald, tegenover paul & rietin de elzas.
ja, das al lang.quote:Op zondag 14 augustus 2011 01:08 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Die is ook weg trouwens...heeft nog heel lang als een soort vaag internetcafe iets bestaan maar een paar weken geleden liep ik daar en toen was het leeg.
oh...ik kom er alleen nog daar als ik naar de kapper ga met de autoquote:
er zit er een onder je.quote:Op zondag 14 augustus 2011 01:10 schreef ArTiC het volgende:
[..]
oh...ik kom er alleen nog daar als ik naar de kapper ga met de auto
ja...1x geweest...vind het niks daarquote:Op zondag 14 augustus 2011 01:11 schreef dawg het volgende:
[..]
er zit er een onder je.
trouwens, wanneer was nou die hendrix tribute? op de kasteeltuin of de zaterdag met jazz?
ok dan. dat moet ik zienquote:Op zondag 14 augustus 2011 01:14 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ja...1x geweest...vind het niks daar
en ik ga al mijn hele leven naar prinssen dus het is een gewoonte
Zaterdagavond met jazz in catstown, in de kasteeltuin
vrijdagavond nietquote:Op zondag 14 augustus 2011 01:15 schreef dawg het volgende:
[..]
ok dan. dat moet ik zien
ga jij naar de kasteeltuin ook?
ga naar haar huis en bel aan?quote:
met babelfish kan ik niets van die 'baboso' maken.quote:
probeer urban dictionary.quote:Op zondag 14 augustus 2011 01:22 schreef clevy het volgende:
[..]
met babelfish kan ik niets van die 'baboso' maken
dit is plat.quote:Op zondag 14 augustus 2011 01:22 schreef clevy het volgende:
[..]
met babelfish kan ik niets van die 'baboso' maken.
en het is toch anders om "no soy x" ?
ah ok.. ik ben nog steeds niet verder dan les 6 van leerjaar 1 van de luistercursus helaasquote:
ik heb 9 weken lang niks anders gehoord dan plat spaans. beetje zoals wij hier ook plat kunnen praten.quote:Op zondag 14 augustus 2011 01:24 schreef clevy het volgende:
[..]
ah ok.. ik ben nog steeds niet verder dan les 6 van leerjaar 1 van de luistercursus helaas
dus je kwijlt wel?quote:Op zondag 14 augustus 2011 01:25 schreef dawg het volgende:
[..]
ik heb 9 weken lang niks anders gehoord dan plat spaans. beetje zoals wij hier ook plat kunnen praten.
soy no baboso betekent ik ben geen sukkel
geen mooier scheldwoord dan koekwausquote:Op zondag 14 augustus 2011 01:27 schreef dawg het volgende:
[..]
schelden in het spaans is mooi. en wel groffer dan hier ook.
maar dat is vooral omdat je daar een goede klank en tongval in kwijt kunt.quote:Op zondag 14 augustus 2011 01:30 schreef ArTiC het volgende:
[..]
geen mooier scheldwoord dan koekwaus
jawel. pendejo. of pinche mamón. hijo de la chingada.quote:Op zondag 14 augustus 2011 01:30 schreef ArTiC het volgende:
[..]
geen mooier scheldwoord dan koekwaus
toch vind ik jou een koekwausquote:Op zondag 14 augustus 2011 01:31 schreef clevy het volgende:
[..]
maar dat is vooral omdat je daar een goede klank en tongval in kwijt kunt.
inhoudelijk is het niet 'erger' dan psychopaat
ik ook van jou ijsklompjequote:
dichterlijke vrijheid..quote:
je bent écht een koekwausquote:Op zondag 14 augustus 2011 01:43 schreef clevy het volgende:
[..]
dichterlijke vrijheid..
artic -> arctic -> noordelijkste deel van de aarde, noordpool / bevroren zee --> ijsberg -> ijsklompje
dat had ik toch ook niet ontkend?quote:
nee, maar wel bevestigdquote:
associatieve geest, probleem oplossend, leuk bij raadsels maar soms onnavolgbaarquote:Op zondag 14 augustus 2011 01:46 schreef dawg het volgende:
haha creatief bedacht wel. ik zet even mijn muts op hoor.
met plezier aapjequote:
adios.quote:
Ja, echt enormquote:Op zondag 14 augustus 2011 11:08 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb niks gemerkt van de regen maar volgens buienradar was het een flinke plensbui
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |