Whehequote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:22 schreef Cocotrimonium het volgende:
Nog eentje, hierna houd ik op
Mango vindt the Dude maar eng
[ afbeelding ]
Lol, jawel. Anders blijf ik spammenquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:23 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Whehe.
En je hoeft niet op te houden.
Voor entertainment purposes kan ik wel random shizzle uit/van/op mijn telefoon plaatsenquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:26 schreef Nallie het volgende:
We want spam! En er is nu toch bijna niemand
Nieuwsgierig nu!quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:31 schreef XcUZ_Me het volgende:
Onderschat de foon-shizzle van Coco niet!
QFT.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:31 schreef XcUZ_Me het volgende:
Onderschat de foon-shizzle van Coco niet!
Ja, ik ga niet alleen maar the Dude plaatsen. Ik doe wel een beetje vanalles. Daar zul je het mee moeten doen.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:30 schreef Nallie het volgende:
Neee we willen de Dude zien! Al dan niet in combinatie met de ander. Die foto was wel echt ultiem
Was dat ook prettig voor Martijn?quote:
Nou, in het begin niet. Maar ik heb gezegd dat hij gewoon rustig aan moest doen en vooral moest ontspannenquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:33 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Was dat ook prettig voor Martijn?
Je was in jezelf aan het praten?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:36 schreef Viking84 het volgende:
Zat gisteren in de trein en zag een meisje met een leuk jasje. Ik: "Goh, leuk jasje!". Ging ze staan, zag ik dat het een jasje was dat ik zelf ook heb.
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:36 schreef Viking84 het volgende:
Zat gisteren in de trein en zag een meisje met een leuk jasje. Ik: 'Goh, leuk jasje!' Ging ze staan, zag ik dat het een jasje was dat ik zelf ook heb.
En het frituren ging ook goed?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:36 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Nou, in het begin niet. Maar ik heb gezegd dat hij gewoon rustig aan moest doen en vooral moest ontspannen
Nouhou, morgen ga ik waarschijnlijk uit. En misschien, heel misschien, ga ik dan wel iets drinken. Ik zal gaarne mensen op de hoogte houden van de Heerlense avonturenquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:36 schreef uniekhoorn het volgende:
Owwww ik wil dit live meemaken maar moet echt naar bed
In Limburg frituren we lange vingers niet... Maar als het lekker is, wil ik het best eens proberenquote:
Oh ik dacht dat het een ongefrituurde kroket wasquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:39 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
In Limburg frituren we lange vingers niet... Maar als het lekker is, wil ik het best eens proberen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat moet Martijn trots zijn op zijn vrouw![]()
Zo volwassen, zo elegant, zo beschaafd![]()
Die halen we straks ook weer van photobucket af![]()
Ik dacht al zoietsquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:40 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat het een ongefrituurde kroket was
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:40 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat het een ongefrituurde kroket was
Oi, niet bij mij thuis heur. Ik was eten bij een collega.quote:
Ja, we zijn ook al flink aan het sparenquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 21:55 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Dat gaat een prijzige trip worden!Gaan jullie een auto huren voor die periode of willen jullie wat kopen? En gaan jullie kamperen of in motels?
Het zou niet het land van mijn keuze zijn voor een reis van 3 maanden, maar dat heeft vast te maken met mijn voorkeur voor minder westerse landen.
Leuke boeken om zo'n trip voor te bereiden: http://shop.lonelyplanet.com/usa/usa-best-trips-1
Oh, lekkerquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:52 schreef Nallie het volgende:
Ik heb al 18 cupcakes, 4e batch zit nu in oven....
Ik zeg, kapot gooienquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:54 schreef Cocotrimonium het volgende:
Speciaal voor XM
[ afbeelding ]
Amai die zijn lelijkquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:54 schreef Cocotrimonium het volgende:
Speciaal voor XM
[ afbeelding ]
Ahzo, even wachten tot morgen danquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:54 schreef Nallie het volgende:
Ja kan ik wel doen alleen t zijn alleen nog de cakejes, morgen komt de topping pas
Door de lucht gooien en een UFO filmpje claimen is ook tof!quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:55 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik bewaar ze voor een ruzie met Martijn waarin ik een dramatisch effect wil bewerkstelligen.
True thatquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:55 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Door de lucht gooien en een UFO filmpje claimen is ook tof!
Oh jij post dagelijks wel iets wat bij mij de neiging oproept om die ene foto te posten hoorquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:58 schreef Viking84 het volgende:
Ik vind het wel cool dat Coco mijn rol van degene die gênante dingen post en zich later voor de kop slaat heeft overgenomen. Of sla je je niet voor je kop, Coco?.
Nee, eigenlijk nietquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:58 schreef Viking84 het volgende:
Ik vind het wel cool dat Coco mijn rol van degene die gênante dingen post en zich later voor de kop slaat heeft overgenomen. Of sla je je niet voor je kop, Coco?.
Ik vind 1,1 kilo poep-verhalen niet eens gênant. Dus. Tjaquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:58 schreef Viking84 het volgende:
Nee, ik had de foto geblurred (althans, mn vriendin die er ook opstaat), maar toen ik hem plaatste was zij ineens toch gewoon herkenbaar. Dus dat ben ik aan het fixenquote:
Dat zou idd tegenvallen ja!quote:
Wut?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:59 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Oh jij post dagelijks wel iets wat bij mij de neiging oproept om die ene foto te posten hoor. Vandaag was ook weer een classic, maar heb op mijn handen gezeten
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ohh, die! Ik dacht een of andere mini-meet foto ofzoquote:
Ik zie ook niks geks! I r disappointquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:08 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik vind m gewoon leuk hoor Coco! Goeie tetten.
Oh, dat is dus met dé bhquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:08 schreef XcUZ_Me het volgende:
^^quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:08 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nou, dat idee dus. Dat je denkt van, "omg en ik dacht dat ik er goed uit zagquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:14 schreef XcUZ_Me het volgende:
Oh de foto's die van mij zijn gemaakt in dat blauwe jurkje, op de BBQ vh werk zou ik ook het liefst allemaal deleten. Vreselijk!
Ja. Het jurkje lijkt ineens te strak te zitten, een aars waar je een dienblad op kunt zetten en minstens 20 onderkinnenquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:15 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Nou, dat idee dus. Dat je denkt van, "omg en ik dacht dat ik er goed uit zag"
(terwijl anderen die foto's van jou vast en zeker ook prima zouden vinden, maar zélf zie je dan weer heel veel andere dingen die anderen niet zien, ofzo)
Ja, en dan helemaal erg dat iemand dan zegt "Oh, maar zo zie je er toch altijd uit?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:16 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik ken het concept wel, Cocoface! Van die 'zo zie ik er in het écht niet uit, toch? ...Toch?"
![]()
Ik delete ze meestal heul gauw weer!
"Nietus!quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:17 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ja, en dan helemaal erg dat iemand dan zegt "Oh, maar zo zie je er toch altijd uit?"
Lol, dat jaquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:16 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja. Het jurkje lijkt ineens te strak te zitten, een aars waar je een dienblad op kunt zetten en minstens 20 onderkinnen.
Oeh! Chocolade én vanillequote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:19 schreef Nallie het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is een deel van de cakejes alvast
Ik heb dat met deze broek/legging/beenomvatter (quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:16 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja. Het jurkje lijkt ineens te strak te zitten, een aars waar je een dienblad op kunt zetten en minstens 20 onderkinnen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha, erg hequote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:20 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb nog steeds jouw pre-opruim-foto's op mn netvlies staan Coco.
JA choco en vanille, was een testje, maar die wordt best mooi!quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:19 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Oeh! Chocolade én vanille![]()
Foto van de keuken?
Da's een oude stut uit de mijnen (jahaa, we hadden hier vroeger echte mijnenquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:23 schreef XcUZ_Me het volgende:
Die benen zie ik niet zo, maar ik zit me wel af te vragen wat er in gódsnaam voor die spiegel staat.
Ja zien he!quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:27 schreef Syrena het volgende:
Oh, goddank hebben jullie dat ook met foto's van jezelf![]()
Ik heb drie mooie, zwart-wit, die zijn ooit in Tunesie gemaakt door een vriendin. In 2006![]()
Die gebruik ik altijd als profielfoto's
Naaitinaait, parkietchen!quote:
De tyfus, inderdaadquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:22 schreef MariaEtcetera het volgende:
SuperCoco is needed in action!
Je lijkt op die foto wel heul klein!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
Marbled cakejesquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:19 schreef Nallie het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is een deel van de cakejes alvast
Agossie, jij hebt duidelijk de foto's van mijn huis in zijn natuurlijke habitat niet gezien he?quote:
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:29 schreef Syrena het volgende:
Zelfs mijn haar zit er geweldig, en dat was ik toen aan het laten groeien en ik ergerde me er groen en geel aan (zoals eigenlijk altijd, klotehaar)Jeetje! Volgens mij heb ik nog nooit eerder een foto van jou gezienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik had me je heul anders voorgesteld
Maar wel mooi! En je kijkt ook heel gelukkig![]()
Ja, dat ja. De spiegel zegt tegen me dat ik er goed uitzie. En dan komen de foto's en denk ik OMG.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:21 schreef Nallie het volgende:
Die is nu aan t uploaden
Ik vind mezelf altijd veel leuker in de spiegel dan op foto's...
Gelukkig kan ik heel goed afwassen dus over een minuut of 10 is t weer spik en span!!quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:29 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Agossie, jij hebt duidelijk de foto's van mijn huis in zijn natuurlijke habitat niet gezien he?![]()
Nee, serieus, het ziet er wel echt uit alsof er gewerkt is
Jaaa dat snap ik zeker! Ik heb ook altijd het idee dat niemand een bad hairday heeft behalve ikquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:32 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ja, dat ja. De spiegel zegt tegen me dat ik er goed uitzie. En dan komen de foto's en denk ik OMG.
Hebben jullie ook dat jullie je er zelf 'raar' uit vinden zien t.o.v. andere mensen? Niet eens lelijk, maar wel dat ik vaak denk dat ik wel raar uitzie. Kan het niet heel goed uitleggen.
Meh, kan het niet goed uitleggen
Dat, ja! Of tijdens het uitgaan: na een paar uur uit ziet IEDEREEN er nog HETZELFDE uit als toen we weggingen (dus fabulousquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:33 schreef Nallie het volgende:
[..]
Jaaa dat snap ik zeker! Ik heb ook altijd het idee dat niemand een bad hairday heeft behalve ik
Yup. Glimkop, zwarte kwaddels onder de ogen, lippenstift opgegeten, haar ingezakt en in strengetjes langs je gezichtquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:38 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Dat, ja! Of tijdens het uitgaan: na een paar uur uit ziet IEDEREEN er nog HETZELFDE uit als toen we weggingen (dus fabulous). En bij mij is mijn mooi er ineens volledig afgesleten
Jaaaa ik krijg vaak een gloeihoofd! En ik denk vaak dat ik een megagroot hoofd heb vergeleken met anderen, en lumpyquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:38 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Dat, ja! Of tijdens het uitgaan: na een paar uur uit ziet IEDEREEN er nog HETZELFDE uit als toen we weggingen (dus fabulous). En bij mij is mijn mooi er ineens volledig afgesleten
Trusten poepski!quote:
Je bent mooi, waarom heb je geen sjans?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:43 schreef Syrena het volgende:
En zelfs dat was deze carnaval niet zo, weeeehhhh. Ik heb nooit meer sjans![]()
Ik zou ook niet weten hoe ik moest reageren, waarschijnlijk krijg ik een tomaatrooie kopdus laat ook maar
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:42 schreef Nallie het volgende:
Hahahaha een feest der herkenning
Misschien moeten we met zn allen gaan stappen dan
Ik wordt echt niet goed van die reclame van Pepper...
Dit is Bart, Bart is een leuke jongen
Ja en dan komen ze met die drie maanden surfen aankakken. Bart is dus gewoon puber gebleven en zal dat surfen nooit opgeven voor huisje-boompje-beestje denk ik dan altijdquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:42 schreef Nallie het volgende:
Hahahaha een feest der herkenning
Misschien moeten we met zn allen gaan stappen dan
Ik wordt echt niet goed van die reclame van Pepper...
Dit is Bart, Bart is een leuke jongen
Ik ben nu oudquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:43 schreef Nallie het volgende:
[..]
Je bent mooi, waarom heb je geen sjans?
Cupcakesquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:48 schreef Nallie het volgende:
Ooohhw excuus voor de T, ik sta al bijna 4 uur cupcakes te maken. Heb vieze vingers...
Smoesjes. I suck!
huuuuuquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:51 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
CupcakesDoe er een paar op de post en we praten er niet meer over
Oh my...quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:53 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
huuuuu
ik heb wel eens een stuk taart opgestuurdmidden in de zomer
als grap, uiteraard..
op zaterdag verstuurd, op dinsdag of woensdag aangekomen
Gij heldin!quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:53 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
huuuuu
ik heb wel eens een stuk taart opgestuurdmidden in de zomer
als grap, uiteraard..
op zaterdag verstuurd, op dinsdag of woensdag aangekomen
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:55 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Gij heldin!![]()
Lekk0rrr![]()
Wij kunnen trouwens ook heul vriendelijk ende politiek incorrect kijken, remembah?
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:58 schreef MariaEtcetera het volgende:
Naww ik was photobucket aan het doorspitten voor grappige foto's en toen kwam ik Tamina's babyfoto's tegenToen had ze zo'n megagroot hoofd vergeleken met de rest van haar lichaam!
![]()
[ afbeelding ]
En hoe vond hij dat?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:59 schreef motorbloempje het volgende:
[..]!
ik keek gisteren nog naar die foto's
![]()
En de taart:
Was bij de reddingsbrigade. Elke keer als iemand te laat was, moest die persoon taart gaan halen. Dus ook die dag. De postcommandant was vanwege verplichtingen niet aanwezig, maar belde even hoe het met de bezetting stond. Omdat we al een tijdje geen taart hadden gehad was hij een beetje teleurgesteld en probeerde ons over te halen om bij hem thuis een stuk taart te gaan brengen. Daar hadden we geen zin in, maar hij bleef zeuren.
Dus, toen hebben we 't maar opgestuurd![]()
SPOILER: nietdoorvertellenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 00:16 schreef mieknok het volgende:
Wat een leuke foto's allemaal! Mooie meiden, coco en syrena, geweldige beestjes, en een keuken die sprekend de mijne lijkt... Moet nodig afwassen morgen...
Ben sinds paar dagen zuster margareth, vriend heeft longontsteking:( waarschijnlijk combinatie geen rust en mijn bronchitis bacterie (had Ik een paar weken terug) ben hem nu aan het vertroetelen.
Lijst van vandaag: o: havermout, l: vermicelli soep, meergranen 30+ kaas, meergranen jam, t: 2 vitalu kaas en cherrytomaatjes, appel, meergranen jam, watermeloen. S: half uur gefietst
Weet niet of het allemaal te lezen is, verstuur het via telefoon, laptop doet raar:( alvast weltrusten!
Je bent nog Moquote:
^^quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:46 schreef Nallie het volgende:
Ik ben er stil van![]()
Jij hebt mooi haar coco!
Suggestieve autocorrectquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 00:25 schreef loveli het volgende:
^^
De rest van coco mag er ook zijn!
Bij de weg, als ik 'coco' tik, maakt autocorrect er 'dick' van
Ik ga ook mn bed eens opzoekenquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:27 schreef Amsel het volgende:
Ah, de heerlijke roes van ibuprofen icm rode wijn...Trusten!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Succes met hardlopen & het weekmenu!"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 08:10 schreef Isabeau het volgende:
Viking, had jij het nu gisteren (?) over een breiende jongedame in de trein? Ik zag er warempel vanmorgen ook zo een exemplaar. Ik schat 17-18 lentes jong en met groen breiwerkje![]()
Ontbijt na nachtdienst: dubbelvla met slagroom
Kijk ik op het pak, bevat het 100 kcal per 100 mlAlleen die dubbelvla al hè.
Je zou er spontaan boulimia van krijgenJa, dat was ik ja. 'Mijn' dame was wel wat ouder, begin 30 ofzo, schat ik, maar toch zag het er raar uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Succes met hardlopen & het weekmenu!.
Al zes maaltijden bedacht, nog eentje te gaan! Ik wil eigenlijk ook iets met rijst maken, maar dan kom je al gauw bij de Aziatische keuken uit en daar ben ik niet zo dol op (en Italiaans staat al 3 keer op het menu)
Niet meer actief op Fok!
Rijst met bonen!quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 08:25 schreef Viking84 het volgende:
Ja, dat was ik ja. 'Mijn' dame was wel wat ouder, begin 30 ofzo, schat ik, maar toch zag het er raar uit.
Al zes maaltijden bedacht, nog eentje te gaan! Ik wil eigenlijk ook iets met rijst maken, maar dan kom je al gauw bij de Aziatische keuken uit en daar ben ik niet zo dol op (en Italiaans staat al 3 keer op het menu)
Ik las 10 kgquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 09:05 schreef Viking84 het volgende:
Straks maar even boodschappen doen, maar dadelijk eerst eens kijken of ik er 10 km uit kan persen!.
Fijn dat het goed gaat met jouw mamsquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:11 schreef Phaidra het volgende:
Coco![]()
![]()
Uniek, het gaat gelukkig goed met moeders. Het geeft wel wat rust, in zekere zin gaat het beter dan voor die tijd.
Nee, ze gaan het eerst zonder proberenquote:Vik, fijn dat jouw moeder weer thuis is! Geen pacemaker meer nodig dus?
M'n hoofd en dat zonder alcoholquote:
Lief dat spandoek trouwensquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 09:10 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Fijn dat het goed gaat met jouw mams.
[..]
Nee, ze gaan het eerst zonder proberen.
Beetje mal dat het een spanddoek was.quote:
Ik wilde het nog wijzigen, maar dat kon niet, want topic geslotenquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 09:24 schreef sigme het volgende:
[..]
Beetje mal dat het een spanddoek was.
Taminaquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:58 schreef MariaEtcetera het volgende:
Naww ik was photobucket aan het doorspitten voor grappige foto's en toen kwam ik Tamina's babyfoto's tegenToen had ze zo'n megagroot hoofd vergeleken met de rest van haar lichaam!
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 09:24 schreef sigme het volgende:
[..]
Beetje mal dat het een spanddoek was.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit: even in spoiler gegooid ivm grootte.
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 10:07 schreef renzell het volgende:
Als waarschuwing voor de volgende ochtend.
Awwwwquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 10:06 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Nou, als jullie hier allemáál foto's van de huisdiertjes gaan posten, doe ik lekker ook mee.
Hier een foto van onze geliefde kater Joey, afgelopen weekend met mijn verjaardag - toen hij besloot om op de tafel met drank te gaan zitten:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En er zit in dat plastic tasje dus nog zo'n schotel
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
Ik zit nu bij de Lebkov (koffietentje naast de sportschool) moed te verzamelen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 10:08 schreef Goodbye het volgende:
[..]
![]()
Weet je wel zeker dat je gaat sporten, trouwens? Lijkt me niet echt verstandig als je ziek bent!
Ik weet hetquote:
quote:Dream Collector
"
Alejandro_H
What if your pillow could collect your dreams, and when you wake up, you could plug it into your computer and watch them over again.
Who dat zou echt awesome zijn!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoop dat ik goed gemeten hebhaha
@nallie cupcake's zien er nu al lekker uit! Laat even weten hoe die maltezer cakejes smaken!![]()
![]()
Vandaag mijn laatste werkdag, dan 2 weken vrij!~ Bonito La Risa ~
Uhm, wil je mijn ervaring afgelopen week weten met mijn vriend??quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 10:42 schreef Perruche het volgende:
[..]
Who dat zou echt awesome zijn!
Goedemorgen!
Als ik lees over hoe lief jullie vriendjes zijn wil ik soms ook een nieuw exemplaar
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 10:46 schreef motorbloempje het volgende:
De ironie[Dieetclub] # 331 De dieetclub Waar Tickers en Kilo's verdwijnen
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 10:47 schreef Mixende_match het volgende:
[..]
Uhm, wil je mijn ervaring afgelopen week weten met mijn vriend??
jaquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 10:48 schreef Perruche het volgende:
[..]Was het zo erg?
Ik ga zo even met hem naar de mediamarkt en decathlon maar ben benieuwd
Och, er wordt hier ook geschommeld, niet afgevallen,wel aangekomen. Te weinig, te veel en/of slecht gegegeten. En er zijn er daar die tientallen kilo's afvallen. Dus ik zou niet te hoog van de toren blazen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 10:46 schreef motorbloempje het volgende:
De ironie[Dieetclub] # 331 De dieetclub Waar Tickers en Kilo's verdwijnen
op de gourmet schotel?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 11:12 schreef motorbloempje het volgende:
We wilden vandaag de barbecue aan doen: het zou lekker weer worden. Maar helaas, het enige lekkere is dat 't droog gaat zijn
Dus nu willen we wat anders bedenken, want binnen eten met de deur dicht en de barbecue buiten vinden we ook niet echt denderend geweldig
Maar wát?
morgen al 'nachos' con todo met nachos gemaakt van koolraap.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 11:15 schreef Viking84 het volgende:
nachos con todos of fajitas?
Ik ga me even lekker douchen en dan boodschappen doen! En als ik dan thuiskom, ga ik schoonmaken en dan hoef ik de rest vd dag én morgen he-le-maal NIKS meer te doen!.
gourmetten met z'n tweeënquote:
Doen wij wel hoor! Lekker relaxedquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 11:16 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
gourmetten met z'n tweeënniet zo tof. Oh, en we hadden nog geen spullen uit de vriezer gehaald, dus het is niet zo dat we nu met allemaal vlees zitten dat niet op komt anders!
Ik vind het ook best kunnen hoor! Eigenlijk hetzelfde als bbq, alleen binnen. (ik doe dan ook zonder die pannetjes he haha)quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 11:32 schreef conleche het volgende:
Waarom is gourmetten met zijn 2en niet tof? Toen ik net zo'n apparaat had, heb ik het zelfs een keer in mijn eentje gedaan, om het ding uit te proberen. Was ook prima. Het is gewoon zittend koken.
Als ze opgroeien met de bunnywabses is het misschien niet eens een probleemquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 11:32 schreef MariaEtcetera het volgende:
Meuning!
Dude in bewegingVriendje hoort mijn gepiep: "Je wil een katje he
" Ik: "Nou misschien ooit
![]()
" Nu nog maar even niet met de bunnywabses!
Kat van PPP is ook stoer
[..]
Doen wij wel hoor! Lekker relaxedMet cola in wijnglazen
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 00:13 schreef motorbloempje het volgende:
Die wil ik ookSPOILER: nietdoorvertellenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
Kan ze je wel even sturen hoor, maar je hebt niet echt veel spannends gemistquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 11:31 schreef Ewelina het volgende:
Ik zit in Amsterdam....
Coco, ik heb je foto's gemistMaar The Dude
![]()
![]()
Bij mij/ons is gourmetten echt zo'n familiedingquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 11:32 schreef conleche het volgende:
Waarom is gourmetten met zijn 2en niet tof? Toen ik net zo'n apparaat had, heb ik het zelfs een keer in mijn eentje gedaan, om het ding uit te proberen. Was ook prima. Het is gewoon zittend koken.
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 11:32 schreef MariaEtcetera het volgende:
Meuning!
Dude in bewegingVriendje hoort mijn gepiep: "Je wil een katje he
" Ik: "Nou misschien ooit
![]()
" Nu nog maar even niet met de bunnywabses!
Kat van PPP is ook stoer
[..]
Doen wij wel hoor! Lekker relaxedMet cola in wijnglazen
Hoezo, samen aan tafel is toch ook gezellig?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 11:37 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Bij mij/ons is gourmetten echt zo'n familiedingen als we met z'n tweeën achter zo'n grote plaat zitten hebben we een beetje het gevoel '...yay.....
![]()
'
Jaaa maar tijd verdelen enzo he!quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 11:35 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Als ze opgroeien met de bunnywabses is het misschien niet eens een probleem
Arme Dude trouwens. Hij wil zo graag vriendjes worden met de 3M's, maar zij niet met hem![]()
![]()
En over gourmetten met zn 2en: ik vind het ook leuk
Ik vind het juist mega-relaxed, niet verplicht gezellig doen ofzoquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 11:37 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Bij mij/ons is gourmetten echt zo'n familiedingen als we met z'n tweeën achter zo'n grote plaat zitten hebben we een beetje het gevoel '...yay.....
![]()
'
quote:
quote:
Yup. Ik heb altijd Wilkinson, die zijn ook echt goed. Laatst nog van de Duitse drogist goedkope meegenomen, aiksquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 11:54 schreef Viking84 het volgende:
Gilette scheermesjes >> die van de Action.
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 10:42 schreef Perruche het volgende:
Als ik lees over hoe lief jullie vriendjes zijn wil ik soms ook een nieuw exemplaar
De conclusies die je trekt als je niet goed bijleest zijn soms verrassend.quote:
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 13:30 schreef loveli het volgende:
En vraag of je 3 maanden mag proefzitten
Decathlon, ik ben benieuwd wat ze daar hebben aan wielrenspullenquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 10:48 schreef Perruche het volgende:
[..]Was het zo erg?
Ik ga zo even met hem naar de mediamarkt en decathlon maar ben benieuwd
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 13:34 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mmm over half uurtje naar de schoonheidsspecialiste. Ik ben benieuwd wat ze van mijn derde oog gaat zeggen![]()
.
Een fraaie pukkel tussen m'n wenkbrauwenquote:
Monobrauw kweken, zie je 'em niet meer.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 13:40 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Een fraaie pukkel tussen m'n wenkbrauwen.
Pukkel is sneller weg dan de monobrauw gekweekt, vrees ik.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 13:43 schreef loveli het volgende:
[..]
Monobrauw kweken, zie je 'em niet meer.
veel plezier! mm schoonheidsspecialistequote:Op zaterdag 13 augustus 2011 13:46 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Pukkel is sneller weg dan de monobrauw gekweekt, vrees ik.
Enniewee, I'm off
Grappig! Mijn moeder heeft nog een doosje kolen liggen die mijn opa zelf uit de mijn heeft gebikt. Ik vind het wel speciaalquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:27 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Da's een oude stut uit de mijnen (jahaa, we hadden hier vroeger echte mijnen).
Toen de oma van Martijn naar een verzorgingstehuis moest (zwaar dement), mocht iedereen bij haar thuis komen kijken of er spulletjes waren die ze wilden hebben. Martijn heeft toen een paar dingetjes meegenomen, ter herinnering enzo![]()
Deze stut heeft zijn opa (die overleden is toen Martijn 4 was ofzo) ooit meegenomen.
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 09:10 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Fijn dat het goed gaat met jouw mams.
[..]
Nee, ze gaan het eerst zonder proberen.
Zo, had je slaap nodig?quote:
Ja, het is opvallend wat een goede vormgeving kan doenquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 12:53 schreef Syrena het volgende:
[..]
Yup. Ik heb altijd Wilkinson, die zijn ook echt goed. Laatst nog van de Duitse drogist goedkope meegenomen, aiksheel vroeger had ik ie van Bic, ik haalde daar echt ALTIJD mijn enkels mee open.
Yw. Een nocrust?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 14:30 schreef MarMar het volgende:
Spinaziequiche, dat is ook nog een idee, maar dan een nocrust. Thx Vik
De quiche die MoBlo nu vaak eet ("sigme quiche") is korstloos! En lekkerquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 14:30 schreef MarMar het volgende:
Spinaziequiche, dat is ook nog een idee, maar dan een nocrust. Thx Vik
Met of zonder spatiequote:
Daar begin ik (voorlopig?) maar niet aan. Eerst maar wat meer handigheid krijgen in de keuken. Maar ik ben niet meer zo dat ik per se dit en dat MOET hebben en ook wel een goed alternatief kan bedenken (had bijv plakjes pittige kaas nodig, maar kon het niet vinden, dus dan neem ik wel genoegen met geraspte, was vroeger niet zo hoorquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 14:37 schreef MarMar het volgende:
Oh het enige wat ik qua recept voor een quiche onthoud is 1 ei op 100 ml melkverder is het improvisatie en kijken wat er in de koelkast ligt.
Ik weet nog niet wat ik daar overdag eet, want men eet gezamelijk en ik weet niet wat ter tafel komtquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 14:37 schreef Viking84 het volgende:
Ik dacht even dat je dat ging meenemen naar het werk. Dan zou je wel raar aangekeken worden
. Wat eet je overdag eigenlijk op het werk?
.
Wij hebben geen kantine (wat erg vreemd is met 250-300 medewerkers) en sommige collega's halen een broodje bij de benzinepomp (meh) of bestellen wat, dus ik neem gewoon m'n eigen brood/fruit/groente/yoghurt mee. Maak alles de avond van tevoren klaarquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 14:46 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik weet nog niet wat ik daar overdag eet, want men eet gezamelijk en ik weet niet wat ter tafel komt. Ik ben wel heel benieuwd. Verder zal ik roggebroodjes pindakaas meenemen - die eet ik in elk geval als ik er bijna ben. En wat fruit denk ik, zeker wanneer ik wat vroeger ga beginnen en de lunchtijd dus relatief wat laat wordt.
Hoe is dat op jouw nieuwe werk?
Omdat dat in de koelkast ligtquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 14:52 schreef MarMar het volgende:
Waarom eet je 30+ kaas? Het lijkt erop dat je weer de magere kant op gaat met je lijstje, wel lekkere dingetjes tho.
Vind ik niet, dat vind ik te kazig, net als volle yoghurt. Ik kan het niet thuis brengen.. Het is mij TE de smaak.. Ik vind kaas wel lekker, maar niet teveel van de smaak.. En dat heeft niets met eetgestoorde gedachtes te maken! Gewoon omdat ik halfvolle/magere producten gewend ben van kinds af aan.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 14:56 schreef MarMar het volgende:
Ieuw!!!
Zowel voor de neus als voor de 30+ kaasGewone kaas is zoveel lekkerder!!
Ja hahah ik ben geen kaas mens, het is echt iets van de laatste tijd. Ik at altijd alleen vleeswaren op mijn brood.quote:
Ik geloof je zoquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 14:58 schreef Siral het volgende:
Het jasje
Irl issie 80x mooier....!?
Tis echt een hele mooie stof en die knoop erop is echt mooi enzo!
Ik had al een aantal jasjes aangehad bij de vero moda enzo.. maar het zit allemaal voor geen meter, en de stof ziet er dan niet uit, echt van die meuk die na een paar maanden helemaal gaar is..quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 15:00 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik geloof je zo. Idd wel prijzig, maar als 'ie goed zit...
Lol kazige kaas idd.
Ja, als je zo redeneert...quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 15:01 schreef Siral het volgende:
[..]
Ik had al een aantal jasjes aangehad bij de vero moda enzo.. maar het zit allemaal voor geen meter, en de stof ziet er dan niet uit, echt van die meuk die na een paar maanden helemaal gaar is..
En met dit jasje kan ik wel een paar seizoenen vooruit
Met die gedachte koop ik de laatste jaren alleen nog maar kleding... Geen goedkope rommel meer voor mij.. uiteindelijk weggegooid geldquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 15:01 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja, als je zo redeneert.... Ik heb ook een mooi spijkerjasje van Esprit. Ook duur, maar ik heb er wel jarenlang plezier van
.
Wat een rare opmerking vik.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 14:54 schreef Viking84 het volgende:
Foto van je jasje, Siral!
En MarMar: ze eet ook nog uit d'r neus dus dat tikt ook nog wel aan qua calorieën.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |