Weetje waarom, omdat je single bent. Als je de volgende man tegenkomt gaat jouw lieve schattige ex gewoon weer verder met het bedreigen van mensen, het bekrassen van andermans autos en lastig vallen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 10:49 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hell, zelfs met die van mij kan ik normaal omgaan tegenwoordig. Zo fijn voor zoonlief ook...
Kom eens niet zo eng dichtbij jij.....quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 10:53 schreef missbehavin het volgende:
Zo richting H'sum, straks lekker rijsttafelen
Yup, klopt helemaal.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 10:48 schreef Godtje het volgende:
Maar SS95 loopt dus dreig berichten met de (andere) ex van MissB?
Dezelfde Sedan die een historie heeft met het verkloten, lastig vallen en stalken van vrouwen?
Is dat de samenvatting?
En precies de reden waarom veel mannen nooit zo op zoek zijn naar dames met kinderen.... Want omdat je een kind hebt met een ex, blijft ie altijd lekker in beeld enzo....quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 10:53 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Weetje waarom, omdat je single bent. Als je de volgende man tegenkomt gaat jouw lieve schattige ex gewoon weer verder met het bedreigen van mensen, het bekrassen van andermans autos en lastig vallen.
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 10:53 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Kom eens niet zo eng dichtbij jij.....
Doen single-vrouwen ook zo denken over mannen met kinderen? Want dat is niet zo handig...quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 10:58 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
En precies de reden waarom veel mannen nooit zo op zoek zijn naar dames met kinderen.... Want omdat je een kind hebt met een ex, blijft ie altijd lekker in beeld enzo....
Nee, das vaak juist precies het tegenovergestelde.... want een man die alleen een kind opvoed enzo....quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 11:02 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Doen single-vrouwen ook zo denken over mannen met kinderen? Want dat is niet zo handig...
Ach, er zullen vast goede tussen zitten waarbij het wel normaal kan.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 10:58 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
En precies de reden waarom veel mannen nooit zo op zoek zijn naar dames met kinderen.... Want omdat je een kind hebt met een ex, blijft ie altijd lekker in beeld enzo....
Joh, atm ben jij eerder degene die mensen lastig valt. Bemoei je lekker niet met mij.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 10:53 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Weetje waarom, omdat je single bent. Als je de volgende man tegenkomt gaat jouw lieve schattige ex gewoon weer verder met het bedreigen van mensen, het bekrassen van andermans autos en lastig vallen.
Zolang je me maar met rust laat tijdens het rijsttafelen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 11:01 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Pas maar op, straks ga ik je stalken.....
Vooruit dan maarquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 11:06 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zolang je me maar met rust laat tijdens het rijsttafelen.
Openbaar forumquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 11:04 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Joh, atm ben jij eerder degene die mensen lastig valt. Bemoei je lekker niet met mij.
It's a date!quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 11:07 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Vooruit dan maar
Maar zodra je klaar bent..... IT'S ON!!!!
Hier gaat ie ook lekkerquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 11:13 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Met Spetsnaz gaat het prima!
Met Yip?
Hoe diep graaf jij ze altijd onder? Ik houd mezelf toch wel altijd aan de six feet under regelquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 11:18 schreef YipYip het volgende:
[..]
Hier gaat ie ook lekker
geen last v vervelende exjes,en mn stalkers liggen inmiddels begraven in mn achtertuin
Een metertje is zat,grindtegels erover en niemand die het zietquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 11:19 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Hoe diep graaf jij ze altijd onder? Ik houd mezelf toch wel altijd aan de six feet under regel
Gelukkig is mijn tuin groot, dus stapelen heb ik nog geen last van
Mmm, net wat tegels weggegeven op marktplaats....quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 11:24 schreef YipYip het volgende:
[..]
Een metertje is zat,grindtegels erover en niemand die het ziet
Stom zeg. Die dingen zijn best handig. Als ze nog blijken te leven,komen ze er nooit onder vandaan.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 11:26 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Mmm, net wat tegels weggegeven op marktplaats....
ik zat gister in je fobo te lurkenquote:
Dank jequote:Op zaterdag 13 augustus 2011 14:19 schreef dawg het volgende:
[..]
ik zat gister in je fobo te lurkenen ik was onder de indruk van je tekeningen. al weleens hier gezien, maar toch. nice
Stuur die chicks effe door maat. Liefst met tits & ass.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 11:03 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Nee, das vaak juist precies het tegenovergestelde.... want een man die alleen een kind opvoed enzo....
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 16:08 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Stuur die chicks effe door maat. Liefst met tits & ass.
jij hebt al een man met kinderenquote:
Te grote borsten of van die negerinnenbillen ben ik niet echt gecharmeerd van, ook al zijn het rondingen.quote:
Ik welquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 17:42 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Te grote borsten of van die negerinnenbillen ben ik niet echt gecharmeerd van, ook al zijn het rondingen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |