Bouwjaar: 08-1994
Kilometerstand: 232000
Carrosserie: Coupe
Transmissie: Handgeschakeld
Kleur: Groen
APK: 11-06-2012
Motorinhoud: 1.493cc
Aantal cilinders: 4
Vermogen: 74 kW(101pk)
Massa(kenteken): 998
Gemiddeld verbruik(eigen ervaring): stad = 1 op 12 snelweg = 1 op 15
Een zeer complete en nette Honda Civic die er nog zeer netjes uitziet voor zijn leeftijd.
De auto heeft altijd netjes zijn beurten gehad en dit is aantoonbaar ot de 190000km. De auto wordt verkocht met standaardvelgen met redelijk profiel.
Motorisch loopt deze auto nog perfect en verbruikt nagenoeg geen olie, bij aanschaf heb ik de olie tot zijn randje bijgevuld en 10000km verder is daar nog driekwart van over. Ook heeft deze auto een subwoofer set er in zitten, deze heb ik er in laten bouwen door een paar vrienden die er verstand van hebben. De subwoofer is aangesloten zonder de condensator die u op de foto ziet, dit was niet benodigd.
Setje:
2* Infinity Reference 1250
1* cougarversterker
1* clarion cz309e
1* kabelsetje, netjes weggewerkt en verzekerd.
Enige wat je moet doen bij aanschaf is de remblokken voor vervangen, de rechterremblok is versleten en maakt daarom een schafend geluid. Dit is allemaal al nagekeken maar omdat ik de geld en tijd hier niet in wil steken verkoop ik hem maar meteen.
Ook is de auto een week geleden op de brug geweest bij het bedrijf waar ik werk en de monteur kon mij vertellen dat de chassis er extreem goed uitziet voor zijn leeftijd en kilometerstand, auto maakt totaal geen vreemde geluiden of wat dan ook.
Nu vragen jullie je natuurlijk af waarom hij nou weggaat als die zo goed is, ik ben zelf een student die op korte termijn verhuist naar zwolle en daarom is het niet rendabel voor mij om de auto te houden.
Testritjes zijn mogelijk maar er word niet met de auto "getrapt" wanneer die koud is, ik heb hier zelf een godsgruwelijke hekel aan. Auto kan bekeken en bereden worden in Almelo
Standaard uitrusting:
Stuurbekrachtiging
Centrale deurvergrendeling
![89098]()
![89099]()
![89100]()
![89101]()
![89102]()
![89103]()
Vraagprijs ¤ 850
Voor meer informatie kunt u altijd even pmen voor mijn telefoonnummer.
Tegen eventuele keuringen heb ik geen bezwaar.
Met vriendelijke groet,
Baret Kalayciyan
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 12-08-2011 21:00:13 (gewoon) ]