Ik zocht deze trouwens gisteren. ;')quote:
Ik kwam ookquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:55 schreef Dalando het volgende:
ZIE DIE FIPO IN EEN SPAGHETTIVRETER TOPIC NU IS MIJN ZAK LEEG
met je trevisquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:55 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik zocht deze trouwens gisteren. ;')
Idd. Mijn leptop wordt dan te heet. Ik koop binnenkort een nieuwe.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:55 schreef Omdatappel het volgende:
Tinychat is lang geleden trouwens.
Toen deed ik nog wat op FOK! ...quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:55 schreef Omdatappel het volgende:
Wij hebben toch enkel en alleen spannende privé webcamsessies.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:55 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Idd. Mijn leptop wordt dan te heet. Ik koop binnenkort een nieuwe.
Dit.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:56 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Wij hebben toch enkel en alleen spannende privé webcamsessies.
Iddquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:55 schreef Omdatappel het volgende:
Goedzo, waar gaat de reis naartoe?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:56 schreef Boterbartje het volgende:
Maar eigenlijk drink ik normaliter bier; maar straks moet ik rijden dus doe ik verantwoordelijk
Herkenbaarquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:56 schreef Insomnium het volgende:
Tinychat.
De dronken uren die ik daar heb doorgebracht
Ik heb het geduld niet voor dat soort spellenquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:56 schreef Rockiejj het volgende:
Ik ga zo ff oldskool hardcore Rollercoaster Tycoon 1 spelen
We hebben allebei krullen, neuken?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:56 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Wij hebben toch enkel en alleen spannende privé webcamsessies.
Echt niet?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:57 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Ik heb het geduld niet voor dat soort spellen
Sure.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:57 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
We hebben allebei krullen, neuken?
Cheats.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:57 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Ik heb het geduld niet voor dat soort spellen
Hey, hoe heette dat ook al weer?quote:
Ik heb net een foto van je hoofd gepost.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:57 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
We hebben allebei krullen, neuken?
Geef je msn dan, dan boor ik wel even de zaadjes uit je appeltje.quote:
boefjesquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:57 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hey, hoe heette dat ook al weer?
De boefjes. Wie weet het wachtwoord van de club nog?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:57 schreef Chloroform het volgende:
[..]
I know. Roburtt told me.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:57 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik heb net een foto van je hoofd gepost.
Shooters enzo?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:57 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Nee, alleen voor vechtspellen
[..]
Altijd ja
Ik heb ooit op eens Amerikaanse chat site gezeten omdat ik toch niet slaap nachts.quote:
Little Rascals ja!quote:
Alfalfa van de Boefjes.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:57 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hehequote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:58 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Ik heb ooit op eens Amerikaanse chat site gezeten omdat ik toch niet slaap nachts.
De screenshots die toen van mij gemaakt zijn in een jaar tijd![]()
Van het knock out gaan achter mijn pc, tot dronken met mijn billen schudden en erger
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:58 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Ik heb ooit op eens Amerikaanse chat site gezeten omdat ik toch niet slaap nachts.
De screenshots die toen van mij gemaakt zijn in een jaar tijd![]()
Van het knock out gaan achter mijn pc, tot dronken met mijn billen schudden en erger
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:58 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Hehe
Ik ben ooit een keer in slaap gevallen achter de cam tijdens de Tinychat
Zijn daar beelden van?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:58 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Hehe
Oja, Alfalfa. Ik zat met Falafel in mn hoofd.quote:
Grutjes.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:57 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Geef je msn dan, dan boor ik wel even de zaadjes uit je appeltje.
Ik had op een gegeven moment mijn bank voor de pc gezet.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:58 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Hehe
Klopt !quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:59 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
die amerikanen op webcam sites zijn ook gek trouwens.
Nee, al lang niet meer gedaan. Wel sandbox games als GTA en Mafia.quote:
Ik was ermee bezig, kan niet alles tegelijkquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:59 schreef Dalando het volgende:
Hooidraad beantwoord je mijn vraag niet eens bij post 44
Jij zat er steeds omheen te draaien.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 02:00 schreef Lindgren. het volgende:
[..]![]()
Echte bazen laten hun msn vragen.
UFC Undisputed.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 02:00 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Nee, al lang niet meer gedaan. Wel sandbox games als GTA en Mafia.
Maar met vechtspellen bedoel ik Fight Night Champion en UFC Undisputed etc.
Ah. GTA:SAquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 02:00 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Nee, al lang niet meer gedaan. Wel sandbox games als GTA en Mafia.
Maar met vechtspellen bedoel ik Fight Night Champion en UFC Undisputed etc.
Ik heb eens een meisje naakt piano zien spelen om 3 uur s' nachts local time.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:56 schreef Insomnium het volgende:
Tinychat.
De dronken uren die ik daar heb doorgebracht
Pleejing hard toe get joe noo.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 02:01 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Jij zat er steeds omheen te draaien.
Je maakt er echt de meest debiele dingen meequote:Op zaterdag 13 augustus 2011 02:01 schreef Tha-CheF het volgende:
[..]
Ik heb eens een meisje naakt piano zien spelen om 3 uur s' nachts local time.
Good times, good times.
Wat kijk je vredigquote:
Verry unnoijing.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 02:01 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Pleejing hard toe get joe noo.
Ja datquote:
QFT.quote:
OK! NUEKEN?quote:
Jaquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 02:02 schreef Dalando het volgende:
[..]
Ja datEn dan op die servers zitten met echt 400 mensen erop
JA!quote:
OKE KLEED JE UIT DOE HET NU!1!!!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hallo dus dit noemen ze nou twitter
Leukquote:
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 02:03 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
OKE KLEED JE UIT DOE HET NU!1!!!Ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omdat peer.
Hehe, inderdaad. Dan kon je racen ensaw.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 02:04 schreef Dalando het volgende:
[..]
LeukEn dan had je een shitload commands die je moest kennen
Jaaaaaaquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 02:04 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Ben benieuwd naar het nieuwste deel, Pride mode
Je wilt natuurlijk dat iedereen zegt: Showen!quote:
Ik ben alleen bang dat Fedor er niet in zit, terwijl dat toch één van de meest dominante fighters was in Pride.quote:
Wait wat ?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 02:05 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Ik ben alleen bang dat Fedor er niet in zit, terwijl dat toch één van de meest dominante fighters was in Pride.
AF > Voetbal.quote:
stout hoor.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 02:04 schreef smegmanus het volgende:
Ik ga geen slotjes meer doen de komende uurtjes.
Zijn management heeft nogal wat beef gehad met Zuffa/UFC, dus ik ga ervan uit dat ze geen toestemming van Fedor krijgen om hem in de game te plaatsen... Maar ik heb nog hoopquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 02:06 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Wait wat ?
Waarom zou hij er niet inzitten ?
Dit is serieus?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 02:07 schreef napoleonfour het volgende:
ik snap die blair witch mensen niet, verdwalen in het bos. Klim je toch in een boom om te kijken
Vond die film sowieso niet echt eng of iets dergelijks.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 02:07 schreef napoleonfour het volgende:
ik snap die blair witch mensen niet, verdwalen in het bos. Klim je toch in een boom om te kijken
Ben je dat nou alweer aan het kijken?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 02:07 schreef napoleonfour het volgende:
De arme man werd nog eens aangerand op het veld, een tegenstander ging zijn piemel toen steeds betastenquote:
Hmm.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 02:07 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Zijn management heeft nogal wat beef gehad met Zuffa/UFC, dus ik ga ervan uit dat ze geen toestemming van Fedor krijgen om hem in de game te plaatsen... Maar ik heb nog hoop
jaquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 02:07 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ben je dat nou alweer aan het kijken?
Ja ik heb het gezien.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 02:08 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
De arme man werd nog eens aangerand op het veld, een tegenstander ging zijn piemel toen steeds betasten
ja, ze zijn hun richting gevoel kwijt. Bomen daar zijn hoog en klimmen kunnen ze vast wel. Al doe je alleen de effort om even te kijken.quote:
Trusten pastaquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 02:09 schreef Spaghettivreter het volgende:
Maar ik ben slapen, morgenochtend weer om 09:00 op voor werk....
Tot morgennacht![]()
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 02:09 schreef Spaghettivreter het volgende:
Tot morgennacht![]()
http://community.ufcundisputed.com/forums/topic/508567?&p=psquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 02:08 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Hmm.
Daar moet ik mij dan even over inlezen![]()
Maar ik hoop van wel !
Catfish al gezien?quote:
geen wingman opzekers?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 02:09 schreef Lindgren. het volgende:
Na drie zinnen in het msn-gesprek al een "__!"
Dit belooft weinig goeds..
Autistenlevel.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 02:09 schreef Lindgren. het volgende:
Na drie zinnen in het msn-gesprek al een "__!"
Dit belooft weinig goeds..
Iemand ging eens op mijn hoofd zitten nadat ik was getackeld, ook niet leukquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 02:08 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja ik heb het gezien.Ik heb het zelf ook wel eens gehad. Sta je te wachten voor een corner, word je gewoon in je zak geknepen.
quote:
Slaap lekker !quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 02:09 schreef Spaghettivreter het volgende:
Tot morgennacht![]()
Even serieus, volgens mij heb ik vandaag echt met een autist gewerktquote:
Ze zijn tegenwoordig ook overal he.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 02:10 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Even serieus, volgens mij heb ik vandaag echt met een autist gewerkt
Vergt wat aanpassingen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 02:10 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
moet je nouquote:
Hoe durft ie.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 02:10 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Precies, dat doet allemaal maar tegenwoordig. 'Tis niet meer normaalquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 02:11 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ze zijn tegenwoordig ook overal he.
Ik heb eens gezaalvoetbald tegen een leraar van m'n zusje. Jaar of 40 ofzo, midden in een duel scheurt ie m'n broek uit.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 02:10 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Iemand ging eens op mijn hoofd zitten nadat ik was getackeld, ook niet leuk
Pics van je Spongebob?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 02:12 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik heb eens gezaalvoetbald tegen een leraar van m'n zusje. Jaar of 40 ofzo, midden in een duel scheurt ie m'n broek uit.Helemaal in tweeën. Sta ik daar in m'n spongebob.
Schande is het. Schande!quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 02:11 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Precies, dat doet allemaal maar tegenwoordig. 'Tis niet meer normaal
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 02:12 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik heb eens gezaalvoetbald tegen een leraar van m'n zusje. Jaar of 40 ofzo, midden in een duel scheurt ie m'n broek uit.Helemaal in tweeën. Sta ik daar in m'n spongebob.
Ik niet.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 02:13 schreef Lindgren. het volgende:
Alle jongens muizen nu met hun rechterhand en voelen met hun links aan hun plasser.
Behalve ik, want ik ben goed opgevoed.
Alle Jongens. Jij bent een man lees ik al.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 02:13 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Ik niet.
Rechts de muis.
Links om het biertje.
Ik weet dat ik oud ben.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 02:14 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Alle [i]Jongens[/i]. Jij bent een man lees ik al.
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 02:12 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Dit is een tekening van autisme:quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 02:14 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Maar aangezien jullie blijkbaar ervaring hebben met autisten: hij zij geen woord, werkte teringtraag en was 20 jaar ouder dan de rest van het team. Zijn dit tekenen van autisme, of was hij gewoon sociaal gestoord?
Kan.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 02:14 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Maar aangezien jullie blijkbaar ervaring hebben met autisten: hij zij geen woord, werkte teringtraag en was 20 jaar ouder dan de rest van het team. Zijn dit tekenen van autisme, of was hij gewoon sociaal gestoord?
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 02:13 schreef Lindgren. het volgende:
Alle jongens muizen nu met hun rechterhand en voelen met hun links aan hun plasser.
Behalve ik, want ik ben goed opgevoed.
Haha een trekpad.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 02:15 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
ik heb geen eens een muis. enkel een trackpad.
Niet dat ik erg duidelijk wasquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 02:15 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Kan.
Maar het kan ook zijn dat hij gewoon aan je moet wennen.
Of het niet heeft op andere mensen.
Maar het kan natuurlijk ook autisme zijn.
Ik lees mijn post terug en realiseer dat je er geen fuck aan hebt.
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 02:16 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Haha een trekpad.
[ afbeelding ]
Klopt klopt.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 02:16 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Niet dat ik erg duidelijk was
Nee gisteren, alleen het was ineens zo druk dat ik na een uurtje weg ben gegaanquote:
EN DAN PRECIES DEZELFDE SECONDE.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 02:18 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Nee gisteren, alleen het was ineens zo druk dat ik na een uurtje weg ben gegaan![]()
![]()
OMIJNGOD HOE DOET IE DAT BEL DE BRANDWEERquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 02:19 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
EN DAN PRECIES DEZELFDE SECONDE.
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 02:19 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
EN DAN PRECIES DEZELFDE SECONDE.
Lekker.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 02:19 schreef monkyyy het volgende:
Ranja in mijn thee pot gestopt vanmiddag, niet goed schoon gemaakt, nu thee gemaakt.
Smaakt naar ranja.
Dat kan ook best lekker zijnquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 02:19 schreef monkyyy het volgende:
Ranja in mijn thee pot gestopt vanmiddag, niet goed schoon gemaakt, nu thee gemaakt.
Smaakt naar ranja.
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 02:19 schreef Hooidraad het volgende:
Lindgren., ik heb nog een mooi stripje voor je gevonden.
[ afbeelding ]
Das beter dan gewoon thee drinkenquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 02:19 schreef monkyyy het volgende:
Smaakt naar ranja.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Who's the black private dick
That's a sex machine to all the chicks?
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 02:21 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Das beter dan gewoon thee drinkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bipolair is niet zo erg soms.
Misschien. Ergens. Nooit
Ja, wil niet de hele tijd heen en weer lopen naar de kraan om water te halen dus ik maak gewoon meteen een hele pot in een keer, met ijs erin enzo.quote:
Zo lui.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 02:22 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ja, wil niet de hele tijd heen en weer lopen naar de kraan om water te halen dus ik maak gewoon meteen een hele pot in een keer, met ijs erin enzo.
Mijn favoriete Lindgren. ben jij.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 02:24 schreef Lindgren. het volgende:
Mijn favoriete fruit is een omdatappel.
Friszoet en stevig?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 02:24 schreef Lindgren. het volgende:
Mijn favoriete fruit is een omdatappel.
Ik noem het slim en een vooruitziende blik.quote:
Koop dan een waterkan ofzoquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 02:24 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik noem het slim en een vooruitziende blik.
Waarom dat doen als ik al een theepot heb.quote:
Als t nou lego was ofzo...quote:
Dat staat professioneel.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 02:25 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Waarom dat doen als ik al een theepot heb.
We kunnen nog zo veel van jou leren.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 02:24 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik noem het slim en een vooruitziende blik.
Dan smaakt je thee niet naar ranja wanneer je er weer thee in doet.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 02:25 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Entrepreneur en goed voor de centjesquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 02:25 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Te laat!quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 02:27 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik aan die eisen kan voldoen.
Wel goed schoonmaken.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 02:26 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Dan smaakt je thee niet naar ranja wanneer je er weer thee in doet.
Ziedaar de oplossing van je probleem.quote:
NOOOOOOOOOOOOOOOHquote:
Gewoon alles tegelijk kokenquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 02:27 schreef Hooidraad het volgende:
Ach, toen ik net op kamers zat kookte ik regelmatig in mijn waterkoker omdat de keuken 3 verdiepingen naar beneden was. Maar dat ging niet altijd goed
Volgens mij had ze dat zelf ook al geconstateerd.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 02:28 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Ziedaar de oplossing van je probleem.
quote:
Geen aardappelen en groente, maar eieren enzo, ook een keer pasta maar dat werd echt een bende omdat ik de saus erbij deed. En knakworstjes. Zulke dingen.quote:
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 02:30 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Geen aardappelen en groente, maar eieren enzo, ook een keer pasta maar dat werd echt een bende omdat ik de saus erbij deed. En knakworstjes. Zulke dingen.
quote:
Kijk nou, zo lief dit.quote:
Dat werkt super !quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 02:30 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Geen aardappelen en groente, maar eieren enzo, ook een keer pasta maar dat werd echt een bende omdat ik de saus erbij deed. En knakworstjes. Zulke dingen.
Ah, nog een ervaringsdeskundigequote:Op zaterdag 13 augustus 2011 02:31 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Dat werkt super !
Koken in je waterkoker
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 02:30 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
kom op meijdt, zoiets heb jij toch met Ludo. die slaapt maar ook weer niet.quote:
Ah, zoquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 02:31 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
![]()
![]()
ik bedoelde meerder groenten en/of aardappel en/of een ei, dat soort werk.
Was dit Nederlands?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 02:31 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
kom op meijdt, zoiets heb jij toch met Ludo. die slaapt maar ook weer niet.
Gooi het er ns uit meid, we luisteren.quote:
Student geweest enzoquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 02:31 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Ah, nog een ervaringsdeskundige
Ik heb er ook wel eens groenten in gekookt en aardappelen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 02:31 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
![]()
![]()
ik bedoelde meerder groenten en/of aardappel en/of een ei, dat soort werk.
Wat weet jij van mijn escapades met Ludo?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 02:31 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Werkt primaquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 02:32 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Maar dan flikker je gewoon alles in je waterkoker met water erbij en dan aanzetten en tijdje laten staan tot het gekook is?![]()
Ludo is mijn bff, hij verteld mij alles.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 02:33 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wat weet jij van mijn escapades met Ludo?
Ik las mijn naam.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 02:31 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Spannend. Wat doen jullie zoal?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 02:33 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ludo is mijn bff, hij verteld mij alles.
Ook hoe je werkwoorden moet vervoegen?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 02:33 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Goed. Jij typt vertelt met een 'd'. Einde gesprek en lever op de terugweg even je VMBO-diploma in.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 02:33 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 02:33 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ook hoe je werkwoorden moet vervoegen?
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 02:33 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Goed. Jij typt vertelt met een 'd'. Einde gesprek en lever op de terugweg even je VMBO-diploma in.
Dat hoofdstuk zijn wij nog niet.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 02:33 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ook hoe je werkwoorden moet vervoegen?
Same here, liever lui dan moequote:Op zaterdag 13 augustus 2011 02:32 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Student geweest enzo![]()
En het is gewoon praktisch
Zo een had ik dus wel, ik moest dan ook de hele tijd dat knopje ingedrukt houden omdat het anders niet gaar werdquote:Ik heb er ook wel eens groenten in gekookt en aardappelen.
Maar dan moet je er niet 1 hebben die stopt zodra het water kookt![]()
Ah, dat is de truc. Ik kende deze manier van koken nog nietquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 02:33 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Werkt prima![]()
Mits het er eentje is met beveiliging en dus uitslaat zodra het water kookt
hmmmm, dorst dan?quote:
Lol !quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 02:34 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Same here, liever lui dan moe
Het jaar erop had ik een kookplaatje aangeschaft wat toch iets handiger is.
[..]
Zo een had ik dus wel, ik moest dan ook de hele tijd dat knopje ingedrukt houden omdat het anders niet gaar werd
Weet het niet eerlijk gezegd ! Volgens mij wel.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 02:34 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Ah, dat is de truc. Ik kende deze manier van koken nog nietzijn die nu nog wel te verkrijgen dan, waterkokers die nog blijven doorgaan als het al kookt?
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 02:34 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Same here, liever lui dan moe
Het jaar erop had ik een kookplaatje aangeschaft wat toch iets handiger is.
[..]
Zo een had ik dus wel, ik moest dan ook de hele tijd dat knopje ingedrukt houden omdat het anders niet gaar werd
Ook niet echt.quote:
Geen idee. Ik eet iets, of niets, en als ik dan de volgende dag nog wakker word, weet ik dat het voldoende was.quote:
Je mag ook wel bij mij bijles komen volgen hoor.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 02:34 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Dat hoofdstuk zijn wij nog niet.
Mag ik ook?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 02:36 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Je mag ook wel bij mij bijles komen volgen hoor.
Tops.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 02:36 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Je mag ook wel bij mij bijles komen volgen hoor.
Nee.quote:
Het was geen soepel knopje, stak ook niet uit dus lag op hetzelfde niveau als het materiaal er omheenquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 02:36 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
![]()
gewoon een stukje plakband toch?
Vastlijmen ook geen optie?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 02:38 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Het was geen soepel knopje, stak ook niet uit dus lag op hetzelfde niveau als het materiaal er omheen
Ah, is n pic van mn abs ook goed?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 02:37 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee.
Tenzij je naaktpics stuurt uiteraard.
: + ' + ) =quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 02:39 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Ah, is n pic van mn abs ook goed?![]()
Dat moet ik eerst onderzoeken.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 02:39 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Ah, is n pic van mn abs ook goed?![]()
op?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 02:40 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dat moet ik eerst onderzoeken.
Beste lieve chloro.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 02:40 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dat moet ik eerst onderzoeken.
Op wat? Gewoon, eerst zien, dan oordelen.quote:
Beste lieve lindje,quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 02:40 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Beste lieve chloro.
Hoe krijg je zo'n tagje.
Gr.
Nu?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 02:40 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Op wat? Gewoon, eerst zien, dan oordelen.
Het liefst gister, maar nu is ook goed.quote:
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 02:42 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Het liefst gister, maar nu is ook goed.
You must!!quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 02:43 schreef Lindgren. het volgende:
IK WIL ZOEEN TAG VERTEL HET ME. IK WIL GEEN PLASSER IN MIJN MOND.
ohquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 02:43 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Voor zover ik weet heb ik geen verkering.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
Met dhr. Lingren. toch?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 02:43 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Voor zover ik weet heb ik geen verkering.
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 02:43 schreef Beach het volgende:
[..]
ohSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omdat peer.
Geen gepijp, geen tag.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 02:43 schreef Lindgren. het volgende:
IK WIL ZOEEN TAG VERTEL HET ME. IK WIL GEEN PLASSER IN MIJN MOND.
Doe je goed.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 02:45 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik red me er weer uit zonder gezichtsverlies.
Top.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |