De Red Scale kun je inruilen voor een Exp. Share bij Mr. Pokémon.quote:Op woensdag 7 september 2011 08:55 schreef maxmit het volgende:
Heb gisteren de rode Gyarados gevangen. Is hier nog iets speciaals mee verder? Ik dacht het niet toch. Alleen dat ie rood is (shiny shit)..
Waar is Mr.Pokemon eigenlijk?quote:Op woensdag 7 september 2011 17:33 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
De Red Scale kun je inruilen voor een Exp. Share bij Mr. Pokémon.
Cerulean Gym gehad (met die irritante Lapras van Misty), zometeen naar de Saffron Gym. Gezellig weer een weg vinden in het doolhof ...
Route 30. Tussen Cherrygrove en Violet City in dus.quote:
Nog een c-gear skin voor ons europeanen.quote:Pokémon Black & White - Venusaur C-Gear
For those of you with the European games, a new C-Gear has been announced for release. From today, September 8th, a password will be on the official site that will give you the Venusaur C-Gear. This C-Gear skin, will run from today until January 19th 2012 so you'll have plenty of time to get it. The password for this C-Gear is; EUPGL092011. In revealing this, Nintendo also revealed that two more will be released in October and November, presumably the Charizard and Blastoise skins. Further international releases are not yet announced
Ik heb FireRed zelf nooit gedaan, maar zo te zien is er nog een sidequest met Bill die je eerst moet doen. Hij heeft je op Cinnabar Island om hulp gevraagd nadat je Blaine had verslagen en misschien heb je toen nee gezegd. Ik weet niet of Bill dan nu nog steeds op Cinnabar is, maar vermoedelijk wel. Zie hier.quote:Op vrijdag 9 september 2011 15:59 schreef ZUID-OOST het volgende:
Weet iemand of je nog iets anders gedaan moet hebben wat ik vergeten kan zijn?
Top, dit was het.quote:Op vrijdag 9 september 2011 20:01 schreef HilarityEnsues het volgende:
[..]
Ik heb FireRed zelf nooit gedaan, maar zo te zien is er nog een sidequest met Bill die je eerst moet doen. Hij heeft je op Cinnabar Island om hulp gevraagd nadat je Blaine had verslagen en misschien heb je toen nee gezegd. Ik weet niet of Bill dan nu nog steeds op Cinnabar is, maar vermoedelijk wel. Zie hier.
Ik heb geen idee. Bij Black en White is het simpel. Win er zeven en je krijgt 3 punten en als je 21 na elkaar verslaat dan krijg je een bonus. Tenminste dat geld voor Single battle.quote:Op dinsdag 13 september 2011 13:59 schreef Madame_Paon het volgende:
14 badges (ik moet alleen nog de Cinnabar Seafoam badge en de Viridian badge) en Pokémon op level 81.
Ik zit nu bij het Battle Frontier, zodat ik Feraligatr uiteindelijk Ice Punch kan leren.
Maar als ik 10 trainers versla, krijg ik maar één Battle Point.
Ice Punch kost 64 Battle Points, wat betekent dat ik 640 (!) trainers zou moeten verslaan om het te kunnen kopen.
Dat kan toch niet kloppen?
Blijkbaar krijg je dus steeds meer, hoe langer je blijft winnen. Zie: http://bulbapedia.bulbaga(...)_%28Generation_IV%29quote:On winning through a set amount of battles in any given facility, Battle Points, or BP, will be awarded, usually in small amounts, but gradually growing through each consecutive streak. Defeating the Frontier Brain of a given facility for the first time awards the silver commemorative print of that facility, while the second defeat of the same Brain gives the commemorative print a golden color. They are the equivalent of a badge, and equivalent to the symbols from Hoenn's Battle Frontier. The Frontier Brain will only appear in single battle mode. Also, defeating a Brain will always yield a 20BP reward. Battles conducted here do not award experience or money. Also, Pokémon seen in the battles will not be added to the Pokédex.
Klinkt zeer herkenbaar allemaal. Ik denk bij de meeste spelers wel eigenlijk.quote:Op woensdag 14 september 2011 14:26 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik ben te emotioneel voor Pokemon,
Kan ik na de laatste gym opeens allemaal toffe pokemon vangen die echt zullen helpen tegen de elite 4. Één probleem, alle pokemon die in mijn party zitten. Daar heb ik alles mee meegemaakt, elke battle, elk avontuur, alles. Elke evolutie en ik heb ze al van af dat ze klein zijn en nu zijn ze natuurlijk groot en sterk. Stuk voor stuk een speciale band dus tussen mij en de pokemon in kwestie. Wie ga ik dan in hemelsnaam in de box doen..En waarom kan je de echt toffe pokemon altijd pas vangen als je al zo een band hebt opgebouwd? Als je nou eens een toffe draak al aan het begin kon vangen
Ja, klopt. Daarom vind ik die legends ook meestal vervelend. Die zijn meestal best cool. Alleen ik heb er geen plek meer voor. Alleen met HG en SS kon ik een legend vanaf het begin af aan meenemen. Dialga, Palkia of Giratina. Dan begin je ze pas echt een band met ze op te bouwen.quote:Op woensdag 14 september 2011 15:07 schreef maxmit het volgende:
[..]
Klinkt zeer herkenbaar allemaal. Ik denk bij de meeste spelers wel eigenlijk.
Jazeker, mijn pokemon zijn best welquote:Op donderdag 15 september 2011 14:47 schreef Madame_Paon het volgende:
Je hebt de League verslagen met Pokémon op zulke lage levels?
Kijk hier eens: http://bulbapedia.bulbaga(...)_%28Generation_IV%29quote:Op donderdag 15 september 2011 14:47 schreef Madame_Paon het volgende:
Je hebt de League verslagen met Pokémon op zulke lage levels?
Er klopt echt iets niet aan de punten bij het Battle Frontier.
Bij de Battle Hall had ik 30 Pokémon op een rij verslagen, en ik kreeg in totaal maar 3 Battle Points.
Bij de Battle Arcade werden al mijn Pokémon op level 50 gezet. Ik heb 7 trainers met 3 Pokémon verslagen, waarvan ik bij één trainer het gevecht startte met poisoned Pokémon, en daar kreeg ik in totaal maar 2 Battle Points.
WTF.
Ik ben bij de Battle Arcade behoorlijk lang bezig geweest en om dan maar 2 punten te krijgen ...
Dit kan toch gewoon niet? Voor Ice Punch moet ik dan honderden Pokémon verslaan.
Dat slaat echt nergens op en dat kan gewoon niet kloppen.
Wow, das best knap met zulke levels. Maar je weet dat Earthquake geen effect heeft tegen vliegende pokemon?quote:Op donderdag 15 september 2011 13:35 schreef maxmit het volgende:
HG
Heb de League gisteren verslagenmet de volgende Pokemon.
Typhlosion (49), Gyarados (46), Ho-oh (45), Ampharos (44), Dragonair (38) en Onyx (29) HM'er...
En ik moet zeggen dat het eigenlijk niet eens zo supermoeilijk ging. Op het eind alleen met al die Dragonite's van lvl's 49, 49 en 50 ofzo. Maar gek genoeg was mijn Ampharos van lvl 44 te sterk voor hen![]()
Had ik vantevoren eerst nog even snel Earthquake geleerd aan m'n Typhlosion. Krijg ik bij alle 3 keer dat ik 'm gebruikte de melding dat het geen effect heeftBeetje jammer.
Desalniettemin...Jeeuuj MaX![]()
Uhm, zal ik het nog vervelender maken? Knock Off zorgt er namelijk voor dat je het voorwerp voor de battle kwijt bent. Na de battle krijg je het voorwerp weer terug.quote:Op donderdag 15 september 2011 23:44 schreef Madame_Paon het volgende:
$)($(%$(@)^%)($#^%)#$%)#$%(@@@)!!
Net behoorlijk veel trainers verslagen, en toen kwam er een stom beest met Knock Off.![]()
Dus ik zet de DS uit, omdat ik het voorwerp anders kwijt ben.
Had ik het spel dus al een half uur niet opgeslagen.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alles voor niks.
quote:Knock Off inflicts damage and removes the target's held item. If Knock Off would trigger an item (such as Focus Band, Focus Sash, or Colbur Berry) after the attack, that item triggers before Knock Off removes it (unless it was already consumed). Once the item has been removed, it cannot be used throughout the battle and switching either Pokémon out will not cause the target to regain its item. Knock Off will not remove an item from Pokémon with the Sticky Hold or Multitype ability. It also will not remove items from Pokémon behind a Substitute. Finally, Knock Off cannot remove Griseous Orb from Giratina (it can still remove Griseous Orb from any other Pokémon).
After the battle, the target will regain the knocked-off item. If an Exp.Share was knocked off, the target will still gain experience as if it was still holding the Exp.Share.
Dat wist ik, maar ik doe dan altijd bijna in een reflex de DS uit, omdat ik bang ben dat het voorwerp misschien een keertje niet terug zal keren.quote:Op vrijdag 16 september 2011 02:14 schreef pjats het volgende:
[..]
Uhm, zal ik het nog vervelender maken? Knock Off zorgt er namelijk voor dat je het voorwerp voor de battle kwijt bent. Na de battle krijg je het voorwerp weer terug.
[..]
Dat wist ik inderdaad. Één keer op een Dragonite, dat was dom aan de ene kant. Maar de andere keren was op zo'n dark eevelution volgens mij en nog één...dacht ikquote:Op donderdag 15 september 2011 17:14 schreef pjats het volgende:
Wow, das best knap met zulke levels. Maar je weet dat Earthquake geen effect heeft tegen vliegende pokemon?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |