Ik bedoelde Daruma met zen pokemon.quote:Op maandag 15 augustus 2011 22:19 schreef pjats het volgende:
[..]
Je party lijkt me zo redelijk. Ik ben alleen niet fan van Munna. Zal best een sterke pokemon zijn, maar hij is zo traagAapjes vind ik persoonlijk niet zo leuk, maar die kunnen zeker nooit kwaad. Maar aangezien je nu al Tympole hebt, lijkt me de wateraap nou niet zo handig. En wat bedoel je met de Sen pokemon? Die ken ik niet.
Hmmn hoe is een water pokemon met een Psychisch te vergelijken ?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 01:49 schreef Madame_Paon het volgende:
Panpour/Simipour is wel sterker dan Munna/Musharna.
Hij kan zoveel verschillende type aanvallen leren: water, normal, fight, ground, rock, flying, grass, ghost, ice ...
Ik heb m'n 3 Pokémon op level 49. Nog 1 level dus tot de Mahogany Gym.
Door de type coverage die Panpour/Simipour veel meer heeft dan Munna/Musharna en doordat hij een veel hogere speed heeft.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 02:01 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Hmmn hoe is een water pokemon met een Psychisch te vergelijken ?
Maakt niet zoveel uit, maar ik zou het wel doen voordat je de gym van die stad aanpakt. In Desert Resort lopen wat trainers rond waar je tegen kan trainen namelijk.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 02:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
Na route 4 trouwens eerst naar de Desert resort of naar het stadje ?
Erg vervelend ja. Enigste type aanval dat goed werkt is Rockquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 04:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wat een tering beest is Emolga om tegen te vechten zeg.![]()
:R
Daruma vind ik ook erg cool. Vooral als die evolueert, dan kan hij dankzij zijn ability (en de juiste aanvallen) erg sterk zijn.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 01:43 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik bedoelde Daruma met zen pokemon.
Wat een baas trouwens vlak voor het gevecht met de bug gym leader net fire punch geleerd toen was het natuurlijk een eitje. en wateraap heb ik inderdaad vervangen voor Tympole.
Munna blijft in me team tot dat ik Gothita heb.
Ik heb het even moeten opzoeken, aangezien ik niet zo ver ben met beide spellen. Maar wat ik vind kan je op meerdere manieren er tussen reizen. Vanuit Kanto met de boot (in Vermillion), de trein (Saffron City) en je kan gewoon Fly gebruiken (misschien met tussenstop bij de Pokemon League).quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 09:53 schreef maxmit het volgende:
Hoe zit dat nou eigenlijk met HeartGold (SoulSilver) met die verschillende regionen. Vorige keer ben ik niet zo ver gekomenmaar ik haal nu de schade in.
Is het zo dat je 'reist' van het ene naar het andere gebied door een warp-achtig iets? Of dmv Fly?
Of ga je na het completen van de eerste regio naar de volgende en kun je niet meteen terug, maar later wel. En hou je je Pokemon of begin je overnieuw, aangezien je nieuwe starters krijgt.
Kun je vrij reizen tussen de regionen?
Zo veel vragen, zo veel antwoorden (hoop ik). Ik kan ook gewoon gaan spelen en het uitvinden, maar ik ben zeer nieuwsgierig aangelegdEn het uitspelen doe ik deze keer waarschijnlijk toch wel
En de levels van de trainers onderweg stijgen ook gewoon mee? Daarmee bedoel ik dat je in een nieuwe regio komt, met nieuwe starters. Die nieuwe starters hoef je misschien niet te gebruiken omdat je al een heleboel pokemon hebt, waaronder een goed(?) team. Als dan de wilde pokemon en/of de trainers onderweg en in gyms niet mee stijgen wordt het wel een makkelijk gebeuren.. of oordeel ik nu te snel/verkeerd??quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 10:25 schreef pjats het volgende:
[..]
Ik heb het even moeten opzoeken, aangezien ik niet zo ver ben met beide spellen. Maar wat ik vind kan je op meerdere manieren er tussen reizen. Vanuit Kanto met de boot (in Vermillion), de trein (Saffron City) en je kan gewoon Fly gebruiken (misschien met tussenstop bij de Pokemon League).
Oja, ik zag het op serebii.. Hoenn heeft dus geen gymleaders. En er is (natuurlijk), maar één pokeleage, in Johto..quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 10:54 schreef Eenskijken het volgende:
Gym's en trainers stijgen wel in lvl. Wilde pokemon in Kanto niet.
Hoenn? HG en SS gaat toch over Johto en Kanto? En beiden hebben gymleaders.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 11:16 schreef maxmit het volgende:
[..]
Oja, ik zag het op serebii.. Hoenn heeft dus geen gymleaders. En er is (natuurlijk), maar één pokeleage, in Johto..Soms is het fijn als het voorgekauwd wordt.
Ik weet niet hoor, Hoenn heeft dus wel gymleaders, in de spel is je eigen vader daarin zelfs een gymleader en elke regio heeft een pokeleague, en ash is nooit kampioen geweest tot nu toequote:Op dinsdag 16 augustus 2011 11:16 schreef maxmit het volgende:
[..]
Oja, ik zag het op serebii.. Hoenn heeft dus geen gymleaders. En er is (natuurlijk), maar één pokeleage, in Johto..Soms is het fijn als het voorgekauwd wordt.
In HG/SS heb je 2 regios. De Johto en de Kanto regio, beide hebben 8 gymleaders,quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 09:53 schreef maxmit het volgende:
Hoe zit dat nou eigenlijk met HeartGold (SoulSilver) met die verschillende regionen. Vorige keer ben ik niet zo ver gekomenmaar ik haal nu de schade in.
Is het zo dat je 'reist' van het ene naar het andere gebied door een warp-achtig iets? Of dmv Fly?
Of ga je na het completen van de eerste regio naar de volgende en kun je niet meteen terug, maar later wel. En hou je je Pokemon of begin je overnieuw, aangezien je nieuwe starters krijgt.
Kun je vrij reizen tussen de regionen?
Zo veel vragen, zo veel antwoorden (hoop ik). Ik kan ook gewoon gaan spelen en het uitvinden, maar ik ben zeer nieuwsgierig aangelegdEn het uitspelen doe ik deze keer waarschijnlijk toch wel
Oh en de pokemon league ligt eigenlijk tussen Johto en Kanto inquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 11:16 schreef maxmit het volgende:
[..]
Dat is de indigno plateau.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 11:37 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
Oh en de pokemon league ligt eigenlijk tussen Johto en Kanto inOfficieel ligt ie in Kanto..
Ligt gewoon in Kanto, zoals alles wat rechts van Tohjo Falls ligt(serebii zegt zelfs dat alles dat rechts van new bark ligt al Kanto is), op mount silver na(hoewel deze op de map twee pixels links van tohjo falls ligtquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 11:37 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
Oh en de pokemon league ligt eigenlijk tussen Johto en Kanto inOfficieel ligt ie in Kanto..
Oja, je hebt gelijk. Ik zat verkeerd te kijken. Er komen alleen een aantal pokemon uit Hoenn in voor..quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 11:35 schreef Eenskijken het volgende:
Hoenn heeft wel gymleaders, maar Hoenn is alleen in Ruby/sapphire oid?
En daar bovenop heeft hij ook nog eens als Ability static ...quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 19:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wat een hel is die Emolga om tegen te vechten nergens een toffe ice of rock pokemon te vinden ook nog een stroom pokemon die tegen ground kan hoe verzinnen ze het
Ik niet.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 19:55 schreef robin007bond het volgende:
Ik blijf de originele Pokémon Gold/Silver/Crystal beter vinden dan de remakes Heartgold and Soulsilver.
Ik niet, remakes zijn veel toffer.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 19:55 schreef robin007bond het volgende:
Ik blijf de originele Pokémon Gold/Silver/Crystal beter vinden dan de remakes Heartgold and Soulsilver.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |