Dank u, maar die salade mag weer meegenomen worden.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 21:57 schreef superkokje het volgende:
Goeieavond, Hier is uw bestelling![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kijk zo mag ik het horenquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 21:58 schreef Ceetje.. het volgende:
goeienaaf kokje, thankx hoor, heel liev dat je er aan gedacht hebt nog![]()
![]()
![]()
Speciaal verzoekquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 21:59 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dank u, maar die salade mag weer meegenomen worden.
OMG, dat moet ik zienquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 21:59 schreef MaryMouse het volgende:
Kokkie ...... wat hoor ik nu uit betrouwbare bronnen, ga je volgend jaar een messenact bij HgT doen
dat bedoel ik, vanmiddag speciaal besteld, biefstuk met champignons, frietjes en salade, en het verzoek "doe maar bezorgen"quote:
DAt is niet mijn talentquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 21:59 schreef MaryMouse het volgende:
Kokkie ...... wat hoor ik nu uit betrouwbare bronnen, ga je volgend jaar een messenact bij HgT doen
oh, dus je doet geen lenigheid?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:00 schreef superkokje het volgende:
[..]
DAt is niet mijn talent![]()
HEb een speciaal talent ontwikkeld voor slapen
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:00 schreef superkokje het volgende:
[..]
DAt is niet mijn talent![]()
HEb een speciaal talent ontwikkeld voor slapen
Ik ook nietquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:03 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
Kok, wist niet dat jij zo'n Marianne Fan was
![]()
waarquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:04 schreef superkokje het volgende:
Als je goed kijkt kan daar zo een BFGW plaatsvinden![]()
een WATquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:04 schreef superkokje het volgende:
Als je goed kijkt kan daar zo een BFGW plaatsvinden![]()
Big Fat Gipsy Weddingquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:05 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
een WAT![]()
(muis, hij bedoelt denk ik bij Marianne W)
Iedereen kan toveren volgens K3quote:
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:08 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Iedereen kan toveren volgens K3
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |