Ik ben bang is een klacht! Ik wil niet bang zijn, maar blij.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 00:58 schreef Rezania het volgende:
En dit is niet de goede plaats om er over te vertellen, slotje hopelijk
Hebben ze pilletjes voorquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:00 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
Ik ben bang is een klacht! Ik wil niet bang zijn, maar blij.
1. Ik woon bij mijn vader....angst komt voort uit medelijden voor hem.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:01 schreef grindfreakje het volgende:
Bang zijn is niet erg, je problemen niet oplossen is dat wel.
Morgen even bij je vader langs want uiteindelijk vind hij het toch wel uit.
Maandag de tandarts bellen voor een afspraak want we weten allebeide dat je daar uiteindelijk toch terecht komt.
Oh en om je aandacht of te leiden zou je als je niet kunt slapen elk uur nieuwe foto’s van je zusjes kunnen maken en die hier uploaden.
Ik wil gewoon niet dat er in de toekomst iets gebeurt. Ik ben mooi dat verstandskiezen verwijderen kan me lelijk maken.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:01 schreef nokenindekoken het volgende:
Zo jij hebt het 'hard worden' ook overgeslagen in je jeugd
350 in totaal...mijn vader verdient sinds hij als trambestuurderquote:
dit zijn erge dingen!quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:03 schreef Dentiwan het volgende:
nu nog de echte tegenslagen in je leven...
quote:
Tenzij je vader afbetalingen heeft lopen komt er wel meer binnen in het huishouden, maar daar gaat het hier niet om. Wat zou je vader erger vinden denk je, weinig of zelfs te weinig geld? of zijn eigen kinderen die nodige gesprekken uit de weg gaan met hem.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:06 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
350 in totaal...mijn vader verdient sinds hij als trambestuurderwerkt maar 800 per maand...het was zo'n mooie tijd toen hij zijn eigen zaak had
stomme economische crisis
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haters are like crickets. Crickets make a lot of noise, u hear it but u can't see them. Then right when u walk by them, they're quiet.
Kom eens van je luie reet af en ga je eigen zooi eens betalenquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:09 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
IK HEB GENOEG GELD ZAT ZELFS! maar je denkt toch niet dat ik zelf mijn rijles en dat examen ga betalen? mijn vader wou dat ik op rijles ging, terwijl ik gewoon een rijke vent wil die een chauffeur voor me regelt
Nieuwste crush:quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:09 schreef Micson het volgende:
En je valt op oude, lelijke mannen.
Dat gaat je in de rest van je leven ook nog een hoop ellende opleveren
huh we zijn arabisch! we voeren geen gesprekkenquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:10 schreef grindfreakje het volgende:
[..]
Tenzij je vader afbetalingen heeft lopen komt er wel meer binnen in het huishouden, maar daar gaat het hier niet om. Wat zou je vader erger vinden denk je, weinig of zelfs te weinig geld? of zijn eigen kinderen die nodige gesprekken uit de weg gaan met hem.
Ik reageer er niet eens meer opquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:12 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
Nieuwste crush:
[ afbeelding ]
ik moet snel richting het midden oosten....alhoewel hij is nu in frankrijk
ik ben niet luiquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:10 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Kom eens van je luie reet af en ga je eigen zooi eens betalen
Genoeg te vinden.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |