Je bedoelt zegmaar die kickrolls/stutters?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:42 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
hmhm, vooral wanneer je met koptelefoon luistert en dan bij voorkeur niets aant doen ben (trein ofzo), dan vallen mij die dingen ook zo heel erg op.
Zo luisterde ik een keer naar Haunter of the Dark op die manier en hoorde laag op laag, herhalingkjes e.d. en probeerde me voor te stellen hoe dat eruit heeft moeten zijn tijdens het produceren (met al die balkjes) ... echt een compositie.
Tenzij je bij mij erbij wil kruipen?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 20:06 schreef ElDani het volgende:
[..]
En nog even over de Decibel after: je moet dus wel je eigen slaapzak/matje mee die avond neem ik aan?
Fiets!!! Bij voorkeur 's nachtsquote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:42 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
hmhm, vooral wanneer je met koptelefoon luistert en dan bij voorkeur niets aant doen ben (trein ofzo),
Vendettaquote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:34 schreef ReMcOrE het volgende:
wat ik even met jullie wil delen vandaag;
1. niet heel ingewikkeld, maar oh zo fijn als die bass ineens omlaag gaat vanaf 01.30
2. vanmiddag Sin City gekeken en dan hoor je ineens 'my muscles make me a thousand promises of pain to come'![]()
ik dacht; dat ken ik! en het bleek uit een wat ouder plaatje te komen...
3. voor de zoveelste keer AVIO Podcast 1 geluisterd en toen kwam deze voorbij; blijft toch echt wel buitenbuitenbuitencategorie voor mij![]()
Ze hadden het al lang moeten afgelasten met dit weer.. Zat er aan te komen.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:03 schreef Levitas het volgende:
Damn.. Pukkelpop één grote ravage(Weliswaar geen hardstyle, maar zeker het vermelden waard)
Hopelijk niet weer een paal midden voor de DJ booth, dat was geen gezicht.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 20:06 schreef ElDani het volgende:
[..]
Loudness op Decibel is dus weer zo'n ongezellige doorsteektent. Ik vond dat vorig jaar echt heel jammer en eigenlijk een verpesting van de sfeer die er hing.
Blijft een fijne track. Hopelijk komt Adaro met meer van zulks, bevalt me stukken beter dan Gunz4Hire en Ran-D de laatste tijd.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:42 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Zo luisterde ik een keer naar Haunter of the Dark
En bij Titans Nightmare.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:01 schreef Baronpilsener het volgende:
[..]
Heb ik altijd met de 2 clapjes voor de climax van discorecord
Ik moet me trouwens rectificeren. De Loudness schijnt nu op de plek te staan waar vorig jaar de B2S (early hardcore) area was. De Up! is nu de doorlooptent.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:37 schreef 16meter het volgende:
[..]
Hopelijk niet weer een paal midden voor de DJ booth, dat was geen gezicht.
zo hé, gelukkig is die storm nu en (hopelijk) overmorgen niet meerquote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:03 schreef Levitas het volgende:
Damn.. Pukkelpop één grote ravage(Weliswaar geen hardstyle, maar zeker het vermelden waard)
haha idd: tjk tjk - padatatatatatataquote:
Klinkt tof!quote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:22 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Fabian Bohn
Still at work with @wildstyleznl !! Almost finished our new track 100% sure we will play this tune at #Decibel11 !
kan niet wachten!
Ik weet niet of het weerbericht al deze storm had voorspeld. Als ik zo de tweets lees van Pukkelpop-gangers van vanmiddag, scheen de zon flink en was het warm.. Denk dus niet echt dat de organisatie dit vantevoren had kunnen weten.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:31 schreef Baronpilsener het volgende:
[..]
Ze hadden het al lang moeten afgelasten met dit weer.. Zat er aan te komen.
Ik ga er vanuit dat de meet dan idd is en anders loop ik tijdens Avio wel ff naar linksvoor.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 02:31 schreef haakon het volgende:
Nog steeds een meet tijdens Gekc-o / Chris One !?
Geck-O! Ik ben aanwezig iddquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 02:31 schreef haakon het volgende:
Nog steeds een meet tijdens Gekc-o / Chris One !?
Dit had ik mee willen makenquote:Helaas maakte The Beholder een abrupt einde aan zijn set (ran-d), dit werd door het publiek beantwoord door massaal weg te lopen wat wel redelijk hilarisch was.
OMFG.. Ik ben verliefd. Wildstylezquote:
Typische G4H plaat, maar ik vind m weer heel vet! Hoewel dat stukje met die vocals wel weg had gemogen, net voor het pitchen van de plaat (is dat zo "gemixt" of geproduceerd?)quote:
Leuk, maar niet echt heel speciaal. Misschien moet ik hem eens op een goed geluidssysteem horenquote:
quote:Josh & Wesz
Off to bed. Still getting a lot of reactions about that 'wilderness' track. Old project file is lost so we have to re-write it again. Guess that will be our studio work for next week ghehe... Any suggestions? Just tell us :-)
Oi, wat een geweld!quote:
Mooi, want ik wil scheiden.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 12:38 schreef Levitas het volgende:
[..]
OMFG.. Ik ben verliefd. Wildstylez![]()
![]()
![]()
![]()
Kijk da's beterquote:
Scheiden? Noooooo! Nja, het is niet wat ik/we van Wildstylez gewend zijn, maar ik kreeg toch echt kippenvel, en dat betekend dat er een goede drive in zit, toch?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 12:51 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Mooi, want ik wil scheiden.
die break
Er zit juist geen goede drive in want het is alleen maar semidramatisch gehuil zonder opbouwquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 12:53 schreef Levitas het volgende:
[..]
Scheiden? Noooooo! Nja, het is niet wat ik/we van Wildstylez gewend zijn, maar ik kreeg toch echt kippenvel, en dat betekend dat er een goede drive in zit, toch?
Tijd voor nieuwe speakers jonguh!quote:
Krk6 vriend...quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 15:07 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Tijd voor nieuwe speakers jonguh!
wat een baggerquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 14:32 schreef Levitas het volgende:
Preview van de collab met Max Enforcer voor Frontliner's album.
Oke, bedankt voor de mededelingquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 15:18 schreef KeesWammels het volgende:
Pff, had laatste een 1:15 uur lange hardstyle mix van Youtube gehaald, kan hem alleen niet meer vinden... Wat een heldenmix.
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 15:45 schreef Deceit het volgende:
zo ik had me toch laatst een vette hardstyle set gehoord van 3 uur en 32 minuten maar kan m nie meer vinden
Ik hou van Wildstylez! Heerlijke vrolijke melodieën zoals bij KYHU en In & Out.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 12:55 schreef haakon het volgende:
Ik vind het eigenlijk niet veel aan, die Wildstylez..
KRK! Heb ik ookquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 15:11 schreef Baronpilsener het volgende:
[..]
Krk6 vriend...
Edit: Heb het ook wel alleen over de introkicks, alstie transponeert lijkt hij veel meer power te hebben
Hmmm.. klinkt bekend in de oren, ik was daar ook... alleen ik weet niet meer hoe het heetquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 16:05 schreef JortK het volgende:
Zo ik had vorig jaar een feest van 14 uur in Weeze op een oud militair terrein, ik weet alleen niet meer hoe het heet!
Nee man, was dit jaar! Defqon!! Was op nieuwe terrein, allemaal gras enzo. Weet precies welke je bedoeldquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 16:05 schreef JortK het volgende:
Zo ik had vorig jaar een feest van 14 uur in Weeze op een oud militair terrein, ik weet alleen niet meer hoe het heet!
+iquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 16:09 schreef Deceit het volgende:
en wie gaan d'r allemaal nog naar Euphora 17 september in de 013??
Je weet dat er een edit knop is? :pquote:
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 16:09 schreef Deceit het volgende:
en wie gaan d'r allemaal nog naar Euphora 17 september in de 013??
Nee Klaajmeks jonguh! Daar is allemaal gras! Mooie heuvels en bulten en veel water!quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 16:09 schreef Levitas het volgende:
[..]
Nee man, was dit jaar! Defqon!! Was op nieuwe terrein, allemaal gras enzo. Weet precies welke je bedoeld
Bazenliedjuhhhquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 16:48 schreef haakon het volgende:
Leuken liedje btw:
Tijdje terug alweer!
Doet me denken aan dat ene liedje van 4 minuut 57 seconden dat ik van Youtube had gehaald, maar ik weet niet meer hoe die heet. Wat een heldenplaat.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 16:48 schreef haakon het volgende:
Leuken liedje btw:
Tijdje terug alweer!
Keeswammels komt denk ik nie meer nuquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 17:22 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Doet me denken aan dat ene liedje van 4 minuut 57 seconden dat ik van Youtube had gehaald, maar ik weet niet meer hoe die heet. Wat een heldenplaat.
Zou zonde zijn, z'n eerste post hier brengt meteen jolijtquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 17:32 schreef Deceit het volgende:
[..]
Keeswammels komt denk ik nie meer nu
Nog harder zettenquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 17:52 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
gvd, komt mijn ma heel boos mijn kamer in omdat allebei de buren hebben geklaagd voor geluidsoverlast
Staat op!quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 18:11 schreef Levitas het volgende:
De Decibel pre-party is begonnen
http://www.b2s.nl/radio/
klinkt goed tot nu toequote:Op vrijdag 19 augustus 2011 18:11 schreef Levitas het volgende:
De Decibel pre-party is begonnen
http://www.b2s.nl/radio/
Das niet verkeerd!quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 18:25 schreef Deeltjesversneller het volgende:
IK WIST HET!
[ afbeelding ]
wie van hier komen er eigenlijk allemaal?
ECHT SERIEUS WAT EEN KOEKERD.....quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 18:25 schreef Deeltjesversneller het volgende:
IK WIST HET!
[ afbeelding ]
wie van hier komen er eigenlijk allemaal, en hoe? ik zou het wel waarderen als ik nog met iemand mee kan liften![]()
(2 personen)
En je had nog wel zoveel inspiratiequote:Op vrijdag 19 augustus 2011 19:23 schreef Mind.Illusion het volgende:
Heb 't ook maar aangezet aangezien m'n cubase niet meewerkt en er geen geluid meer uitkomt :x
Heb/ had ik ook... Deel van m'n track ook al aangepast. Maar sinds ik m'n comp opnieuw op heb gestart komt er donders weinig meer uit cubase qua geluid :xquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 19:24 schreef Levitas het volgende:
[..]
En je had nog wel zoveel inspiratie
Ah Windows..quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 19:26 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Heb/ had ik ook... Deel van m'n track ook al aangepast. Maar sinds ik m'n comp opnieuw op heb gestart komt er donders weinig meer uit cubase qua geluid :x
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |