abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_101039928
Ik heb een tijdje geleden bericht gekregen van de ESE Take-Off week. Dat begint maandag in het M gebouw, alleen er staat nergens een tijd bij vermeld? Weet iemand toevallig hoe laat het is of waar ik het kan vinden? Ik doe Fiscale Economie ;)
pi_101042167
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 12:55 schreef Broempoe het volgende:
Weet iemand misschien nog een kamer in Rotterdam? Ik ben namelijk net terug van vakantie en de Eurekaweek, en kom erachter dat de meeste kamers al weg (lees: verhuurd) zijn...
Stadswonen heeft evt. ook een noodregeling voor studenten die echt snel een kamer nodig hebben omdat ze anders een reistijd van >x (x=2,5 uur ofzo uit mijn hoofd?) hebben. Moet je wel aanvragen op hun website en kost een paar euro.
pi_101042192
quote:
14s.gif Op maandag 22 augustus 2011 14:27 schreef Snuf. het volgende:
Ik heb een tijdje geleden bericht gekregen van de ESE Take-Off week. Dat begint maandag in het M gebouw, alleen er staat nergens een tijd bij vermeld? Weet iemand toevallig hoe laat het is of waar ik het kan vinden? Ik doe Fiscale Economie ;)
Staat dat niet gewoon in je sin-online rooster?
pi_101043577
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 15:34 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Staat dat niet gewoon in je sin-online rooster?
Ik snap het allemaal niet niet helemaal maar in mijn agenda's staat er niks op de datum dat het zou beginnen..
pi_101045960
Ik bedoel onder het kopje 'my timetable' wanneer je inlogt op ese.sin-online.nl. Als daar niets staat moet je even studievrienden vragen of de universiteit/studievereniging (EFR) bellen.
pi_101046762
quote:
7s.gif Op maandag 22 augustus 2011 17:18 schreef Kaas- het volgende:
Ik bedoel onder het kopje 'my timetable' wanneer je inlogt op ese.sin-online.nl. Als daar niets staat moet je even studievrienden vragen of de universiteit/studievereniging (EFR) bellen.
Oke dankjewel! Er staat daar niks dus ik zal, mocht het er vrijdag nog niet op staan, maar even iemand die ik ken van studie contacten ;)
pi_101047038
Ik heb het rooster van QF eens bekeken en dat ziet er prima uit! 4 keer 1.45 uur per week. Dat was wel anders tijdens mijn bachelor van van 4 keer 3 uur :P
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_101074233
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 17:50 schreef sitting_elfling het volgende:
Ik heb het rooster van QF eens bekeken en dat ziet er prima uit! 4 keer 1.45 uur per week. Dat was wel anders tijdens mijn bachelor van van 4 keer 3 uur :P
Je hebt dan maar 2 vakken ipv 3?
pi_101080227
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 09:22 schreef ratatat het volgende:

[..]

Je hebt dan maar 2 vakken ipv 3?
Je hebt gelijk, heb er inderdaad 3. Financial econometrics, financial derivatives en asset pricing. Dolletjes :P

Wanneer moet je eigenlijk betaald hebben en kun je als je dan toch nog overweegt om de studie niet te doen je geld terug krijgen?
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
pi_101101709
Kom toch weer met de vraag: Hebben mensen hun inschrijvingsbewijs al, of afgeronde inschrijving op studielink?
Geen referral hier.
  dinsdag 23 augustus 2011 @ 21:13:27 #61
198540 BoerBert
Bij wijze van spreken
pi_101101841
Bij mij is alles al lang klaar volgens mij...
  dinsdag 23 augustus 2011 @ 21:29:40 #62
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_101102646
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 21:11 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Kom toch weer met de vraag: Hebben mensen hun inschrijvingsbewijs al, of afgeronde inschrijving op studielink?
Mijn inschrijving is afgerond in studielink, maar ik heb nog geen inschrijfbewijzen gezien.
  dinsdag 23 augustus 2011 @ 21:41:45 #63
145874 mctwigt
Geestelijke vader van Kwaak
pi_101103228
Vandaag mijn syllabus voor mentoren economie gehaald... Helft ervan zijn die doelloze testblaadjes enzo. Wel 10 euro per bsa gesprek. Nice!
Two guys and a Duck: #1 #2
#3 #4
Op vrijdag 26 augustus 2011 19:59 schreef ColaBlikje het volgende:
Deze eend moet een eigen stripboek krijgen :D Of een deel in de Donald Duck, of de krant ofzo.
pi_101103882
Mijn inschrijving is voltooid maar ik heb nog geen collegekaart

quote:
Status: Ingeschreven
Collegejaar nog niet gestart
Collegegeld betaald of machtiging afgegeven
pi_101126514
Ah ik snap het eindelijk, ik moest me gewoon subscriben voor zo'n vak :')_! En dan komt ie pas in je rooster te staan. Alleen ik nu alleen maar hoor- en sommencolleges in mijn agenda staan, waar zijn de practica? Moeten ze daar eerst nog alle eerstejaars gezamelijk voor inschrijven ofzo? Want dat hoefde ik niet zelf te doen geloof ik.
pi_101127192
quote:
14s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 14:02 schreef Snuf. het volgende:
Ah ik snap het eindelijk, ik moest me gewoon subscriben voor zo'n vak :')_! En dan komt ie pas in je rooster te staan. Alleen ik nu alleen maar hoor- en sommencolleges in mijn agenda staan, waar zijn de practica? Moeten ze daar eerst nog alle eerstejaars gezamelijk voor inschrijven ofzo? Want dat hoefde ik niet zelf te doen geloof ik.
Practica komen ook in je rooster te staan zodra je ervoor bent geregistreerd. Het eerste trimester/blok wordt het voor je gedaan, geloof ik. Maar daar heb je als het goed is al lang iets over te horen gekregen.
Cool story, Hansel.
pi_101127460
quote:
2s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 14:21 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Practica komen ook in je rooster te staan zodra je ervoor bent geregistreerd. Het eerste trimester/blok wordt het voor je gedaan, geloof ik. Maar daar heb je als het goed is al lang iets over te horen gekregen.
Ja ik heb op de site gezien dat de eerstejaars in 1 keer worden ingeschreven voor practica, maar het staat nog niet in mijn rooster?

Edit: Ah, ik heb even wat brieven doorgespit en hier staat het:

quote:
Indeling voor practicum en mentorgroepen zal gebeuren aan de hand van de centrale registratie van maandag 29 augustsu en zal dus later volgen. Op dinsdag 30 augustus zal jouw definitieve rooster voor blok 1 bekend zijn
pi_101163716
quote:
14s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 14:28 schreef Snuf. het volgende:

[..]

Ja ik heb op de site gezien dat de eerstejaars in 1 keer worden ingeschreven voor practica, maar het staat nog niet in mijn rooster?

Edit: Ah, ik heb even wat brieven doorgespit en hier staat het:

[..]

Ok nice, ik maakte me ook al wat zorgen. Hoe zit dat trouwens met boeken? Ik heb even op de EFR website gekeken en daar staat nu een random lijstje met boeken van alle studies en alle studiejaren door elkaar heen.

Is er nog een mogelijkheid tot het gewoon in een keer bestellen van alle boeken per blok?
Americans are apt to be unduly interested in discovering what average opinion believes average opinion to be.
pi_101166358
Waar zit die BB terminal? En op het moment dat je dat ding wil gebruiken zit er dan iemand continu achter je om te kijken wat je doet?
  donderdag 25 augustus 2011 @ 12:25:44 #70
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_101166419
De inschrijfbewijzen zijn nu officieel binnen.
pi_101166510
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 11:03 schreef Nileson het volgende:

[..]

Ok nice, ik maakte me ook al wat zorgen. Hoe zit dat trouwens met boeken? Ik heb even op de EFR website gekeken en daar staat nu een random lijstje met boeken van alle studies en alle studiejaren door elkaar heen.

Is er nog een mogelijkheid tot het gewoon in een keer bestellen van alle boeken per blok?
Dan ga je naar Sin online, subscribe voor je vakken, klik op My Literature (nadat je hebt gesubscribed) en dan staan daar welke literatuur nodig is voor de vakken die jij volgt :)

BTW alleen subscriben voor het eerste blok volgens mij ;)
pi_101169597
ESSC wachttijden }:|
pi_101207564
Collegekaart en bewijs van inschrijving binnen, net op tijd :P
pi_101244479
quote:
14s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 12:28 schreef Snuf. het volgende:

[..]

Dan ga je naar Sin online, subscribe voor je vakken, klik op My Literature (nadat je hebt gesubscribed) en dan staan daar welke literatuur nodig is voor de vakken die jij volgt :)

BTW alleen subscriben voor het eerste blok volgens mij ;)
Moest je je voor het eerste blok nou juist niet zelf subscriben en werd dat voor je gedaan? Ik stop dit jaar met IBA aan de EUR dus misschien doen ze het niet bij mij omdat het voor mij niet mijn eerste studie is?
Americans are apt to be unduly interested in discovering what average opinion believes average opinion to be.
pi_101244738
ff off topic. Moet volgende week even in de buurt zijn van EUR en denk dan even voor de lunch daar langs te gaan. vraag: hebben ze daar nog steeds geen free wifi voor bezoekers? (wilde gelijk als ik daar toch een bammetje eet ff de mails ed checken. :))
Yvonne schreef op maandag 31 oktober 2011 @
13:59:43 in DEF SC #282 aan AchJa & Co
Vanaf hier en nu stopt het in DEF én op FOK!
Ik wil hier een normale SC zonder gebitch!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')