quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 08:33 schreef Dimens het volgende:
Als je nu eens hier die link plaatst, dan kunnen we met z'n alle die site proberen te hacken.
Wat is er mis met iedere week dronken worden?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 02:37 schreef micth5005 het volgende:
ze is 16 en is bijna elke week dronken...![]()
Het is echt een hechte vriendschap, hè? A match made in trolloland.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 02:56 schreef micth5005 het volgende:
maar ok , ga je alleen zegt de politie dat die kut zelf moet anders kunne ze er niks mee
ze wille bewijs fso
ten eerste ik troll nietquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 10:52 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het is echt een hechte vriendschap, hè? A match made in trolloland.
Gastquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 02:37 schreef micth5005 het volgende:
Ik bedoel hallo?
ze is 16 zit vast aan 2 lover boy's slikt drugs en is bijna elke week dronken...![]()
en haar Vriend (loverboy) waar ze een keer mee was heeft die vriend van haar ( ik noem voor veiligheid geen namen ) naakt foto's genomen.
nu gaan al die foto's over heel internet...![]()
Gaat ze aan mij vragen ( omdat ik kan hacken ) of ik ze er ff af wil halen...
ik krijg geen link van de site omdat ze niet wil dat ik haar kut en tieten zie.
Hoe moet ik dan die site hacken?![]()
wat moet ik nou hier mee..![]()
![]()
(en het heeft toch geen zin mensen downloaden het toch )
dat zij ik dus ook allquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 11:32 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Gast![]()
Het verhaal klinkt nogal ongeloofwaardig, dat ten eersteEn ten tweede: je hebt de link niet eens
![]()
Hoe kunnen we je helpen zonder de naaktfoto's van die chick te zien dat we een inschatting kunnen maken van de beveiliging van de site
![]()
P.S. Naaktfoto's is één woord
Goed detail, zoals het er nu staat haalt TS foto's van een vriendin van internet terwijl hij naakt is.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 11:32 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
P.S. Naaktfoto's is één woord
Dan moet je je rugzakje afdoen. Nadat je je kamertje hebt opgeruimd.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 11:24 schreef micth5005 het volgende:
ten eerste ik troll niet
en ik kan het ook gewoon geen plekje geven
Doe dat jongen, zet jezelf maar eens goed voor lul.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 11:42 schreef micth5005 het volgende:
Luister ik zit er gewoon heel erg mee, en ik ben zo geneigd om naar me ouders te lopen.
snap ik nietquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 11:49 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dan moet je je rugzakje afdoen. Nadat je je kamertje hebt opgeruimd.
Ik zou dan wel kleren aandoen als ik jou wasquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 11:42 schreef micth5005 het volgende:
Luister ik zit er gewoon heel erg mee, en ik ben zo geneigd om naar me ouders te lopen.
Ik ook niet...vaag hoor, waarom zou je een goede vriendin dwingen??quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 02:50 schreef ANCT het volgende:
[..]
Sorry maar ik geloof er helemaal niks van
? ik zweer dat dit waar is en als niemand mij geloofd doe dan lekker slotje ik regel het zelf wel heel erg bedankt voor jullie hulpquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 16:02 schreef Zoomaaika het volgende:
[..]
Ik ook niet...vaag hoor, waarom zou je een goede vriendin dwingen??
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |