Waarom zegt gulmez dit tegen mij? Wtf moet ik met deze info?quote:ik heb voor ik op vakantie ging auto gekocht (op papier handekening en aanbetaling) Audi A4 uit 2002 hij is echt leip 2 jaar voor gespaard (24 maanden) elke maand ±450 weggelegd dikke bempie nu
woon zwollywood als je emmen heb en dan naar meppen rijd ken je de 31 pakke autobahn onbeperkt tot Leer/bunde dus straks als ik hem heb lekker spacen op de autobahn met me broertje
one love
Ik zou z'n dm's/pms blokkeren.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 02:48 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Waarom zegt gulmez dit tegen mij? Wtf moet ik met deze info?
Hij wilt met je afspreken.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 02:48 schreef monkyyy het volgende:
[..]
zo?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 02:42 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Het liefst gister, maar nu is ook goed.
Fotoboek.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 37% gewijzigd door Gridlok op 13-08-2011 02:56:20 ]
Arme meneer de uilquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 02:50 schreef Gridlok het volgende:
Opdracht was een huilende uil te tekenen.
[ afbeelding ]
Is koewl man.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 02:50 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Even quoten voor het nageslacht._!
Mag niet DMs / PMs posten...quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 02:48 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Hey, een BB.quote:
Die zwerven vast wel ergensquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 02:50 schreef Chloroform het volgende:
Zijn er al naaktpics van Lotte in omloop dan?
Niet voor mezelf. ()
De fabeltjeskrant?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 02:50 schreef Gridlok het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 02:50 schreef Gridlok het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |