dudequote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:40 schreef 045represent het volgende:
[..]
NU WEL.
Stelletje taal-nazi's![]()
Er is een fout opgetredenKan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichtenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:43 schreef Trollscience het volgende:
Aparte meisjes tegenkomen tijdens uitgaan.
Het bewijs dat Socios in en dieptriest is. Pagina 2 en verder
Oeps, foutje, deze doet het wel: Aparte meisjes tegenkomen tijdens uitgaan.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:46 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Er is een fout opgetredenKan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten
Nog niet.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 15:53 schreef PeZu het volgende:
is ie al terecht?
nee? mooi![]()
ja? wanneer rot je weer op?
Dat is hij heul niet.quote:
mooi, netzoals tong en paul etc fok heel goed zonder die klapmongolenquote:
Een topic met verschillende pagina's hebbenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:43 schreef Trollscience het volgende:
Aparte meisjes tegenkomen tijdens uitgaan.
Het bewijs dat Socios in en dieptriest is. Pagina 2 en verder
Beter schop je um.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 16:10 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Ik reis richting Leeuwarden. Als ik 'm zie maak ik wel een foto.
Na dat topic gelezen te hebben heb ik wel een idee van een mogelijke reden van Socios zijn afwezigheid.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 15:52 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Oeps, foutje, deze doet het wel: Aparte meisjes tegenkomen tijdens uitgaan.
fypquote:
aan het end van een touw?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:31 schreef Falco het volgende:
Toch vreemd! Waar hangt die knakker uit
dus?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:34 schreef Falco het volgende:
Zometeen is er echt iets ergs met hem gebeurd. Opgehangen door Joegoslavische gangsters ofzo.
dusquote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:34 schreef Falco het volgende:
Zometeen is er echt iets ergs met hem gebeurd. Opgehangen door Joegoslavische gangsters ofzo.
Ik denk nog steeds dat dat een trol is.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:49 schreef Plastic_zak het volgende:
Of hij heeft echt zelfmoord gepleegd, Vrouwen en mijn eigenschappen & issues. hier kwam hij erg wanhopig over
Nee, hij was een half jaar geleden ook erg lang spoorloos omdat hij de nieuwe lay-out niet tof genoeg vond.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:13 schreef utopie het volgende:
moeten we ons langzamerhand geen zorgen maken?
wie kan zon artard nu missenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:14 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Nee, hij was een half jaar geleden ook erg lang spoorloos omdat hij de nieuwe lay-out niet tof genoeg vond.
Ik denk iedereen zonder een mentale achterstand wel.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:21 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik, ik maak mij stiekem ook wel zorgen
jaloersquote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:03 schreef AlexanderC het volgende:
[..]
niemand zal jou missen iigje bent gewoon jaloers
typische reactiequote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:08 schreef PeZu het volgende:
[..]
jaloers![]()
het moet gewoon eens afgelopen zijn met die aandacht voor die veize troll, hij is niet grappig, hij is niet cool
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:20 schreef Crimyclown het volgende:
Is er al een spoor van Socios? [ afbeelding ][ afbeelding ]
je leven laten verzieken door fokquote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:20 schreef AlexanderC het volgende:
[..]
typische reactie
mensen die anderen mensen hun leven verzieken omdat zij zelf issues hebben
okéquote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:24 schreef PeZu het volgende:
[..]
je leven laten verzieken door fok_!
god wat faal je dan in je bestaan zeg
gwn = gewoonquote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:59 schreef Brabanste_kaaskop het volgende:
Socios is gwn op het goede spoor geraakt.
hij is naar een af kick kliniek gegaan.
go troll you !quote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:02 schreef Trollscience het volgende:
[..]
gwn = gewoon
hij = Hij
gwn = gewoon
af kick = afkick
Is je naam SuperwormJim ?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:02 schreef Trollscience het volgende:
[..]
gwn = gewoon
hij = Hij
gwn = gewoon
af kick = afkick
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |