Over de biedingen las ik ja, maar als je die beiden wint zit je dalijk dus met 4 nieuwe gitaren?quote:Op zondag 14 augustus 2011 20:44 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ja![]()
Ik heb momenteel 2 hoogste biedingen op 2 gitarenBen deze gitaar aant renoveren. Ik wil nog een andere gitaar kopen die op deze of vorige pagina staat
Moet nog een Cabinet voor bij mijn buizentop van dean
en dat was het wel oja en nog onderdelen voor die gerenoveerde gitaar en ik zal zo wel ff totale kosten van alle onderdelen posten
nee 2 biedingen, elk afzonderlijk voor 1 gitaarquote:Op zondag 14 augustus 2011 20:45 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Over de biedingen las ik ja, maar als je die beiden wint zit je dalijk dus met 4 nieuwe gitaren?![]()
QFTquote:
Uuuh...klinkt als iets van AMoLaD, maar haal het er niet erg goed uitquote:Op zondag 14 augustus 2011 13:25 schreef stefanhaan het volgende:
Witchfynder welk lied is dit?Deze zou je toch moeten weten
Beunhaas dat is Iron Maiden - The Man Who Would Be kingquote:Op zondag 14 augustus 2011 20:48 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Uuuh...klinkt als iets van AMoLaD, maar haal het er niet erg goed uit.
Ik had het beter op kunnen nemen via de PC maar ik was veel te lui vandaag.quote:Op zondag 14 augustus 2011 20:54 schreef RockNijntje het volgende:
Kun je niet beter wat centen investeren in goede opname-apparatuur?
quote:Onderdelen:
-----------------------------------
Jack: $19,50
Tuners: $10
Bridge: $45
Pickguard: $28
PickupCover x3: $6
Knobs x3: $4,50
Switch knob: $1,75
Pickguard screws: $3
Bridge Screws: $2,50
Neck Screws: $3
Other screws: $4,20
Strap Buttons: $3,25
---------totaal-+ $130,70 (¤91,74)
Oh, dat hoeft niet hoorquote:Op zondag 14 augustus 2011 20:55 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ik had het beter op kunnen nemen via de PC maar ik was veel te lui vandaag.![]()
Ik kan via een van mijn pedalen het geluid naar mijn PC doorsturen waar het opgenomen word
Ksal speciaal voor jou morgenavond wel iets fatsoenlijk opnemen
[..]
Zijn alleen maar de tuners, en alle knoppen ed. de bevestiging voor schouderband input jack. Zit geen electronica bij verderquote:Op zondag 14 augustus 2011 20:57 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oh, dat hoeft niet hoor.
En de totaalprijs van al dat spul valt nog best mee.
Ik keek alleen naar de totaalprijs, toen ik het lijstje doorlas zag ik het idd ook dat dat niet alles wasquote:Op zondag 14 augustus 2011 20:58 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Zijn alleen maar de tuners, en alle knoppen ed. de bevestiging voor schouderband input jack. Zit geen electronica bij verderMoet ook nog voor 150 euro aan elementen in.
Ik denk dat de onderdelen die ik erin stop meer waard zijn als de neck/body.quote:Op zondag 14 augustus 2011 20:59 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik keek alleen naar de totaalprijs, toen ik het lijstje doorlas zag ik het idd ook dat dat niet alles was
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones
quote:Op zondag 14 augustus 2011 21:01 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ik denk dat de onderdelen die ik erin stop meer waard zijn als de neck/body.Ja, GAS-alertSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
En nog $ 50 voor de andere 5 tunersquote:Op zondag 14 augustus 2011 20:58 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Zijn alleen maar de tuners, en alle knoppen ed. de bevestiging voor schouderband input jack. Zit geen electronica bij verderMoet ook nog voor 150 euro aan elementen in.
Ach.. Geldquote:Op zondag 14 augustus 2011 21:06 schreef brother52 het volgende:
[..]
En nog $ 50 voor de andere 5 tuners
Als die beschadigingen een beetje mooi op te lappen zijn, is het inderdaad zonde om er een kleur overheen te gooien.quote:Op zondag 14 augustus 2011 20:18 schreef stefanhaan het volgende:
[ afbeelding ]
Bah kleine beschadigingen op het hout, gelukkig is mijn oom meubelmaker en weet hij iets om dat te fixen.
En de nerf is zo mooi dat ik er alleen blanke lak overheen mik![]()
Ja, khad net mijn oom ff gebeld die's meubelmaker en die wist er wel wat op om dat weg te werken dus dat wordt alleen blanke lak eroverquote:Op zondag 14 augustus 2011 21:08 schreef brother52 het volgende:
[..]
Als die beschadigingen een beetje mooi op te lappen zijn, is het inderdaad zonde om er een kleur overheen te gooien.
Dat houd je altijd.quote:Op zondag 14 augustus 2011 21:07 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ach.. GeldUiteindelijk heb ik wss dalijk elk ding wat op de gitaar zit vervangen en had ik er 2 gitaren in de winkel van kunnen kopen
Zeker uren werkquote:Op zondag 14 augustus 2011 21:09 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dat houd je altijd.
Maar wat heb je liever. Een gitaar die je gewoon uit de winkel haalt of eentje waar je uren werk in hebt zitten?
Dit dus. Alhoewel ik niet kan hobbyenquote:Op zondag 14 augustus 2011 21:10 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Zeker uren werkAlleen het hobbyen eraan geeft de gitaar al meerwaarde.
Heb jij een heel vreemd DM-bericht? Ik deed TabTabEnter in DM en ik weet niet wat er toen gebeurdequote:Op zondag 14 augustus 2011 21:18 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Dit dus. Alhoewel ik niet kan hobbyen
weetje eigenlijk is het niet zo moeilijk hoor, je moet alleen wel beetje handig zijn. en met google kom je een heel eindquote:Op zondag 14 augustus 2011 21:18 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Dat is geen excuus. Ik kan dat namelijk ook niet.quote:Op zondag 14 augustus 2011 21:18 schreef Trollscience het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |