je bent gewoon te dom om te helpen.... beetje je verstand gebruiken als je nog wat over hebt.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 16:30 schreef micth5005 het volgende:
[..]
? ik zweer dat dit waar is en als niemand mij geloofd doe dan lekker slotje ik regel het zelf wel heel erg bedankt voor jullie hulp
Je luistert hardstyle, dus ja, je bent verwijft.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 02:56 schreef micth5005 het volgende:
[..]
ik dwong haar, maar ik ben niet de sterkste en ze werd boos...
en ze is best sterk ja ( of ik ben gewoon verwijft)
maar ok , ga je alleen zegt de politie dat die kut zelf moet anders kunne ze er niks mee
ze wille bewijs fso
Veel succes.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 16:30 schreef micth5005 het volgende:
[..]
? ik zweer dat dit waar is en als niemand mij geloofd doe dan lekker slotje ik regel het zelf wel heel erg bedankt voor jullie hulp
Alleen bepaalde soorten vrouwen vallen voor hun praatjes, en die verdienen het ook om te worden misbruikt.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:05 schreef tarantism het volgende:
Het kwalijke is dat deze figuren zich waarschijnlijk ook nog voortplanten met hun inferieure genen en alle mogelijke bijstandsuitkeringen maximaal trekken. En de volgende generaties precies hetzelfde verhaal!
Ja hoor.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:14 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Alleen bepaalde soorten vrouwen vallen voor hun praatjes, en die verdienen het ook om te worden misbruikt.
En waarom dan wel?quote:
Wat een onzin. Enkel omdat iemand haar kan overtuigen zoiets te doen verdient ze het niet om misbruikt te worden. Alsof goedgelovige mensen misbruikt mogen worden.. daar kunnen ze ook weinig aandoen.quote:
Die "loverboys" toch ook niet?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:39 schreef LuxorBeetroots het volgende:
[..]
Wat een onzin. Enkel omdat iemand haar kan overtuigen zoiets te doen verdient ze het niet om misbruikt te worden. Alsof goedgelovige mensen misbruikt mogen worden.. daar kunnen ze ook weinig aandoen.
Die willen mensen misbruiken? Dat is toch fout of gaan we autistisch doen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:49 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Die "loverboys" toch ook niet?
Wie zegt dat ze dat willen? Misschien zit 't wel gewoon in hun bloed.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:53 schreef LuxorBeetroots het volgende:
[..]
Die willen mensen misbruiken? Dat is toch fout of gaan we autistisch doen.
Dat verandert niks aan het feit dat het misbruik maken van een mens is, tegen de wet en fout.quote:Op zondag 14 augustus 2011 00:04 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Wie zegt dat ze dat willen? Misschien zit 't wel gewoon in hun bloed.
Agreedquote:Op maandag 15 augustus 2011 22:10 schreef o43blondiee het volgende:
Nu is hij zelfs al gestopt met volgen ..
Moet dus echt wel een troll zijn
En btw, een meisje heeft nooit 2 loverboys, want die willen hun geld niet delen
Hierbij komt ook nog dat ik haar msn wil om haar lekker af te kraken, nu goed?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |