Poeh, de beste aankopen ooit vallen uiteen in een aantal categorieën:
heel veel plezier van- mijn huis Daar heb ik elke dag weer plezier van, ook al is het volgens sommigen een stomme investering. Ik zie mijn huis als een plek om in te wonen. Dat ik er en passant een pensioenvoorziening van maak, dat is natuurlijk meegenomen.
- mijn eerste auto Een mintgroene Suzuki uit 1997 die me destijds 3300 euro kostte... Bijna geen onderhoud, geen afschrijving en het voertuig blijft maar lekker aan een stuk door rijden. Door de sneeuw, over steile bergen, op de snelweg... Alleen de airco is kapot gegaan (jammer...). Ik verwacht er nog wel een jaar of drie probleemloos mee te kunnen rijden
- Blender (smoothiemaker)Kwaliteit begint bij het ontbijt. Met een el cheapo blender van de Kijkshop maak ik dagelijks smoothie
goede deals- schaatsen![marathon.jpg]()
2e hands op marktplaats, in vrijwel perfecte staat en zitten zoals ze horen te zitten. Kostte me 200 euro, nieuwprijs is 485 euro. Omdat de eigenaar vanwege rugklachten helemaal stopte met schaatsen, kreeg ik zijn slijptafel er ook nog bij.
- Coleman benzinebrander![coleman.jpg]()
Ideaal voor kamperen e.d. Kostte maar 35 euro, 2e hands van een oud-militair. Ik kreeg er nog een flesje brandstof en een stevige beschermhoes bij ook...
Leuke gadgetsDit zijn niet perse 'de beste aankopen' ooit... Denk hierbij aan allerhande electronische gadgets (GPS, laptop, DVD-speler e.d.), of mooie keukentools (goede keukenmessen, pannen etc.).