Waarom zegt gulmez dit tegen mij? Wtf moet ik met deze info?quote:ik heb voor ik op vakantie ging auto gekocht (op papier handekening en aanbetaling) Audi A4 uit 2002 hij is echt leip 2 jaar voor gespaard (24 maanden) elke maand ±450 weggelegd dikke bempie nu
woon zwollywood als je emmen heb en dan naar meppen rijd ken je de 31 pakke autobahn onbeperkt tot Leer/bunde dus straks als ik hem heb lekker spacen op de autobahn met me broertje
one love
Ik zou z'n dm's/pms blokkeren.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 02:48 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Waarom zegt gulmez dit tegen mij? Wtf moet ik met deze info?
Hij wilt met je afspreken.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 02:48 schreef monkyyy het volgende:
[..]
zo?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 02:42 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Het liefst gister, maar nu is ook goed.
Fotoboek.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 37% gewijzigd door Gridlok op 13-08-2011 02:56:20 ]
Arme meneer de uilquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 02:50 schreef Gridlok het volgende:
Opdracht was een huilende uil te tekenen.
[ afbeelding ]
Is koewl man.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 02:50 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Even quoten voor het nageslacht._!
Mag niet DMs / PMs posten...quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 02:48 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Hey, een BB.quote:
Die zwerven vast wel ergensquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 02:50 schreef Chloroform het volgende:
Zijn er al naaktpics van Lotte in omloop dan?
Niet voor mezelf. ()
De fabeltjeskrant?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 02:50 schreef Gridlok het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 02:50 schreef Gridlok het volgende:
[ afbeelding ]
Doe ik dat dan?quote:
Zitten het lekkerstquote:
Ik zeg het alleen, het hoeft geen DM/PM te zijn.quote:
Serieus?quote:
Ja hoor jochie, dat mag jij.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 02:51 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Zitten het lekkerstmag ik nu een taalcursus bij je volgen?
![]()
Je mag geen mensen onthoofden.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 02:51 schreef Dalando het volgende:
[..]
Ik zeg het alleen, het hoeft geen DM/PM te zijn.
Oké top.quote:
Ik dacht ik zeg het ff.quote:
Jaquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 02:53 schreef Hooidraad het volgende:
Hebben jullie dit weleens gehad? Is echt irritant [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heb wel dat ik wakker word en dan "even" blijf liggen en 2 uur later wakker word.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 02:53 schreef Hooidraad het volgende:
Hebben jullie dit weleens gehad? Is echt irritant [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dude.. come on..quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 02:53 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Haha bitchessgeen idee waar ik die voor nodig heb, maar ik mag een taalcurus bij chloro volgen
![]()
Wat? ik heb mn inburgeringscursus al lang gehaald hoorquote:
Niet zo haten gelijk.quote:
Je kan ook iemand van hetzelfde geslacht doen zonder bi te zijn.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 02:55 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Nouja. Het doet ertoe of zij je dan kan doen.
Maar dan is het onplezant.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 02:55 schreef Beach het volgende:
[..]
Je kan ook iemand van hetzelfde geslacht doen zonder bi te zijn.
Ik haatte nietquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 02:55 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Niet zo haten gelijk.Ik ben gewoon bi-curious maar niemand hier die mij ook maar enigszins wilt helpen.
Dat ook, en dit:quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 02:54 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Heb wel dat ik wakker word en dan "even" blijf liggen en 2 uur later wakker word.
Oh, ja dan wel.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 02:55 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Nouja. Het doet ertoe of zij je dan kan doen.
Er valt in ieder geval nog genoeg te verbeteren.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 02:54 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Wat? ik heb mn inburgeringscursus al lang gehaald hoor
Aan de smileys te zien wel dus.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 02:55 schreef Lotte. het volgende:
[..]
Ik haatte nietIk was gewoon benieuwd
Dat herken ik welquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 02:56 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Dat ook, en dit:
[ afbeelding ]
Nice.quote:
Goed hoor, ik ga slapen iig laterquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 02:56 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Er valt in ieder geval nog genoeg te verbeteren.Taaltechnisch dan.
dagquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 02:56 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Goed hoor, ik ga slapen iig later
Slaap lekker !quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 02:56 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Morgen 12.00u eerste les.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 02:56 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Goede UI.quote:
Een verlangen waarnaar?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 02:57 schreef Monopoly het volgende:
Er rust een rationeel verlangen diep in mij.
Dat is TE herkenbaar voor als ik EINDELIJK eens slaap.quote:
Jij slaapt nooit zo vroeg.quote:
Maar gewoon serieus dus eh.. Je bent dus bi?quote:
Plaats wat in V&A.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 02:59 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Een verlangen naar een contactadvertentie: Ik zoek een zieke non om in de bek te schijten!
wat.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 02:59 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Een verlangen naar een contactadvertentie: Ik zoek een zieke non om in de bek te schijten!
Ga je d'r hitten ?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 02:59 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Maar gewoon serieus dus eh.. Je bent dus bi?
Ik heb wel eens gehad dat mijn ritme zo vertyft was dat ik op een gegeven moment "normale mensen" tijden had.quote:
Monopoly. Maak me mod.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 02:59 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Godnondeju, dat moet ik hebben.
Gaat je niks aan.quote:
Jaquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 02:59 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Maar gewoon serieus dus eh.. Je bent dus bi?
Daarom vroeg ik of dat ertoe deedquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 03:00 schreef Beach het volgende:
Aandachtshoeren die denken dat bi zijn in is
(niet direct voor jullie twee bedoeld hoor)
Haat haat haat.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 03:00 schreef Beach het volgende:
Aandachtshoeren die denken dat bi zijn in is
(niet direct voor jullie twee bedoeld hoor)
Nou, dat zou wel raar zijn.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 03:01 schreef Monopoly het volgende:
Wat nou als je over een zieke non heen pist, en ze veranderd in een geil blond prinsesje ?
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 03:00 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik heb wel eens gehad dat mijn ritme zo vertyft was dat ik op een gegeven moment "normale mensen" tijden had.Dus weleens zo vroeg geslapen.
Oke, tof.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 03:01 schreef Lotte. het volgende:
[..]
Ja
[..]
Daarom vroeg ik of dat ertoe deed
Raam dicht, dekentje. Opgelost.quote:
Maar heb ook weleens gehad dat ik de wekker moest zetten om naar de supermarkt te moeten hoor.quote:
Zouden ze jou moeten geven, ijsprinses.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 03:02 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Raam dicht, dekentje. Opgelost.
Kon ik maar zo slapenquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 03:03 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Maar heb ook weleens gehad dat ik de wekker moest zetten om naar de supermarkt te moeten hoor.
Anders werd ik om 10 uur 's avonds wakker, supermarkten dicht, geen eten in huis.
Gebeurt mij altijd op zaterdag!quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 03:03 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Maar heb ook weleens gehad dat ik de wekker moest zetten om naar de supermarkt te moeten hoor.
Anders werd ik om 10 uur 's avonds wakker, supermarkten dicht, geen eten in huis.
Ok. Maar ik vergat de img tags. Geef ik eerlijk toe.quote:
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 03:03 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Zouden ze jou moeten geven, ijsprinses.
Hoe krijg je het voor elkaar zo'n verneukt ritme te krijgen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 03:03 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik moet sowieso altijd rennen naar de supermarkt om 21u45, hoe laat/vroeg ik ook uit bed benquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 03:03 schreef monkyyy het volgende:
[..]
huhquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 03:04 schreef Monopoly het volgende:
Ik haal mijn armen door ringen, en takel mezelf omhoog.
Dan staat er iemand onder mij, en die laat mij over hem heen zakken.
Dan komen ze in de wereld van Monopoly
De rots van genot!
Goede eigenschap.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 03:04 schreef Dalando het volgende:
[..]
Ok. Maar ik vergat de img tags. Geef ik eerlijk toe.
zegt me niksquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 03:05 schreef MajorTom. het volgende:
Daisy, Daisy,
Give me your answer do!
I'm half crazy,
All for the love of you!
Blijft een bazenfilm.![]()
Stanley Kubrick
Sprakeloos mijn waarde, sprakeloos.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 03:06 schreef Dalando het volgende:
Nee, niemand? Mijn geweldige paint skills?
[ afbeelding ]
quote:
Gaan slapen wanneer ik wil. Wakker zijn wanneer ik wil.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 03:04 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Hoe krijg je het voor elkaar zo'n verneukt ritme te krijgen.
H҉̵̞̟̠̖̗̘Ȅ̐̑̒̚̕̚ IS C̒̓̔̿̿̿̕̚̚̕̚̕̚̕̚̕̚̕̚OMI҉̵̞̟̠̖̗̘NG > ͡҉҉ ̵̡̢̛̗̘̙̜̝̞̟̠͇̊̋̌̍̎̏̿̿̿̚ ҉ ҉҉̡̢̡̢̛̛̖̗̘̙̜̝̞̟̠̖̗̘̙̜̝̞̟̠̊̋̌̍̎̏̐̑̒̓̔̊̋̌... ͡҉҉ ҉̵̞̟̠̖̗̘̙ ͡҉ ҉̔̕̚̕̚҉ ~ ҉̵̞̟̠̖̗̘̙̜̝ ҉̵̞̟̠̖̗̘̙̜̝̞̟̠͇quote:
Ik leef met je mee.quote:
om je polsquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 03:08 schreef SawIt het volgende:
Waar is de tijd gebleven mensen, waar is ie?
Rechtsonder.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 03:08 schreef SawIt het volgende:
Waar is de tijd gebleven mensen, waar is ie?
Klinkt logisch, zou voor mij alleen niet werken.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 03:07 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Gaan slapen wanneer ik wil. Wakker zijn wanneer ik wil.
Gelukkig leef ik in een land waar het nooit sneeuwt.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 03:08 schreef SawIt het volgende:
Ik weet nog wel dat ik 20km door metershoge sneeuw naar school moest lopen!
Gooi weg manquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 03:09 schreef MajorTom. het volgende:
Heel de dag griesmeelpudding moeten eten omdat je het anders niet optijd op krijgt. Bijna over darum en alles.
Zandmens?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 03:09 schreef Beach het volgende:
[..]
Gelukkig leef ik in een land waar het nooit sneeuwt.
Waarom? Het is lekker. Begin alleen wel een beetje een buikje te krijgen maar dat gaat wel weer weg.quote:
Dus geen werk = minder geld = alle restjes en over de datumdingen opeten?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 03:10 schreef MajorTom. het volgende:
Gewoon slapen en wakker zijn wanneer je maar wil omdat je geen verplichtingen hebt.
En terecht, nergens voor nodig om 3 uur 's nachts.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 03:10 schreef Insomnium het volgende:
AIDS.
Snaar op mijn gitaar knapt net.
![]()
SLA HEM GODVERDOMMEquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 03:10 schreef Insomnium het volgende:
AIDS.
![]()
Gister een bakje yoghurt gegeten. Net op, ik kijk op het pak, 2 dagen over datum. Niet ziek geworden.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 03:09 schreef MajorTom. het volgende:
Heel de dag griesmeelpudding moeten eten omdat je het anders niet optijd op krijgt. Bijna over darum en alles.
Mja meestal kijk ik wel naar de datum en als het dan vies ruikt gooi ik het weg.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 03:11 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Dus geen werk = minder geld = alle restjes en over de datumdingen opeten?
Daar heb je ook wel een punt, gaarne pics van je buikje posten in S&W!quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 03:11 schreef MajorTom. het volgende:
[..]
Waarom? Het is lekker. Begin alleen wel een beetje een buikje te krijgen maar dat gaat wel weer weg.
Goed voor jou!quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 03:10 schreef Insomnium het volgende:
AIDS.
![]()
wie?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 03:11 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Gister een bakje yoghurt gegeten. Net op, ik kijk op het pak, 2 dagen over datum. Niet ziek geworden.
Ik voelde me net Bear Grylls.
Ik voel jouw liefde mijn kant opstromen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 03:11 schreef Chloroform het volgende:
[..]
En terecht, nergens voor nodig om 3 uur 's nachts.
Ik heb ook geen nieuwe snaren in huis.quote:
Deze man.quote:
Ik kijk bijna nooit tv want ik erger me aan reclames en slechte nederlandse ondertitels.quote:
Daar is het internet dan ook voor, alles is te downloaden.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 03:13 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik kijk bijna nooit tv want ik erger me aan reclames en slechte nederlandse ondertitels.
Dat dus.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 03:13 schreef Hooidraad het volgende:
's Nachts gitaar spelen
Daar gaat de tijd ook teringsnel van om.
Doe ik ook.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 03:13 schreef MajorTom. het volgende:
[..]
Daar is het internet dan ook voor, alles is te downloaden.
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 03:13 schreef SawIt het volgende:
[..]
Gewoon gitaarspelen om 3 uur 's nachts is zo'n typisch hippie ding.
And hippy's are bad m'kay
Dude just trollin!quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 03:14 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Ik speel de hele dag door gitaar.
En ik slaap toch amper dus waarom niet ?
quote:
Die laatste.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 03:17 schreef monkyyy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Whahahaha XDXDquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 03:19 schreef Rockiejj het volgende:
Wow. Fack. Tis 3:19, heb meer als een uur Rollercoaster Tycoon zitten spelen joh
Meer als ja? Weet je het zeker?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 03:19 schreef Rockiejj het volgende:
Wow. Fack. Tis 3:19, heb meer als een uur Rollercoaster Tycoon zitten spelen joh
lekker etenquote:
niet haten man ik ben moequote:
Alsof moe zijn een excuus is om enorm domme fouten te maken.quote:
kutquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 03:21 schreef MajorTom. het volgende:
Oh was iemand anders dan is het goed.
Oke dan doe ik het zelf wel.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 03:15 schreef Lindgren. het volgende:
Ik heb hier een paar maanden geleden stuk om gelegen.
[ afbeelding ]
Kiki en Klaartje, twee gekke meiden.quote:
Nee.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 03:23 schreef Rockiejj het volgende:
Meer als is gewoon correct Nederlands (wel om 3:22)
Jouw Nederlands? Klopt.quote:
Klinkt leuk.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 03:24 schreef Lindgren. het volgende:
Damn. Ik cam nu met Omdatappel, maar da's zeker niet mis. Godnondesju.
Hou je het wel fatsoenlijk, de arme meidquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 03:24 schreef Lindgren. het volgende:
Lindgren. is een respectvolle, lieve, zachtaardige jongen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 03:25 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Hou je het wel fatsoenlijk, de arme meid
Dit.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 03:25 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Lindgren. is een respectvolle, lieve, zachtaardige jongen.
quote:
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 03:26 schreef Chloroform het volgende:
[..]Zit ik je hier op te hemelen ook nog.
Trusten.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 03:27 schreef Beach het volgende:
Hey ik ga slapen, was gezellig enzo. Tot de volgende keer.
Waarom heb je zo veel griesmeelpudding? Shit is niet te vreten man.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 03:27 schreef MajorTom. het volgende:
mja meer griesmeelpudding pakken, nog vijf te gaan.
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 03:27 schreef Beach het volgende:
Valt mee hoor. Je piemel zal het even moeilijk hebben, maar de rest is wel chill!quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 03:26 schreef MajorTom. het volgende:
Keiharde seks met Myraela lijkt mij wel een beetje eng.
Ditdus.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 03:27 schreef Beach het volgende:
Hier nog eentje:quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 03:27 schreef monkyyy het volgende:
Educatieve video voor de zaterdag nacht.
Huh.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 03:24 schreef Lindgren. het volgende:
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 03:28 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Valt mee hoor. Je piemel zal het even moeilijk hebben, maar de rest is wel chill!
Baas. Slaap lekkerquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 03:29 schreef Lindgren. het volgende:
Omdat en Mono in mijn sig. Bazen en bazinnen. Ik wou dat er ruimte was voor 800 sigregels.
Beetje jammer dat het mensen zijn met een uitstraling van niks.quote:
Jij bent ook niet snel tevreden of wel ?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 03:30 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Beetje jammer dat het mensen zijn met een uitstraling van niks.
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 03:30 schreef Monopoly het volgende:
Ik sla je, ik heb verdomme al 7 keer gezegd dat ik geen spaghetti lust. Toch kook je het voor me!
Waarom genoegen nemen met minder?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 03:30 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Jij bent ook niet snel tevreden of wel ?
Ik.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 03:31 schreef Monopoly het volgende:
Wie wil een privé sig hebben? Voor al uw wensen
Ja, heb je ooit eerder mensen zo ongemakkelijk zien kussen? Maar, wel creatief! Dat moet gezegd worden..quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 03:30 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Beetje jammer dat het mensen zijn met een uitstraling van niks.
Daar heb je een goed punt.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 03:31 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Waarom genoegen nemen met minder?
Haten op griesmeelpuddingquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 03:28 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Waarom heb je zo veel griesmeelpudding? Shit is niet te vreten man.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You're travelling through another dimension, a dimension not only of sight and sound but of mind; a journey into a wondrous land whose boundaries are that of imagination—next stop, the Twilight Zone!
Doe nou maar.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 03:32 schreef Hooidraad het volgende:
Ik moet nodig plassen maar ik heb geen zin om te lopen.
Er staat hier wel een fles naast me. Zal ik?
Ik ben voorlopig tevreden met mijn sigquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 03:31 schreef Monopoly het volgende:
Wie wil een privé sig hebben? Voor al uw wensen
Ze doen de Spiderman-kus.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 03:31 schreef Lotte. het volgende:
[..]
Ja, heb je ooit eerder mensen zo ongemakkelijk zien kussen? Maar, wel creatief! Dat moet gezegd worden..
Nou wat is dat leuk voor mijn signature.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 03:32 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dalando: Zijn naam is eigenlijk Kikker-Rens!
Wat origineel.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 03:32 schreef Lindgren. het volgende:
Dalando. Net Rivella. Een tikje vreemd maar tantoelekker.
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 03:32 schreef MajorTom. het volgende:
[..]
Haten op griesmeelpuddingkklekker.
Toch kopen, toch eten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |