Dat is wel een leuk idee ja!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:32 schreef Eenskijken het volgende:
[..]misschien wel leuk om ook in de OP te zetten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Psychic krijgt geen STAB bij Togetic en de S.Att van Togetic is nou niet echt hoog te noemen, ook met de juiste nature is deze lager dan bijvoorbeeld een Venomouth en bijna gelijk aan Clefable of Ursaring.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 04:16 schreef Madame_Paon het volgende:
Wel bizar dat ik met Togetic op level 65, met Extrasensory plus een Twistedspoon, Hitmonlee, -chan en -top niet in één keer af kreeg.Crobat ook niet trouwens ...
![]()
Dat ja. En dat die Hitmons een hoge Sp.Def hebben. Alle drie 110. Die gastjes kan je bijna beter fysiek aanpakken. Maar goed, gefeliciteerd Madame Paon. Dat was erg snel, ja. Tenminste als je naar het aantal dagen kijkt.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 08:30 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Psychic krijgt geen STAB bij Togetic en de S.Att van Togetic is nou niet echt hoog te noemen, ook met de juiste nature is deze lager dan bijvoorbeeld een Venomouth en bijna gelijk aan Clefable of Ursaring.
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:50 schreef Eenskijken het volgende:
Togetic is crap. Kan je beter alakazam gebruiken
Even je voorbeeld nagerekend op level 100 en dat is dan ook best mogelijk. En volgens mij hebben ze niks aan de formule veranderd. En qua accuracy merk ik niks bijzonders.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 23:23 schreef Madame_Paon het volgende:
Dat vind ik ook vaag aan Black & White. Aanvallen richten veel meer schade aan.
Ik had vorige keer een Seismitoad en een Simisear (allebei op level 70) in een Double Battle, Seismitoad deed Surf en Simisear was ook in één keer af.
Maar de accuracy lijkt ook veel lager te zijn.
Bij de andere spellen raken de aanvallen vaker, maar richten ze minder schade aan.
Wat moet ik daarmee?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 23:40 schreef QuanCore het volgende:
Wie komt morgen bij mij langs om Karrablast en Shellmet op te halen : D?
Apropos, hoe bevalt Kanto tot nu toe?quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 02:42 schreef Madame_Paon het volgende:
HeartGold en SoulSilver zijn de remakes van Gold, Silver en Chrystal, en ze zijn briljant.
links naar streams mogen niet fok, de sites waarop je deze animes kan kijken hebben over het algemeen de licentie niet om deze series aan te bieden.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:05 schreef Eenskijken het volgende:
Hmm true that. Maar het engels went wel snel. Vond eerst ook de NL stemmen beter, nu maakt het me niet meer uit.
En streamen vind ik sowieso wel een stuk makkelijk dan alles moeten D/L
Op red/blue/yellow na de beste uit de seriequote:Op zaterdag 27 augustus 2011 02:42 schreef Madame_Paon het volgende:
HeartGold en SoulSilver zijn de remakes van Gold, Silver en Chrystal, en ze zijn briljant.
Kan, maar hoewel ik het zelf nooit gespeeld heb, begrijp ik dat Platinum toch ook wel erg goed was.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 13:14 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
Op red/blue/yellow na de beste uit de serie
Nu ik erover nadenk, elk deel is steeds iets slechter geworden sinds de eerste games. Maar omdat die kwaliteit zo ontzettend hoog was zijn de games nu nog steeds goed.
Gold/Silver is stukken beter dan Red/Blue naar mijn mening. Je kunt altijd over de designs van de nieuwe pokemon zeuren, maar als je het naar de gameplay kijkt(2x zo groot speelveld, dag/nacht systeem, mogelijkheid om pokemon met items te equippen, breeden, trainer rebattles oa) is het gewoon de beste en meest vernieuwende generatie.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 13:14 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
Nu ik erover nadenk, elk deel is steeds iets slechter geworden sinds de eerste games. Maar omdat die kwaliteit zo ontzettend hoog was zijn de games nu nog steeds goed.
Ik ben alleen in Vermilion City geweest. Ik ga nu eerst 3000 punten verdienen bij de Pokéathlon om een Shiny Stone te krijgen om mijn Togetic te laten evolueren. Ik heb er nu iets van 750 ... nog "maar" 2250 te gaan.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 13:04 schreef HilarityEnsues het volgende:
[..]
Apropos, hoe bevalt Kanto tot nu toe?
Daar ben ik het niet mee eens. Ruby/Sapphire/Emerald vond ik toch de minst leuke. Diamond/Pearl/Platinum en Black/White vond ik beter.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 13:14 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |