Vooral bij 2 vind ik het erger dan de rest, 1 een heel interessante theologische discussie gehad (ze gelooft in god en dat ben ik nog nooit tegen gekomen) en die andere is t meisje dat ik gezoend heb... Zou echt graag een keer nog naar hun toe gaan (wonen ong 15 mn van elkaar af) maar dat ga ik uiteindelijk toch niet doen... Al zijn ze nog zo superchill.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 00:16 schreef minibeer het volgende:
[..]
Ja jammer altijd als je die mensen nooit meer ziet (en dan vooral bij vriendinnen).
Theologische discussie? Kijk deze eens:quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 00:19 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Vooral bij 2 vind ik het erger dan de rest, 1 een heel interessante theologische discussie gehad (ze gelooft in god en dat ben ik nog nooit tegen gekomen) en die andere is t meisje dat ik gezoend heb... Zou echt graag een keer nog naar hun toe gaan (wonen ong 15 mn van elkaar af) maar dat ga ik uiteindelijk toch niet doen... Al zijn ze nog zo superchill.
Hier dat soort dingen krijg ik altijd van mensen te horen ('haha geloof je daar in') maar het is leuk om het een keer met een min of meer gelijkdenkende over te hebben in plaats van discussies over of god wel of niet bestaat (waarvoor bij geen van beiden een goed standhoudend argument te vinden is).quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 00:31 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Theologische discussie? Kijk deze eens:
Edit: Als je de mogelijkheid hebt; zoek ze dan gewoon op.
Geloof moet je niet eens willen verdedigen; dat doe je voor jezelf. Geloof wat je wil geloven en waar jij je lekker bij voelt. Wanneer je daar met haar een interessant gesprek over kunt voeren dan is dat alleen maar mooi. Mijn gedachte over het geloof is precies zoals die van George Carlin; maar ik ben wel de laatste die iemand uit zal lachen omdat ie zegt dat ie een bepaald geloof aanhangt. Ze moeten me echter niet proberen te gaan overtuigen oid; dan heb je aan mij wel een verkeerdequote:Op zaterdag 13 augustus 2011 00:42 schreef Newbie114 het volgende:
Hier dat soort dingen krijg ik altijd van mensen te horen ('haha geloof je daar in') maar het is leuk om het een keer met een min of meer gelijkdenkende over te hebben in plaats van discussies over of god wel of niet bestaat (waarvoor bij geen van beiden een goed standhoudend argument te vinden is).
Je kunt het altijd voorstellen; dan is het aan hun of ze erop in gaan of niet. Boeit jou het nou dat het eigenlijk nooit gedaan wordt?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:02 schreef Newbie114 het volgende:
Kan ze eigenlijk best een keer opzoeken, ik heb nu geld alleen is het wel meer dan een beetje awkward (het wordt nooit gedaan)
Ik heb slechts hyves. Morgen maar om msn vragen (het komt zo slecht over om dat om 0106 te doen imho)quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:05 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Je kunt het altijd voorstellen; dan is het aan hun of ze erop in gaan of niet. Boeit jou het nou dat het eigenlijk nooit gedaan wordt?
Waarom heb je anders trouwens contactgegevens van hun; als je toch geen contact meer op ging nemen...
Namens de therapie groep: foei. Maar gelukkkig komt het goed.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 03:19 schreef minnemin het volgende:
hallo mensen,
ik kom ook weer even posten. het gaat hier met ups en downs. heb vakantie van therapie en prompt zit ik weer om 3:15 op Fok. Nou ja. zorg niet zo goed voor mezelf. komt wel goed. heeft met onderstaande te maken.
Ze zeggen dat je minder aantrekkelijk overkomt als je onbekommerd verliefd wordt/bent. Stel je voor dat iemand je leuk vindt en het vervolgens zegt. Liefdes verklaringen worden niet gewaardeerd. Het is kut. Minderen en meerderen zal wel ergens naar het midden leiden.quote:op relatiegebied: ik heb me heeeeeel erg vastgeklampt aan mijn scharrel, ik dacht dat het al aan was en ik heb hem de liefde verklaard en weet ik veel wat, en hij nam afstand (doh). not good. vanavond er even over gesproken, ik heb hem blijkbaar nog niet helemaal weggejaagd, ik ga minderen en hij gaat meerderen in acties/initiatief. moeilijk!!! maar ik vind hem wel heel leuk![]()
Een Chantage middel. De liefde komt tot stand via het machtspel. Wat een heerlijke wereld. Maar goed, het zijn wel successen. Vooruitgang en alle reden tot hoop. Rustig blijven ademhalen en je ontspannen.quote:daarnaast nog een leuke versieractie meegemaakt. gisteren op straat een spontaan gesprekje gevoerd met iemand die zijn fiets naast mij parkeerde. ik ging weg, hij kwam aan. hij vroeg me heel open en nonchalant of het leuk was in de stad, en het gesprek kwam ineens op klaverjassen. normaal gesproken had ik dit gesprek al veel eerder afgekapt, niet wetende hoe te reageren en hem niet vertrouwend. deze keer ben ik er lekker in meegegaan, en hij vroeg zomaar mijn nummer, en ik heb hem gegeven. hee, ik ben volgens mijn scharrel nog gewoon single![]()
heb ik een chantagemiddel in handen mocht scharrel me idd te weinig aandacht geven
Wat voor therapie krijg je en waarvoor krijg je die?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 03:19 schreef minnemin het volgende:
hallo mensen,
ik kom ook weer even posten. het gaat hier met ups en downs. heb vakantie van therapie en prompt zit ik weer om 3:15 op Fok. Nou ja. zorg niet zo goed voor mezelf. komt wel goed. heeft met onderstaande te maken.
Waarom zou je die man chanteren? Als hij je te weinig aandacht geeft moet je gewoon weg gaan net zo simpel.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 03:19 schreef minnemin het volgende:
hallo mensen,
op relatiegebied: ik heb me heeeeeel erg vastgeklampt aan mijn scharrel, ik dacht dat het al aan was en ik heb hem de liefde verklaard en weet ik veel wat, en hij nam afstand (doh). not good. vanavond er even over gesproken, ik heb hem blijkbaar nog niet helemaal weggejaagd, ik ga minderen en hij gaat meerderen in acties/initiatief. moeilijk!!! maar ik vind hem wel heel leuk![]()
daarnaast nog een leuke versieractie meegemaakt. gisteren op straat een spontaan gesprekje gevoerd met iemand die zijn fiets naast mij parkeerde. ik ging weg, hij kwam aan. hij vroeg me heel open en nonchalant of het leuk was in de stad, en het gesprek kwam ineens op klaverjassen. normaal gesproken had ik dit gesprek al veel eerder afgekapt, niet wetende hoe te reageren en hem niet vertrouwend. deze keer ben ik er lekker in meegegaan, en hij vroeg zomaar mijn nummer, en ik heb hem gegeven. hee, ik ben volgens mijn scharrel nog gewoon single![]()
heb ik een chantagemiddel in handen mocht scharrel me idd te weinig aandacht geven
Zo zijn vrouwenquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 13:07 schreef heloef het volgende:
[..]
Waarom zou je die man chanteren? Als hij je te weinig aandacht geeft moet je gewoon weg gaan net zo simpel.
Spreek je ze nooit meer op hyves of op een andere manier?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:02 schreef Newbie114 het volgende:
Kan ze eigenlijk best een keer opzoeken, ik heb nu geld alleen is het wel meer dan een beetje awkward (het wordt nooit gedaan)
Net op hyves om msn gevraagd van die waarmee ik gezoend heb, die andere is nog 2 weken op vakantie en kan ik niet vinden op hyves (:')) dus dat wordt nog ff wachten.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 13:13 schreef minibeer het volgende:
[..]
Spreek je ze nooit meer op hyves of op een andere manier?
Nee joh; het heeft helemaal niets met chanteren te maken. Hij wil zich niet aan haar verbinden en zij blijft daarmee vrij om te doen met andere mannen wat ze wil. Je kunt niet chanteren met iets wat je nog niet hebt (een relatie in dit geval).quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 13:12 schreef minibeer het volgende:
[..]
Zo zijn vrouwen
(nee maar serieus ik heb vaker die verhalen gehoord)
Facebook misschien? Hyves is wat gedateerd.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 13:16 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Net op hyves om msn gevraagd van die waarmee ik gezoend heb, die andere is nog 2 weken op vakantie en kan ik niet vinden op hyves (:')) dus dat wordt nog ff wachten.
Ze zei dat ze hyves had niet iedereen heeft de facebookz maar maakt ook niet heel veel uit heb dat andere meisje nu toegevoegd dus blij mee. Stom rotweer in nederland, btwquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 13:18 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Facebook misschien? Hyves is wat gedateerd.
Wat was dit nou weer joh.quote:Op 04-08-2011 22:50 schreef WokkelKardinaal
ik ben al 10 topics bezig om heloef aan de vrouw te krijgen, maar hij wil ECHT ECHT ECHT niet volgensmij![]()
Nee maar ik zie wel soms dat vrouwen zich tijdelijk meer flirterig zijn juist als ze bijna een relatie met iemand hebben, alsof ze willen laten zien dat de ander niet de enige is ofzo. Niet dat ik dit altijd zie ofzo hoor, maar ik heb het wel eens eerder gehoord, en ik zeg ook niet dat het niet mag.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 13:18 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Nee joh; het heeft helemaal niets met chanteren te maken. Hij wil zich niet aan haar verbinden en zij blijft daarmee vrij om te doen met andere mannen wat ze wil. Je kunt niet chanteren met iets wat je nog niet hebt (een relatie in dit geval).
Mh, is me nooit echt opgevallen,maar heb daar dan ook nooit echt op gelet. Het zou best kunnen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 13:30 schreef minibeer het volgende:
[..]
Nee maar ik zie wel soms dat vrouwen zich tijdelijk meer flirterig zijn juist als ze bijna een relatie met iemand hebben, alsof ze willen laten zien dat de ander niet de enige is ofzo. Niet dat ik dit altijd zie ofzo hoor, maar ik heb het wel eens eerder gehoord, en ik zeg ook niet dat het niet mag.
Niet geil te krijgen?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |