Enti nos nos? Whalikien 100% 3arabquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 03:46 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
Mijn moeder is Libanees en mijn vader Irakees
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 03:49 schreef Rezania het volgende:
Oké, misschien ben je dan niet een complete troll, en voeg je echt wat waarde toe aan de klaagbaak. Mijn excuses voor mijn gedrag eerder, sanasoufi.
Dat heet vrijheid, jij wil toch ook vrijheid? Vrijheid geeft je de mogelijkheid om iets te doen, maar ook om iets niet te doen. Je mag dus zelf kiezen of je een chauffeur neem of autorijd.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 03:48 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
je bedoelt die trut die mijn al waleed heeft gestolen
hallo die vrouwen in saudi-arabië hebben allemaal een chauffeur die hun brengt en haalt waar ze heen willen...de chauffeur is nog gratis ook want hun echtgenoten betalen alles....hoezo auto rijden? dat die rottige ameerah nou niets beters te doen heeft dan iets zinloos als auto rijden voor vrouwen waar te maken
ipv wetten aanvechten die werken verbieden
Ik heb op het nieuws gezien dat er ook mannen zijn die tegen het autorijdverbod voor vrouwen zijn, omdat ze nu hun vrouw overal heen moeten brengen en ze daar geen zin meer in hebben.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 03:48 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
je bedoelt die trut die mijn al waleed heeft gestolen
hallo die vrouwen in saudi-arabië hebben allemaal een chauffeur die hun brengt en haalt waar ze heen willen...de chauffeur is nog gratis ook want hun echtgenoten betalen alles....hoezo auto rijden? dat die rottige ameerah nou niets beters te doen heeft dan iets zinloos als auto rijden voor vrouwen waar te maken
ipv wetten aanvechten die werken verbieden
Ik heb het dan ook niet tegen jouquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 03:50 schreef Shalimar het volgende:
[..]
hiermee ga je het niet redden pauper
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 03:50 schreef o.us het volgende:
[..]
Enti nos nos? Whalikien 100% 3arab.
hij/zij staat op negeer.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 03:50 schreef Shalimar het volgende:
[..]
hiermee ga je het niet redden pauper
Nu voel ik me eigenlijk ook verplicht een bijdrage te leveren, allen heb ik niet zoveel kennis van de Arabische wereld en die van Zuid Oost Aziequote:Op zaterdag 13 augustus 2011 03:48 schreef o.us het volgende:
[..]
Sinds tijden geen positieve topicwending als deze meegemaakt
eerst alles als ''pauperland'' benoemen en wanneer je ziet dat mensen normaal praten kom je zogenaamd je excuses aanbiedenquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 03:50 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik heb het dan ook niet tegen jou
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 03:50 schreef o.us het volgende:
[..]
Enti nos nos? Whalikien 100% 3arab.
En dat betekent?quote:
Tuurlijk moet er meer gelijkheid komen, maar om prioriteit te geven aan auto rijdenquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 03:50 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat heet vrijheid, jij wil toch ook vrijheid? Vrijheid geeft je de mogelijkheid om iets te doen, maar ook om iets niet te doen. Je mag dus zelf kiezen of je een chauffeur neem of autorijd.
Ik wacht eerst haar reactie af. Was allemaal in standaardmodern Arabischquote:
Alles in het groen is de Arabische wereld.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 03:38 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ok.Vergeven en zo.
Maar nu even een serieuze vraag: als Iran en Afghanistan geen Arabische landen zijn, hoe moet men ze dan noemen?
Laat je nu expres de Oeigoeren buiten beschouwing?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 03:55 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Alles in het groen is de Arabische wereld.
[ afbeelding ]
klopt geen reet vanquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 03:55 schreef DrDentz het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Alles wat Russisch is geel.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 03:55 schreef DrDentz het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
speciaal voor jou:quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 03:52 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Nu voel ik me eigenlijk ook verplicht een bijdrage te leveren, allen heb ik niet zoveel kennis van de Arabische wereld en die van Zuid Oost Azie
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 03:55 schreef DrDentz het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 03:55 schreef DrDentz het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
vind dat maar vreemd...ik zou inte geschreven hebben in plaats van enti....hoezo standaard?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 03:55 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik wacht eerst haar reactie af. Was allemaal in standaardmodern Arabisch.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |