Dat is wel een leuk idee ja!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:32 schreef Eenskijken het volgende:
[..]misschien wel leuk om ook in de OP te zetten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Psychic krijgt geen STAB bij Togetic en de S.Att van Togetic is nou niet echt hoog te noemen, ook met de juiste nature is deze lager dan bijvoorbeeld een Venomouth en bijna gelijk aan Clefable of Ursaring.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 04:16 schreef Madame_Paon het volgende:
Wel bizar dat ik met Togetic op level 65, met Extrasensory plus een Twistedspoon, Hitmonlee, -chan en -top niet in één keer af kreeg.Crobat ook niet trouwens ...
![]()
Dat ja. En dat die Hitmons een hoge Sp.Def hebben. Alle drie 110. Die gastjes kan je bijna beter fysiek aanpakken. Maar goed, gefeliciteerd Madame Paon. Dat was erg snel, ja. Tenminste als je naar het aantal dagen kijkt.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 08:30 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Psychic krijgt geen STAB bij Togetic en de S.Att van Togetic is nou niet echt hoog te noemen, ook met de juiste nature is deze lager dan bijvoorbeeld een Venomouth en bijna gelijk aan Clefable of Ursaring.
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:50 schreef Eenskijken het volgende:
Togetic is crap. Kan je beter alakazam gebruiken
Even je voorbeeld nagerekend op level 100 en dat is dan ook best mogelijk. En volgens mij hebben ze niks aan de formule veranderd. En qua accuracy merk ik niks bijzonders.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 23:23 schreef Madame_Paon het volgende:
Dat vind ik ook vaag aan Black & White. Aanvallen richten veel meer schade aan.
Ik had vorige keer een Seismitoad en een Simisear (allebei op level 70) in een Double Battle, Seismitoad deed Surf en Simisear was ook in één keer af.
Maar de accuracy lijkt ook veel lager te zijn.
Bij de andere spellen raken de aanvallen vaker, maar richten ze minder schade aan.
Wat moet ik daarmee?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 23:40 schreef QuanCore het volgende:
Wie komt morgen bij mij langs om Karrablast en Shellmet op te halen : D?
Apropos, hoe bevalt Kanto tot nu toe?quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 02:42 schreef Madame_Paon het volgende:
HeartGold en SoulSilver zijn de remakes van Gold, Silver en Chrystal, en ze zijn briljant.
links naar streams mogen niet fok, de sites waarop je deze animes kan kijken hebben over het algemeen de licentie niet om deze series aan te bieden.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:05 schreef Eenskijken het volgende:
Hmm true that. Maar het engels went wel snel. Vond eerst ook de NL stemmen beter, nu maakt het me niet meer uit.
En streamen vind ik sowieso wel een stuk makkelijk dan alles moeten D/L
Op red/blue/yellow na de beste uit de seriequote:Op zaterdag 27 augustus 2011 02:42 schreef Madame_Paon het volgende:
HeartGold en SoulSilver zijn de remakes van Gold, Silver en Chrystal, en ze zijn briljant.
Kan, maar hoewel ik het zelf nooit gespeeld heb, begrijp ik dat Platinum toch ook wel erg goed was.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 13:14 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
Op red/blue/yellow na de beste uit de serie
Nu ik erover nadenk, elk deel is steeds iets slechter geworden sinds de eerste games. Maar omdat die kwaliteit zo ontzettend hoog was zijn de games nu nog steeds goed.
Gold/Silver is stukken beter dan Red/Blue naar mijn mening. Je kunt altijd over de designs van de nieuwe pokemon zeuren, maar als je het naar de gameplay kijkt(2x zo groot speelveld, dag/nacht systeem, mogelijkheid om pokemon met items te equippen, breeden, trainer rebattles oa) is het gewoon de beste en meest vernieuwende generatie.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 13:14 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
Nu ik erover nadenk, elk deel is steeds iets slechter geworden sinds de eerste games. Maar omdat die kwaliteit zo ontzettend hoog was zijn de games nu nog steeds goed.
Ik ben alleen in Vermilion City geweest. Ik ga nu eerst 3000 punten verdienen bij de Pokéathlon om een Shiny Stone te krijgen om mijn Togetic te laten evolueren. Ik heb er nu iets van 750 ... nog "maar" 2250 te gaan.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 13:04 schreef HilarityEnsues het volgende:
[..]
Apropos, hoe bevalt Kanto tot nu toe?
Daar ben ik het niet mee eens. Ruby/Sapphire/Emerald vond ik toch de minst leuke. Diamond/Pearl/Platinum en Black/White vond ik beter.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 13:14 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
Ik ben het ook even zat. Vandaag 670 Patratten en Lillypups verslagen. Maar nu zijn iig 5 pokemon op White volledig EV getrained. Nu de laatste nog...quote:Op zondag 28 augustus 2011 18:24 schreef Madame_Paon het volgende:
Pokéathlon.
Wat ben ik daar zat van, zeg.
Bijna 2000 punten ... en je hebt er 3000 nodig voor een Shiny Stone.
De besturing werkt niet eens goed.
Blegh.
Ja, ik heb ze geteld. Nou ja, laptop ernaast, kladblok open en steeds een streepje zetten. Ik moest wel weten wanneer ik genoeg had verslagenquote:
De Battle Subway. Voor 16 puntjes kan je hem kopen. Dat is 1 keer de Single Train afronden (21 gevechtjes). Ben nu van plan de Sp.Attack versie te gaan halen. Ik heb er ook al twee Life Orbs vandaan. 1tje voor mijn toekomstige Darmanitan en 1tje voor Sigilyph. Beiden doen dan 30% meer schade, maar hebben geen nadelen (Darmanitan voor de aanvallen die ik voor hem kies).quote:Op maandag 29 augustus 2011 02:51 schreef Madame_Paon het volgende:
Dan ben ik blij dat mijn Togekiss als ability Serene Grace heeft.
Waar heb jij eigenlijk een Power Anklet vandaan gehaald?
Erg goed ideequote:Op maandag 29 augustus 2011 10:10 schreef linebear het volgende:
Nog nooit een pokemon game gespeeld. Net een 3DS gekocht en wilde Black of White kopen ? Is dat slim en wat is het verschil tussen deze twee ?
Pokémemes.memebase.com. Fantastische site.quote:
Is de Dream World leuk? Ik ben daar nog nooit geweest.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 09:44 schreef pjats het volgende:
Gisteren even verder gegaan met Black. Ik ben nu in alle dorpjes geweest. En een paar goede TM's gevonden. Namelijk Psychic, Ice Beam en Energy Ball. Mijn Special attackers zijn qua aanvallen nu bijna klaar. Alleen nu nog even EV-trainen. Vanavond dat maar even doen voor 4 pokemon: Victini, Samurott, Galvantula (Black) en Sigilyph (White). En als ik nog wat tijd hem even op TM jacht gaan. Ik wil graag nog Flamethrower en Earthquake vinden. En als ik nog op Sages hunt ga, dan kan ik nog een paar krijgen, maar die vind ik niet zo interessant. Maar goed, dan heb ik ze iig.
Oh ja, en in Dreamland heb ik meer dan 7500 punten. Ik kwam gisteren opeens een Skarmory tegen. Dus schiet lekker op. Maar het houdt nu wel even op met leuke dingen extra krijgen. Enigste wat ik nu nog extra kan krijgen zijn Dratini en Lapras kunnen vinden met 10.000 punten. Ik hoop dat ze dit straks een keer gaan updaten. Begint een beetje saai te worden. Steeds dezelfde 4 spelletjes en dezelfde 3 gebieden![]()
Leuk? Dat valt wel mee. Ik gebruik het nu vooral om berries te laten groeien. Dat kan alleen daar namelijk. Daarnaast is het een makkelijke manier om bepaalde pokemon te krijgen (en op dit moment zijn er maar een paar pokemon beschikbaar). Maar de spelletjes die daarvoor nodig zijn, zijn erg simpel. Zie voor uitleg: http://www.serebii.net/blackwhite/dreamworldmini.shtmlquote:Op woensdag 31 augustus 2011 00:17 schreef Madame_Paon het volgende:
Is de Dream World leuk? Ik ben daar nog nooit geweest.
Toen ik het nog speelde had ik een Tentacool als HM-slaafje voor surf. Nu ik het wat beter bekijkt, dan had ik beter Lapras als HM-slaaf kunnen gebruiken. Aangezien die alledrie de water HM's kan leren en dan nog de HM's Rock Smash en Strength. Misschien moet ik dat maar even doen, als ik het spel weer oppak.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 10:46 schreef maxmit het volgende:
Heb in HG de Fog badge in Ecruteak City gehaald. Ik kan nu Surf eindelijk gaan gebruiken, maar ik kom er ineens achter dat ik geen pokemon heb die deze move kunnen leren![]()
Snel een Krabby gevangen en die maar even gebruiken in mijn zoektocht naar een goede Waterpokemon.
Iemand suggesties? Ik heb Cyndaquil gekozen als starter. Misschien moet ik maar een Totodile traden? Gebeurd waarschijnlijk toch nog wel![]()
Maar.... Welke waterpokemon raden jullie aan?
(Ik kan natuurlijk vrijdag een Lapras vangen....Gebeurd waarschijnlijk toch nog wel)
Furret kan ook bijna allle HMs op Waterfall en Fly na, ik heb eilk altijd een HM slaaf of 2/3, een voor dingen over land(cut/strength/surf/rock smash), eentje voor in Caves(.Strength/rock smash/TM Flash) en eentje voor op het water(die zijn eilk het makkelijkst aangezien bijna elke waterpkmn ze allen kan leren), de meeste areas waar je twee HM slaven nodig hebt(whirlwind islands bijvoorbeeld) zijn toch optioneel.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 12:11 schreef pjats het volgende:
[..]
Toen ik het nog speelde had ik een Tentacool als HM-slaafje voor surf. Nu ik het wat beter bekijkt, dan had ik beter Lapras als HM-slaaf kunnen gebruiken. Aangezien die alledrie de water HM's kan leren en dan nog de HM's Rock Smash en Strength. Misschien moet ik dat maar even doen, als ik het spel weer oppak.
Ik dacht dat je naar Whirl Islands toe moest gaan in SoulSilver ivm Lugia. Daarvoor ben ik namelijk net gestopt.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 12:42 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Furret kan ook bijna allle HMs op Waterfall en Fly na, ik heb eilk altijd een HM slaaf of 2/3, een voor dingen over land(cut/strength/surf/rock smash), eentje voor in Caves(.Strength/rock smash/TM Flash) en eentje voor op het water(die zijn eilk het makkelijkst aangezien bijna elke waterpkmn ze allen kan leren), de meeste areas waar je twee HM slaven nodig hebt(whirlwind islands bijvoorbeeld) zijn toch optioneel.
Gekopieerd van Serebii. Geen idee of het werkt, maar dat zal ik vanavond wel even bekijken.quote:For those of you with the Japanese games, a new C-Gear has been released. This C-Gear is unlocked automatically as part of a four month promotion featuring every Deerling form. This C-Gear skin, based on Spring Form Deerling will run from today until October 3rd 2011 so you'll have plenty of time to get it. It doesn't require a password for it
Edit: This C-Gear is also active in regions outside of Japan from 13:00 local-time today. It's a passworded C-Gear and we'll post the password as soon as possible | Edit @ 13:03; The password for international versions of the Deerling C-Gear is JJW2X97D
Het werkt. Voor zowel Black als White kan ik die achtergrond kiezen.quote:Op donderdag 1 september 2011 15:13 schreef pjats het volgende:
Voor degenen met Black en White:
[..]
Gekopieerd van Serebii. Geen idee of het werkt, maar dat zal ik vanavond wel even bekijken.
Dus je krijgt dan alleen een andere achtergrond voor je C-gear?quote:Op donderdag 1 september 2011 15:13 schreef pjats het volgende:
Voor degenen met Black en White:
[..]
Gekopieerd van Serebii. Geen idee of het werkt, maar dat zal ik vanavond wel even bekijken.
Yep, niks meer. Maar is een leuk extra. Hoef ik niet steeds tegen hetzelfde aan te kijkenquote:Op vrijdag 2 september 2011 15:45 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Dus je krijgt dan alleen een andere achtergrond voor je C-gear?
Gyarados is meesterlijk.quote:Op donderdag 1 september 2011 11:37 schreef maxmit het volgende:
Heb nu een Tentacruel als Surfert en ik moet eerlijk zeggen dat ie me ook nog niet tegenvalt in gevechten. Onder andere wel handig dat ie tegen poison kan.
Ik bedacht me trouwens ook net dat ik nog een Magikarp bij de Daycare heb die ondertussen al wel lvl 20 zal zijnDus een Gyarados kan ik ook gaan gebruiken als oa Surfert...
Ik heb er al 107 uur op zitten.quote:Op zondag 4 september 2011 20:02 schreef HerbertThePervert het volgende:
Net voorbij de 7e gym en pas 18 uur gespeeld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |