Ik zocht deze trouwens gisteren. ;')quote:
Ik kwam ookquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:55 schreef Dalando het volgende:
ZIE DIE FIPO IN EEN SPAGHETTIVRETER TOPIC NU IS MIJN ZAK LEEG
met je trevisquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:55 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik zocht deze trouwens gisteren. ;')
Idd. Mijn leptop wordt dan te heet. Ik koop binnenkort een nieuwe.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:55 schreef Omdatappel het volgende:
Tinychat is lang geleden trouwens.
Toen deed ik nog wat op FOK! ...quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:55 schreef Omdatappel het volgende:
Wij hebben toch enkel en alleen spannende privé webcamsessies.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:55 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Idd. Mijn leptop wordt dan te heet. Ik koop binnenkort een nieuwe.
Dit.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:56 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Wij hebben toch enkel en alleen spannende privé webcamsessies.
Iddquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:55 schreef Omdatappel het volgende:
Goedzo, waar gaat de reis naartoe?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:56 schreef Boterbartje het volgende:
Maar eigenlijk drink ik normaliter bier; maar straks moet ik rijden dus doe ik verantwoordelijk
Herkenbaarquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:56 schreef Insomnium het volgende:
Tinychat.
De dronken uren die ik daar heb doorgebracht
Ik heb het geduld niet voor dat soort spellenquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:56 schreef Rockiejj het volgende:
Ik ga zo ff oldskool hardcore Rollercoaster Tycoon 1 spelen
We hebben allebei krullen, neuken?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:56 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Wij hebben toch enkel en alleen spannende privé webcamsessies.
Echt niet?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:57 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Ik heb het geduld niet voor dat soort spellen
Sure.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:57 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
We hebben allebei krullen, neuken?
Cheats.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:57 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Ik heb het geduld niet voor dat soort spellen
Hey, hoe heette dat ook al weer?quote:
Ik heb net een foto van je hoofd gepost.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:57 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
We hebben allebei krullen, neuken?
Geef je msn dan, dan boor ik wel even de zaadjes uit je appeltje.quote:
boefjesquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:57 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hey, hoe heette dat ook al weer?
De boefjes. Wie weet het wachtwoord van de club nog?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:57 schreef Chloroform het volgende:
[..]
I know. Roburtt told me.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:57 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik heb net een foto van je hoofd gepost.
Shooters enzo?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:57 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Nee, alleen voor vechtspellen
[..]
Altijd ja
Ik heb ooit op eens Amerikaanse chat site gezeten omdat ik toch niet slaap nachts.quote:
Little Rascals ja!quote:
Alfalfa van de Boefjes.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:57 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hehequote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:58 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Ik heb ooit op eens Amerikaanse chat site gezeten omdat ik toch niet slaap nachts.
De screenshots die toen van mij gemaakt zijn in een jaar tijd![]()
Van het knock out gaan achter mijn pc, tot dronken met mijn billen schudden en erger
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |