Stadswonen heeft evt. ook een noodregeling voor studenten die echt snel een kamer nodig hebben omdat ze anders een reistijd van >x (x=2,5 uur ofzo uit mijn hoofd?) hebben. Moet je wel aanvragen op hun website en kost een paar euro.quote:Op maandag 22 augustus 2011 12:55 schreef Broempoe het volgende:
Weet iemand misschien nog een kamer in Rotterdam? Ik ben namelijk net terug van vakantie en de Eurekaweek, en kom erachter dat de meeste kamers al weg (lees: verhuurd) zijn...
Staat dat niet gewoon in je sin-online rooster?quote:Op maandag 22 augustus 2011 14:27 schreef Snuf. het volgende:
Ik heb een tijdje geleden bericht gekregen van de ESE Take-Off week. Dat begint maandag in het M gebouw, alleen er staat nergens een tijd bij vermeld? Weet iemand toevallig hoe laat het is of waar ik het kan vinden? Ik doe Fiscale Economie
Ik snap het allemaal niet niet helemaal maar in mijn agenda's staat er niks op de datum dat het zou beginnen..quote:Op maandag 22 augustus 2011 15:34 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Staat dat niet gewoon in je sin-online rooster?
Oke dankjewel! Er staat daar niks dus ik zal, mocht het er vrijdag nog niet op staan, maar even iemand die ik ken van studie contactenquote:Op maandag 22 augustus 2011 17:18 schreef Kaas- het volgende:
Ik bedoel onder het kopje 'my timetable' wanneer je inlogt op ese.sin-online.nl. Als daar niets staat moet je even studievrienden vragen of de universiteit/studievereniging (EFR) bellen.
Je hebt dan maar 2 vakken ipv 3?quote:Op maandag 22 augustus 2011 17:50 schreef sitting_elfling het volgende:
Ik heb het rooster van QF eens bekeken en dat ziet er prima uit! 4 keer 1.45 uur per week. Dat was wel anders tijdens mijn bachelor van van 4 keer 3 uur
Je hebt gelijk, heb er inderdaad 3. Financial econometrics, financial derivatives en asset pricing. Dolletjesquote:
Mijn inschrijving is afgerond in studielink, maar ik heb nog geen inschrijfbewijzen gezien.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:11 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Kom toch weer met de vraag: Hebben mensen hun inschrijvingsbewijs al, of afgeronde inschrijving op studielink?
quote:Status: Ingeschreven
Collegejaar nog niet gestart
Collegegeld betaald of machtiging afgegeven
Practica komen ook in je rooster te staan zodra je ervoor bent geregistreerd. Het eerste trimester/blok wordt het voor je gedaan, geloof ik. Maar daar heb je als het goed is al lang iets over te horen gekregen.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 14:02 schreef Snuf. het volgende:
Ah ik snap het eindelijk, ik moest me gewoon subscriben voor zo'n vak_! En dan komt ie pas in je rooster te staan. Alleen ik nu alleen maar hoor- en sommencolleges in mijn agenda staan, waar zijn de practica? Moeten ze daar eerst nog alle eerstejaars gezamelijk voor inschrijven ofzo? Want dat hoefde ik niet zelf te doen geloof ik.
Ja ik heb op de site gezien dat de eerstejaars in 1 keer worden ingeschreven voor practica, maar het staat nog niet in mijn rooster?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 14:21 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Practica komen ook in je rooster te staan zodra je ervoor bent geregistreerd. Het eerste trimester/blok wordt het voor je gedaan, geloof ik. Maar daar heb je als het goed is al lang iets over te horen gekregen.
quote:Indeling voor practicum en mentorgroepen zal gebeuren aan de hand van de centrale registratie van maandag 29 augustsu en zal dus later volgen. Op dinsdag 30 augustus zal jouw definitieve rooster voor blok 1 bekend zijn
Ok nice, ik maakte me ook al wat zorgen. Hoe zit dat trouwens met boeken? Ik heb even op de EFR website gekeken en daar staat nu een random lijstje met boeken van alle studies en alle studiejaren door elkaar heen.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 14:28 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ja ik heb op de site gezien dat de eerstejaars in 1 keer worden ingeschreven voor practica, maar het staat nog niet in mijn rooster?
Edit: Ah, ik heb even wat brieven doorgespit en hier staat het:
[..]
Dan ga je naar Sin online, subscribe voor je vakken, klik op My Literature (nadat je hebt gesubscribed) en dan staan daar welke literatuur nodig is voor de vakken die jij volgtquote:Op donderdag 25 augustus 2011 11:03 schreef Nileson het volgende:
[..]
Ok nice, ik maakte me ook al wat zorgen. Hoe zit dat trouwens met boeken? Ik heb even op de EFR website gekeken en daar staat nu een random lijstje met boeken van alle studies en alle studiejaren door elkaar heen.
Is er nog een mogelijkheid tot het gewoon in een keer bestellen van alle boeken per blok?
Moest je je voor het eerste blok nou juist niet zelf subscriben en werd dat voor je gedaan? Ik stop dit jaar met IBA aan de EUR dus misschien doen ze het niet bij mij omdat het voor mij niet mijn eerste studie is?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 12:28 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Dan ga je naar Sin online, subscribe voor je vakken, klik op My Literature (nadat je hebt gesubscribed) en dan staan daar welke literatuur nodig is voor de vakken die jij volgt
BTW alleen subscriben voor het eerste blok volgens mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |