Ik zei dat ze wel een halfbloedje is maar 100% Arabische is. En of ze het begreepquote:
Ik vind de muziek echt helemaal niks, maar ze is wel heel knap.quote:
Isral is het enige land in die regio dat niet verpest isquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 03:57 schreef DrDentz het volgende:
Allemaal willen ze vechten tegen dat kleine rode vlekje dat Isral heet.
Die zitten er wl bij.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 03:56 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Laat je nu expres de Oeigoeren buiten beschouwing?
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 03:57 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik zei dat ze wel een halfbloedje is maar 100% Arabische is. En of ze het begreep.
Het is Palestina en het is ingepikt door de Isralirs. En ze krijgen nog steun van de VS ook.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 03:58 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Isral is het enige land in die regio dat niet verpest is
Er is geen officieel Latijnse schrift voor het Arabisch zoals het Chinees en Koreaans dat heeft dus je moet er zelf maar wat van makenquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 03:57 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
vind dat maar vreemd...ik zou inte geschreven hebben in plaats van enti....hoezo standaard?
dus geen pvv meer stemmen, want ze is 100% marokkaans.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 03:57 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ik vind de muziek echt helemaal niks, maar ze is wel heel knap.
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 03:59 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
dus geen pvv meer stemmen, want ze is 100% marokkaans.
De Palestijnen hebben Jordani al...quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 03:59 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
[..]
Het is Palestina en het is ingepikt door de Isralirs. En ze krijgen nog steun van de VS ook.
Waarschijnlijk omdat zij iets soortgelijks gedaan hebben.
die meid fleur agema spreekt van een bepaalde groep rotjongens op het strand.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 03:59 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
WTF.
Ik stem D66 en ik ben niet eens blank.
Waar haal je die PVV nou weer vandaan?
Ik weet niet eens wie dat is.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 04:01 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
die meid fleur agema spreekt van een bepaalde groep rotjongens op het strand.
En dan de PVV haten terwijl je er niks van weetquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 04:01 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ik weet niet eens wie dat is.
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 04:00 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
De Palestijnen hebben Jordani al...
bedankt....madama paon beweert dat ze niet blank en dus niet blond is....quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 04:02 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
En dan de PVV haten terwijl je er niks van weet
Ik ga de naam van al die politici toch niet onthouden?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 04:02 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
En dan de PVV haten terwijl je er niks van weet
Nu ben je helemaal een baggertroll.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 04:03 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
bedankt....madama paon beweert dat ze niet blank en dus niet blond is....
Geef ze maar een eigen staat. Dan hebben we er weer een vierdewereldland bijquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 04:02 schreef o.us het volgende:
[..]
Israeliers kunnen niet eens met hun poten van de West Bank afblijven. Daar moet het k mee beginnen.
sanasoufi noemt me dom, en dat ben ik dus niet.quote:
Niet echt my cunt 'o tea om eerlijk te zijn. In Mali maken ze trouwens wel gave muziek.quote:
meid tochquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 04:07 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
sanasoufi noemt me dom, en dat ben ik dus niet.
En ik "beweer" niet blank te zijn? Er zijn genoeg mensen die dat kunnen bevestigen.
Ik doe me niet anders voor op het internet, in tegenstelling tot veel andere mensen.
ik geef ook een wat slecht voorbeeld, maar dit is meer modern:quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 04:08 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Niet echt my cunt 'o tea om eerlijk te zijn. In Mali maken ze trouwens wel gave muziek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |