Was jij niet in Amsterdam laatst op de grachten?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 13:37 schreef heloef het volgende:
Daarnaast woon ik helemaal niet Zuid-Nederland dus hoe hij daar aankomt.
Op de grachten?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 14:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Was jij niet in Amsterdam laatst op de grachten?
Hahaquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 14:16 schreef heloef het volgende:
[..]
Op de grachten?
Ik ben elke week op afgelopen week na in Amsterdam dus dat kan prima.
Grijze jas, bolle kop, zwart haar, brilletje als je zo'n iemand hebt gezien dan was ik het.quote:
Ik kom nooit in Amsterdamquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 14:23 schreef heloef het volgende:
[..]
Grijze jas, bolle kop, zwart haar, brilletje als je zo'n iemand hebt gezien dan was ik het.
Beetje jammer weer.quote:
Wat heb ik daar nu weer te zoeken?quote:
Geen flauw idee, ik vermaak me er altijd prima in ieder geval.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 14:26 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat heb ik daar nu weer te zoeken?
Ik hier in Dordrecht ookquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 14:27 schreef heloef het volgende:
[..]
Geen flauw idee, ik vermaak me er altijd prima in ieder geval.
Versierd worden dan moet je wel weten dat iemand je aan het versieren isquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 14:36 schreef kedge het volgende:
Hebben mensen die moeite hebben met versieren ook moeite als ze versierd worden ?
Interessante vraag. Als ik naar mezelf kijk, dan denk ik van wel. Ik denk dat de opmerking van tijn al belangrijk is... je moet doorhebben dat ze je probeert te versieren. In de meeste gevallen zal dat enigszins subtiel (via lichaamstaal bijv.) zijn. Ik denk dat ik niet echt goed ben om dit op te pikken. Verder, wanneer iemand nadrukkelijker met me flirt, weet ik vaak niet goed hoe ik daarop moet reageren.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 14:36 schreef kedge het volgende:
Hebben mensen die moeite hebben met versieren ook moeite als ze versierd worden ?
Waarschijnlijk wel.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 14:36 schreef kedge het volgende:
Ik denk het wel, één keer had ik er geen moeite mee maar toen zat ik gewoon gezellig te lullen met mn dronken kopquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 14:36 schreef kedge het volgende:
Misschien moet ik meer gaan drinken.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 14:49 schreef minibeer het volgende:
[..]
Ik denk het wel, één keer had ik er geen moeite mee maar toen zat ik gewoon gezellig te lullen met mn dronken kop
Je wordt wel losser van alcohol dat zekerquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 14:51 schreef heloef het volgende:
[..]
Misschien moet ik meer gaan drinken.
Ja want daar wordt je allerter van ofzo???, gezien je het in nuchtere toestand ook niet oppikt...quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 14:51 schreef heloef het volgende:
[..]
Misschien moet ik meer gaan drinken.
Bij mij valt het wel mee, ik ga er in ieder geval geen vrouwen van aanspreken.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 14:52 schreef kedge het volgende:
[..]
Je wordt wel losser van alcohol dat zeker
Als ik versierd wordt is het voor mij juist belangrijk dat ik vervolgens nog stijf kan worden; niet altijd een goede combo.... met je losser.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 14:52 schreef kedge het volgende:
[..]
Je wordt wel losser van alcohol dat zeker
Ja ho of ik heb het nooit opgepikt of het is nooit gebeurd kan allebei.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 14:52 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Ja want daar wordt je allerter van ofzo???, gezien je het in nuchtere toestand ook niet oppikt...
Zeg ook niet dat je meteen dronken moet wordenquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 14:53 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Als ik versierd wordt is het voor mij juist belangrijk dat ik vervolgens nog stijf kan worden; niet altijd een goede combo.... met je losser.
Ik word ook nooit dronken; ik moet altijd kotsen voordat ik dronken ben. Maar daar draait het ook helemaal niet om. Het is sowieso slecht wanneer je alcohol nodig hebt om meer sociaal te gaan doen; het gaat er juist om dat je permament jezelf (en dus los) kunt zijn.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 14:58 schreef kedge het volgende:
[..]
Zeg ook niet dat je meteen dronken moet worden
Bij mij heeft het toch al geen effect dus tsja.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 14:59 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Ik word ook nooit dronken; ik moet altijd kotsen voordat ik dronken ben. Maar daar draait het ook helemaal niet om. Het is sowieso slecht wanneer je alcohol nodig hebt om meer sociaal te gaan doen; het gaat er juist om dat je permament jezelf (en dus los) kunt zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |