zij ik ook allquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 02:39 schreef Rezania het volgende:
Die loverboys aangeven bij de politie! Ze is 16 en dus minderjarig.
wat bedoel je ?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 02:41 schreef Dubbr het volgende:
Maar ff serieus. Niets doen en contact afzwakken.
nee ze is Fuking lekker en als je haar van een afstand ziet zou je zo zeggen dat ze 18 isquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 02:41 schreef ANCT het volgende:
Hopen dat die vriendin dik en lelijk is, dan verdwijnen die pics uiteindelijk wel.
VERGETEN op te slaanquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 02:41 schreef Confetti het volgende:
[..]
Weer zo min mogelijk censureren en hier plaatsen.
Jij kan toch ook naar de politie gaan? Gewoon vertellen, je kan het altijd proberen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 02:41 schreef micth5005 het volgende:
[..]
zij ik ook all
maar ze is eigenwijs en dom ze wil blijven leven![]()
ik was all 6 keer naar de politie gegaan
ze wou me als ik ff 100 Euro neer legde voor haar lover boy ( best wel een hoer, nu all ze is pas 16)quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 02:47 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Zeg nou maar gewoon dat ze jou net niet wil en de rest wel. Geen schaamte.
Doet ze zelf. Laten gaan die handel.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 02:48 schreef micth5005 het volgende:
[..]
ze wou me als ik ff 100 Euro neer legde voor haar lover boy ( best wel een hoer, nu all ze is pas 16)
Sorry maar ik geloof er helemaal niks vanquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 02:48 schreef micth5005 het volgende:
[..]
ze wou me als ik ff 100 Euro neer legde voor haar lover boy ( best wel een hoer, nu all ze is pas 16)
weet jij hoe lover boys werkenquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 02:50 schreef ANCT het volgende:
[..]
Sorry maar ik geloof er helemaal niks van
ik dwong haar, maar ik ben niet de sterkste en ze werd boos...quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 02:53 schreef Rezania het volgende:
Als het zo'n goede vriendin is heb je blijkbaar bar weinig voor haar over, als je haar nog lang niet naar de politie had gesleept.
Foto's nemen of die loverboys ondervragen en het tegelijkertijd opnemen, ff ballen vertonen (figuurlijk gesproken dan)quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 02:56 schreef micth5005 het volgende:
[..]
ik dwong haar, maar ik ben niet de sterkste en ze werd boos...
en ze is best sterk ja ( of ik ben gewoon verwijft)
maar ok , ga je alleen zegt de politie dat die kut zelf moet anders kunne ze er niks mee
ze wille bewijs fso
Ja dat helptquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 02:58 schreef Rezania het volgende:
[..]
Foto's nemen of die loverboys ondervragen en het tegelijkertijd opnemen, ff ballen vertonen (figuurlijk gesproken dan)
Zolang hij toch maar bewijs heeft? Of heb jij soms een beter idee om die vriendin te helpen?quote:
TS gaf al toe dat hij niet sterk en een beetje verwijfd was, dus dat gaat niet werken.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 03:17 schreef DeRakker. het volgende:
[ afbeelding ]
+
[ afbeelding ]
ff de loverboy in elkaar slaan en zeggen dat ie ermee moet kappen en weer weg gaan.
Opgelost
ok hopeloos.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 03:18 schreef Rezania het volgende:
[..]
TS gaf al toe dat hij niet sterk en een beetje verwijfd was, dus dat gaat niet werken.
Dat ben je inderdaad ja, is gelijk ook een verklaring waarom je haar niet wilt neuken.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 02:56 schreef micth5005 het volgende:
ik dwong haar, maar ik ben niet de sterkste en ze werd boos...
en ze is best sterk ja ( of ik ben gewoon verwijft)
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 08:33 schreef Dimens het volgende:
Als je nu eens hier die link plaatst, dan kunnen we met z'n alle die site proberen te hacken.
Wat is er mis met iedere week dronken worden?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 02:37 schreef micth5005 het volgende:
ze is 16 en is bijna elke week dronken...![]()
Het is echt een hechte vriendschap, hè? A match made in trolloland.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 02:56 schreef micth5005 het volgende:
maar ok , ga je alleen zegt de politie dat die kut zelf moet anders kunne ze er niks mee
ze wille bewijs fso
ten eerste ik troll nietquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 10:52 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het is echt een hechte vriendschap, hè? A match made in trolloland.
Gastquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 02:37 schreef micth5005 het volgende:
Ik bedoel hallo?
ze is 16 zit vast aan 2 lover boy's slikt drugs en is bijna elke week dronken...![]()
en haar Vriend (loverboy) waar ze een keer mee was heeft die vriend van haar ( ik noem voor veiligheid geen namen ) naakt foto's genomen.
nu gaan al die foto's over heel internet...![]()
Gaat ze aan mij vragen ( omdat ik kan hacken ) of ik ze er ff af wil halen...
ik krijg geen link van de site omdat ze niet wil dat ik haar kut en tieten zie.
Hoe moet ik dan die site hacken?![]()
wat moet ik nou hier mee..![]()
![]()
(en het heeft toch geen zin mensen downloaden het toch )
dat zij ik dus ook allquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 11:32 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Gast![]()
Het verhaal klinkt nogal ongeloofwaardig, dat ten eersteEn ten tweede: je hebt de link niet eens
![]()
Hoe kunnen we je helpen zonder de naaktfoto's van die chick te zien dat we een inschatting kunnen maken van de beveiliging van de site
![]()
P.S. Naaktfoto's is één woord
Goed detail, zoals het er nu staat haalt TS foto's van een vriendin van internet terwijl hij naakt is.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 11:32 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
P.S. Naaktfoto's is één woord
Dan moet je je rugzakje afdoen. Nadat je je kamertje hebt opgeruimd.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 11:24 schreef micth5005 het volgende:
ten eerste ik troll niet
en ik kan het ook gewoon geen plekje geven
Doe dat jongen, zet jezelf maar eens goed voor lul.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 11:42 schreef micth5005 het volgende:
Luister ik zit er gewoon heel erg mee, en ik ben zo geneigd om naar me ouders te lopen.
snap ik nietquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 11:49 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dan moet je je rugzakje afdoen. Nadat je je kamertje hebt opgeruimd.
Ik zou dan wel kleren aandoen als ik jou wasquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 11:42 schreef micth5005 het volgende:
Luister ik zit er gewoon heel erg mee, en ik ben zo geneigd om naar me ouders te lopen.
Ik ook niet...vaag hoor, waarom zou je een goede vriendin dwingen??quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 02:50 schreef ANCT het volgende:
[..]
Sorry maar ik geloof er helemaal niks van
? ik zweer dat dit waar is en als niemand mij geloofd doe dan lekker slotje ik regel het zelf wel heel erg bedankt voor jullie hulpquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 16:02 schreef Zoomaaika het volgende:
[..]
Ik ook niet...vaag hoor, waarom zou je een goede vriendin dwingen??
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |