heb nergens dom geschreven.....quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 04:11 schreef Shalimar het volgende:
[..]
[..]
meid toch![]()
ze zei dom, wow man, big deal, heb je toevallig een lichte vorm van autisme ofzo?
Ze noemde me een PVV'er. Ik word niet graag zo genoemd, want ik haat PVV'ers.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 04:11 schreef Shalimar het volgende:
[..]
[..]
meid toch![]()
ze zei dom, wow man, big deal, heb je toevallig een lichte vorm van autisme ofzo?
hoog tijd voor je bed.....heb niemand pvv'er genoemd.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 04:12 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ze noemde me een PVV'er. Ik word niet graag zo genoemd, want ik haat PVV'ers.
Heb je selectief geheugenverlies?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 04:13 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
hoog tijd voor je bed.....heb niemand pvv'er genoemd.
je hebt gelijk ookquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 04:12 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
heb nergens dom geschreven.....
er stond nergens pvver en dat je dom was, en al stond er dat je dom was, big deal man? helemaal moeilijk doenquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 04:12 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Blond stond dikgedrukt, dat spreekt voor zich lijkt me.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 04:17 schreef Shalimar het volgende:
[..]
je hebt gelijk ook
[..]
er stond nergens pvver en dat je dom was, en al stond er dat je dom was, big deal man? helemaal moeilijk doen
autisme?
Je druk maken om wat iemand op internet zetquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 04:19 schreef o.us het volgende:
Madame_Paon, wees blij dat je niet zo veel verstand hebt van politiek, ik wou dat ik dat had. Krijgt er alleen maar hoofdpijn en stress van.
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 04:21 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Je druk maken om wat iemand op internet zet
dat heb ik toch gelezenquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 04:19 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Blond stond dikgedrukt, dat spreekt voor zich lijkt me.
En dat ik maar niet meer op de PVV moest stemmen.
Leer lezen of zo.
Lezen is moeilijk voor je blijkbaar.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 04:21 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Je druk maken om wat iemand op internet zet
Omdat ze zei: 'niet meer PVV stemmen' ? Leek meer een algemene opmerking, relax.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 04:12 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |