Whehequote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:22 schreef Cocotrimonium het volgende:
Nog eentje, hierna houd ik op
Mango vindt the Dude maar eng
[ afbeelding ]
Lol, jawel. Anders blijf ik spammenquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:23 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Whehe.
En je hoeft niet op te houden.
Voor entertainment purposes kan ik wel random shizzle uit/van/op mijn telefoon plaatsenquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:26 schreef Nallie het volgende:
We want spam! En er is nu toch bijna niemand
Nieuwsgierig nu!quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:31 schreef XcUZ_Me het volgende:
Onderschat de foon-shizzle van Coco niet!
QFT.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:31 schreef XcUZ_Me het volgende:
Onderschat de foon-shizzle van Coco niet!
Ja, ik ga niet alleen maar the Dude plaatsen. Ik doe wel een beetje vanalles. Daar zul je het mee moeten doen.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:30 schreef Nallie het volgende:
Neee we willen de Dude zien! Al dan niet in combinatie met de ander. Die foto was wel echt ultiem
Was dat ook prettig voor Martijn?quote:
Nou, in het begin niet. Maar ik heb gezegd dat hij gewoon rustig aan moest doen en vooral moest ontspannenquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:33 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Was dat ook prettig voor Martijn?
Je was in jezelf aan het praten?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:36 schreef Viking84 het volgende:
Zat gisteren in de trein en zag een meisje met een leuk jasje. Ik: "Goh, leuk jasje!". Ging ze staan, zag ik dat het een jasje was dat ik zelf ook heb.
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:36 schreef Viking84 het volgende:
Zat gisteren in de trein en zag een meisje met een leuk jasje. Ik: 'Goh, leuk jasje!' Ging ze staan, zag ik dat het een jasje was dat ik zelf ook heb.
En het frituren ging ook goed?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:36 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Nou, in het begin niet. Maar ik heb gezegd dat hij gewoon rustig aan moest doen en vooral moest ontspannen
Nouhou, morgen ga ik waarschijnlijk uit. En misschien, heel misschien, ga ik dan wel iets drinken. Ik zal gaarne mensen op de hoogte houden van de Heerlense avonturenquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:36 schreef uniekhoorn het volgende:
Owwww ik wil dit live meemaken maar moet echt naar bed
In Limburg frituren we lange vingers niet... Maar als het lekker is, wil ik het best eens proberenquote:
Oh ik dacht dat het een ongefrituurde kroket wasquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:39 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
In Limburg frituren we lange vingers niet... Maar als het lekker is, wil ik het best eens proberen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat moet Martijn trots zijn op zijn vrouw![]()
Zo volwassen, zo elegant, zo beschaafd![]()
Die halen we straks ook weer van photobucket af![]()
Ik dacht al zoietsquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:40 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat het een ongefrituurde kroket was
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:40 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat het een ongefrituurde kroket was
Oi, niet bij mij thuis heur. Ik was eten bij een collega.quote:
Ja, we zijn ook al flink aan het sparenquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 21:55 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Dat gaat een prijzige trip worden!Gaan jullie een auto huren voor die periode of willen jullie wat kopen? En gaan jullie kamperen of in motels?
Het zou niet het land van mijn keuze zijn voor een reis van 3 maanden, maar dat heeft vast te maken met mijn voorkeur voor minder westerse landen.
Leuke boeken om zo'n trip voor te bereiden: http://shop.lonelyplanet.com/usa/usa-best-trips-1
Oh, lekkerquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:52 schreef Nallie het volgende:
Ik heb al 18 cupcakes, 4e batch zit nu in oven....
Ik zeg, kapot gooienquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:54 schreef Cocotrimonium het volgende:
Speciaal voor XM
[ afbeelding ]
Amai die zijn lelijkquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:54 schreef Cocotrimonium het volgende:
Speciaal voor XM
[ afbeelding ]
Ahzo, even wachten tot morgen danquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:54 schreef Nallie het volgende:
Ja kan ik wel doen alleen t zijn alleen nog de cakejes, morgen komt de topping pas
Door de lucht gooien en een UFO filmpje claimen is ook tof!quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:55 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik bewaar ze voor een ruzie met Martijn waarin ik een dramatisch effect wil bewerkstelligen.
True thatquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:55 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Door de lucht gooien en een UFO filmpje claimen is ook tof!
Oh jij post dagelijks wel iets wat bij mij de neiging oproept om die ene foto te posten hoorquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:58 schreef Viking84 het volgende:
Ik vind het wel cool dat Coco mijn rol van degene die gênante dingen post en zich later voor de kop slaat heeft overgenomen. Of sla je je niet voor je kop, Coco?.
Nee, eigenlijk nietquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:58 schreef Viking84 het volgende:
Ik vind het wel cool dat Coco mijn rol van degene die gênante dingen post en zich later voor de kop slaat heeft overgenomen. Of sla je je niet voor je kop, Coco?.
Ik vind 1,1 kilo poep-verhalen niet eens gênant. Dus. Tjaquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:58 schreef Viking84 het volgende:
Nee, ik had de foto geblurred (althans, mn vriendin die er ook opstaat), maar toen ik hem plaatste was zij ineens toch gewoon herkenbaar. Dus dat ben ik aan het fixenquote:
Dat zou idd tegenvallen ja!quote:
Wut?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:59 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Oh jij post dagelijks wel iets wat bij mij de neiging oproept om die ene foto te posten hoor. Vandaag was ook weer een classic, maar heb op mijn handen gezeten
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ohh, die! Ik dacht een of andere mini-meet foto ofzoquote:
Ik zie ook niks geks! I r disappointquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:08 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik vind m gewoon leuk hoor Coco! Goeie tetten.
Oh, dat is dus met dé bhquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:08 schreef XcUZ_Me het volgende:
^^quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:08 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nou, dat idee dus. Dat je denkt van, "omg en ik dacht dat ik er goed uit zagquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:14 schreef XcUZ_Me het volgende:
Oh de foto's die van mij zijn gemaakt in dat blauwe jurkje, op de BBQ vh werk zou ik ook het liefst allemaal deleten. Vreselijk!
Ja. Het jurkje lijkt ineens te strak te zitten, een aars waar je een dienblad op kunt zetten en minstens 20 onderkinnenquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:15 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Nou, dat idee dus. Dat je denkt van, "omg en ik dacht dat ik er goed uit zag"
(terwijl anderen die foto's van jou vast en zeker ook prima zouden vinden, maar zélf zie je dan weer heel veel andere dingen die anderen niet zien, ofzo)
Ja, en dan helemaal erg dat iemand dan zegt "Oh, maar zo zie je er toch altijd uit?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:16 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik ken het concept wel, Cocoface! Van die 'zo zie ik er in het écht niet uit, toch? ...Toch?"
![]()
Ik delete ze meestal heul gauw weer!
"Nietus!quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:17 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ja, en dan helemaal erg dat iemand dan zegt "Oh, maar zo zie je er toch altijd uit?"
Lol, dat jaquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:16 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja. Het jurkje lijkt ineens te strak te zitten, een aars waar je een dienblad op kunt zetten en minstens 20 onderkinnen.
Oeh! Chocolade én vanillequote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:19 schreef Nallie het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is een deel van de cakejes alvast
Ik heb dat met deze broek/legging/beenomvatter (quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:16 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja. Het jurkje lijkt ineens te strak te zitten, een aars waar je een dienblad op kunt zetten en minstens 20 onderkinnen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha, erg hequote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:20 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb nog steeds jouw pre-opruim-foto's op mn netvlies staan Coco.
JA choco en vanille, was een testje, maar die wordt best mooi!quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:19 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Oeh! Chocolade én vanille![]()
Foto van de keuken?
Da's een oude stut uit de mijnen (jahaa, we hadden hier vroeger echte mijnenquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:23 schreef XcUZ_Me het volgende:
Die benen zie ik niet zo, maar ik zit me wel af te vragen wat er in gódsnaam voor die spiegel staat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |