Een muismat van Looney Tunes toen ik klein was (zeker 15 à jaar geleden). Is nu vies en vuil maar nog steeds superzacht en veel aangenamer dan al die plastieken gevallen waar ze je nu mee rond de oren slaan. Prijs was iets van een 12 à 15 euro omgerekend ofzo?
Mijn rekenmachine (10 jaar oud?); zo'n wetenschappelijk van Casio met een display van 2 lijnen (invoer + resultaat). Het jaar nadat ik dat kocht zag ik mensen met praktisch hetzelfde lopen (ook het typenummer was identiek), maar in plaats van stevig voelden die goedkoop en plastiekerig aan en de toetsen waren zeker niet zo handig/aangenaam. Prijs weet ik niet meer maar ik gebruik 't héél vaak.
Mijn pennenzak (12 jaar oud?); oorspronkelijk de kleur genaamd 'koningsblauw', nu grijs afgesleten. Kleine gaten in de stof en af en toe vanbinnen draden die loskomen, maar de rits werkt nog perfect en zal waarschijnlijk binnen 10 jaar nog steeds perfect werken.
Mijn fiets; voor 50 euro gekocht op eBay, oorspronkelijke eigenaar had 'm 20 jaar geleden nieuw gekocht voor 500 euro en hij is weinig gebruikt geweest. Staan onderdelen op die je nu vindt op fietsen van ongeveer 1000 euro.
Heb de binnen/buitenbanden vervangen (ouderdom) er een slot van 75 euro (voor een motor) bij gekocht

.
[ Bericht 9% gewijzigd door tony_clifton- op 13-08-2011 09:09:26 ]