Ik reageer er niet eens meer opquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:12 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
Nieuwste crush:
[ afbeelding ]
ik moet snel richting het midden oosten....alhoewel hij is nu in frankrijk
ik ben niet luiquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:10 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Kom eens van je luie reet af en ga je eigen zooi eens betalen
Genoeg te vinden.quote:
Ik had het kunnen weten, maak ik een nette posting in KLB zit er weer een fucking loeder aan de andere kant.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:09 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
IK HEB GENOEG GELD ZAT ZELFS! maar je denkt toch niet dat ik zelf mijn rijles en dat examen ga betalen? mijn vader wou dat ik op rijles ging, terwijl ik gewoon een rijke vent wil die een chauffeur voor me regelt
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:16 schreef Rezania het volgende:
Ik lees nu pas je OP volledig, en ik moet zeggen: wat een kutgebit heb jij, eruit slaan met een hamer is de enige oplossing. Daarnaast ben je of een troll of het domste, meest narcistische blondje op aarde! Sowieso, beter je leven!
dat is dan wel mijn vaders geldquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:17 schreef grindfreakje het volgende:
[..]
Ik had het kunnen weten, maak ik een nette posting in KLB zit er weer een fucking loeder aan de andere kant.
TS mag hopen dat je nooit je rijbewijs haalt en je tanden eruit rotten.
Dan nog stel je je echt vreselijk aan! Als je wil janken ga je maar lekker naar girlscene!quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:18 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
![]()
hoezo kutgebit? me tanden zijn prachtig wit en allemaal recht en ik heb maar 1 kleine witte vulling helemaal achterin (ik was 14 en had te veel indiase zoetigheid gegeten). Dat ik verstandskiezen kreeg die geen ruimte hebben om door te komen daar kan ik toch niets aan doen?![]()
ik HEB BRUIN HAAR.
ik zit al 3 jaar op de uni loser! mijn inschrijfbewijzen zijn al sinds vorige week binnenquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:18 schreef Rezania het volgende:
O ja, je ben ook nog dom! Je gaat een persoonlijk dagboek van de klaagbaak maken? En dan hoop je ook nog eens naar de uni te gaan? Flikker toch een eind op
Bron: Geen klachten meer!
Hij zou je moeten uithuwelijken aan een lelijke dikke arme achterneef.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:19 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
dat is dan wel mijn vaders geld
En hierdoor gaat de kwaliteit van het onderwijs sterk achteruit in Nederland. Iedere bimbo kan nog terecht komen op de uni met zo'n pretstudie.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:19 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
ik zit al 3 jaar op de uni loser! mijn inschrijfbewijzen zijn al sinds vorige week binnen
heb geen achterneef....en waar heb je het over? we zijn modern niks uithuwelijken dus. Echter mijn moeder kijkt altijd wel uit naar een rijke lekkere 50-plusser voor me.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:19 schreef grindfreakje het volgende:
[..]
Hij zou je moeten uithuwelijken aan een lelijke dikke arme achterneef.
wat is dat?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:21 schreef Masterboy het volgende:
Sanasoufi, hoeveel notes heb jij al?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |