Oké, wat ga je daar doen?quote:
Eerst naar het ziekenhuis, want daar ligt de beste vriend van m'n ouders en daarna even kijken voor een nieuwe ring.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 18:36 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Oké, wat ga je daar doen?
Echt zo slecht.quote:
Mooi.quote:
Nice maar vast super duurquote:
Misschien moet je me dan bij mijn daadwerkelijke naam noemen.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 20:43 schreef Kutstudent het volgende:
Jammer hoor Susanne, dat je me negeert.
Zo zo. Vind niet vaak ringen mooi maar deze is goed te doenquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 20:28 schreef Heroinjunk het volgende:
Hihi, dank je.Hij was 105 euro. Eigenlijk 130, maar ik had mijn stempelkaart vol, dus ik kreeg 25 euro korting.
Ja, ik had er 2 gezien maar ik had eigenlijk al mijn zinnen op deze gezet.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 20:56 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Zo zo. Vind niet vaak ringen mooi maar deze is goed te doen
Nee hoor, hier ben ik!quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 21:32 schreef Kutstudent het volgende:
Suus negeert mij dus ik zit in een hoekje te huilen.
terecht.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 21:32 schreef Kutstudent het volgende:
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 21:32 schreef Kutstudent het volgende:
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 00:08 schreef Kutstudent het volgende:
Ik ga ook slapen. Suus negeert me toch.
Ja weet ik.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 00:31 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik reageer al de hele tijd hoor.
Heeft ie ook.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:03 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Black ops.Ga gewoon MW2 doen.
Wat is dit. Ik had al op werk moeten zijnquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 09:35 schreef Kutstudent het volgende:
Ik ben alweer een half uur aan het leren, ik krijg zowaar een fatsoenlijk ritme.
Dat heet studeren, jongeman. En als je je bsa niet fatsoenlijk bij elkaar krijgt, zoals ik, zul je ook in de vakantie moeten studeren.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 10:28 schreef yosander het volgende:
[..]
Wat is dit. Ik had al op werk moeten zijnsoort van.
quote:
Klopt.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 11:49 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik heb ook nog niets gepland, nouja, komt misschien nog wel en anders een keer een rustige zaterdag, ook niets mis mee.
Pizza salami graag.quote:
Komt eraan.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 13:02 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Pizza salami graag.
Je vergeet: het is een theorie, en dan pas filosofie.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 13:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
HEB GEEN ZORGENNNN ZORG MAAR DAT JE GENIEEEET FILOSOFIEEEEEE LALALALA HAKUNA MATATAAA
Dat was wel een genot altijd.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 13:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
HEB GEEN ZORGENNNN ZORG MAAR DAT JE GENIEEEET FILOSOFIEEEEEE LALALALA HAKUNA MATATAAA
ohjaquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 13:05 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Je vergeet: het is een theorie, en dan pas filosofie.
zekers zekersquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 13:05 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat was wel een genot altijd.
Neuh.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 13:11 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik ben nu drinkyoghurt aan het drinken. Iedereen jaloers.
Oh jawel.quote:
Dat spul vind ik enorm verslavend, drink je altijd heel snel veel van weg.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 13:11 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik ben nu drinkyoghurt aan het drinken. Iedereen jaloers.
niks aan te doenquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 13:13 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Verdomme, het is nu alweer op. Het is gewoon te lekker.
Helaas niet.quote:
Dat staat vast als een deur die slaat.quote:
Je trolltopic.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 13:16 schreef Klinkerbotsing het volgende:
maar waarom ben ik nou een troll kutstudent??
Dat is niet kort en pittig en vroeger toen ik d'r vaak zag had ze het veel langer. Maargoed, ik zie haar nu bijna nooit dus ze heeft mijn goede invloed niet meer.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 13:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
zusje van mo heeft kort pittig kapsul xd
Ik heb eigen badkamer en wc op mijn kamerquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 13:36 schreef Etsu het volgende:
Of het huis hiernaast kopen, heb ik een eigen keuken, badkamer en wc
Nee, nu ben je in de war, je kamer is gewoon een badkamer.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 13:36 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Ik heb eigen badkamer en wc op mijn kamer
Hm toch niet..quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 13:38 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Nee, nu ben je in de war, je kamer is gewoon een badkamer.
Slaapt dat wel lekker in een bad?quote:
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 13:40 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Slaapt dat wel lekker in een bad?
Heb een zithoekje met bank en tv, en bureau, een slaaphoek, met twijfelaar een gedeelte waar de trap uitkomt en een hoek waar de douche, wastafel en wc zitquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 13:40 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Slaapt dat wel lekker in een bad?
Pics van je twijfelaar.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 13:43 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Heb een zithoekje met bank en tv, en bureau, een slaaphoek, met twijfelaar een gedeelte waar de trap uitkomt en een hoek waar de douche, wastafel en wc zit
Kom maar op bezoekquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 13:45 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Pics van je twijfelaar.
Oké, is goed.quote:
Succes.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 13:47 schreef Etsu het volgende:
In mijn kamer moet een tweepersoonsbed, kledingkast, boekenkast, bank en tvkast te komen staan. Het past wel, maar is nogal krap en allesssss. Maar wordt wel mooiduurt alleen nog 7 weken
ga nu naar een woonboulevard om een kast en bank te kopen. Doei.
Oke, veel plezier! Doei!quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 13:47 schreef Etsu het volgende:
In mijn kamer moet een tweepersoonsbed, kledingkast, boekenkast, bank en tvkast te komen staan. Het past wel, maar is nogal krap en allesssss. Maar wordt wel mooiduurt alleen nog 7 weken
Waar moet ik eigenlijk zijn?quote:
Deventer.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 13:48 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Waar moet ik eigenlijk zijn?
Waarom tv kast hang hem gewoon op aan de muurquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 13:47 schreef Etsu het volgende:
Helemaal in Overijssel, wat een ellende.quote:
Niet zo ver voor mijquote:
Je moet er wat voor over hebben hequote:Op zaterdag 13 augustus 2011 13:51 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Helemaal in Overijssel, wat een ellende.
Heb ik op dit moment niet.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 13:51 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Je moet er wat voor over hebben he
Ik vergeef het je, zie ik je binnenkort wel, waar woon jij dan?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 13:53 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Heb ik op dit moment niet.
Dommelen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 13:53 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Ik vergeef het je, zie ik je binnenkort wel, waar woon jij dan?
Wat is daar mis mee?quote:
Niks, ver weg.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 13:57 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee?
Ja, dat wel.quote:
Tilburg.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 14:01 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Als ik in Nijmegen zit iets minder... waar ga jij studeren?
Weet je hoe lelijkquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 13:50 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Waarom tv kast hang hem gewoon op aan de muur
Ik heb hem ook gewoon opgehangen wegens ruimte gebruik. Ben er tevreden meequote:Op zaterdag 13 augustus 2011 14:33 schreef Etsu het volgende:
[..]
Weet je hoe lelijkm'n ouders hebben dat ook en zijn er niet tevreden mee. En bovendien heb ik er geen muur voor.
En daarnaast heb ik een HDD recorder en die kan ik niet ophangen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 14:38 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Ik heb hem ook gewoon opgehangen wegens ruimte gebruik. Ben er tevreden mee
Je kan het proberen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 14:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
En daarnaast heb ik een HDD recorder en die kan ik niet ophangen.
Schapje onder of naast makenquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 14:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
En daarnaast heb ik een HDD recorder en die kan ik niet ophangen.
Wat denk je wel niet van mij. Universiteit natuurlijk.quote:
Niks mis met hbo. Met enkele hbo "studies" wel.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 15:30 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Wat denk je wel niet van mij. Universiteit natuurlijk.
Wat voor een opleiding? In de richting van Bestuurskunde?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 15:30 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Wat denk je wel niet van mij. Universiteit natuurlijk.
Rechten.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 15:52 schreef -Dora- het volgende:
[..]
Wat voor een opleiding? In de richting van Bestuurskunde?
En nu moeten wij zeker vragen wat er aan de hand is?quote:
Nee hoorquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 16:26 schreef Joosterd het volgende:
[..]
En nu moeten wij zeker vragen wat er aan de hand is?
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 16:26 schreef Joosterd het volgende:
[..]
En nu moeten wij zeker vragen wat er aan de hand is?
Kutleven.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 16:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik heb een kensergrote puist op mn voorhoofd.
Muh dat is balenquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 16:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Heehee.quote:
Hier miezert het en het is helemaal grijs, je ziet echt nergens blauwe lucht en al helemaal geen zonquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 16:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik ga niet in de 45 graden volle zon in dit dat alles.
Zit je in de puberteitquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 16:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hendig sjiek.quote:
Wat doe jij daar.quote:
Ik ga verhuizen naar Limburg....!!!quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 16:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Vakantie vieren, in de hitte bohh want in de rest van Nederland miezert het dit dat. Limbughhgghg ftw.
Naar Mestreeeeg.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 16:57 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Ik ga verhuizen naar Limburg....!!!
Dan ga ik gewoon bij familie intrekkenquote:
Je heb Sjengen in de familie? Gecondoleerd man.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 17:07 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Dan ga ik gewoon bij familie intrekken
Achjaa zo vaak ben ik er niet hoogstens 3/4 keer per jaar.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 17:07 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Je heb Sjengen in de familie? Gecondoleerd man.
Zo nu en danquote:
Precies, jij bent gewoon niet vaak genoeg geslagen en daarom ben je nu zo kut.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 17:15 schreef Kutstudent het volgende:
Zou ik ook gedaan hebben. Een goede opvoeding begint met de ijzeren vuist.
Nog een luchtbed of zo over ? Kom ik een dagje langsquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 17:34 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Heb vanmiddag heerlijk in de zon op 'n terrasje gezeten
Het zou erger zijn dat we niets geloven wat je post maar misschien moeten we je je misschien nog minder serieus nemen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 17:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Alles geloven wat ik hier post.
Neenquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 17:37 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Waren er geen rellen in Hull, Motorbloempje?
Misschien zou dat misschien wel een optie zijn misschien.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 17:50 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Het zou erger zijn dat we niets geloven wat je post maar misschien moeten we je je misschien nog minder serieus nemen.
Ik weet heus wel in welk land je zit, maar ik had geen zin om serieus te reagerenquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 17:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik die jullie succesvol troll. Het moet niet gekker worden eh.
Zelf zeggen dat je troll succesvol was..quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 17:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik die jullie succesvol troll. Het moet niet gekker worden eh.
Ik zit gewoon in het centrum.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 17:53 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Ik weet heus wel in welk land je zit, maar ik had geen zin om serieus te reageren![]()
De hitte stijgt naar mn kop.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 17:53 schreef Etsu het volgende:
klinkerbotsing wordt met de dag ongeloofwaardiger wat is dezen
trolololoquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 17:53 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Zelf zeggen dat je troll succesvol was..En trollen op het internet
NOOH EEN NEXUS S!!!! JE HAD EEN INCREDIBLEquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 17:31 schreef MarkM het volgende:
[..]
Hallo Renè!
Gepost vanaf mijn Nexus S.
Met je snor.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 17:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Alles geloven wat ik hier post.
Verschilt per school geloof ik.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 18:25 schreef Water123 het volgende:
HooiWeet iemand of je een gewaarmerkte kopie van je diploma ook moet opsturen naar de school waar je naar toe wilt? Of is alleen je gewaarmerkte cijferlijst naar Studielink voldoende?
Okequote:Op zaterdag 13 augustus 2011 18:26 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Verschilt per school geloof ik.
Maar ik ga even eten
srsly?quote:chinese rijsttafel per persoon
Babi pangang, kou lou you, tjap tjoy, foe yong hai, kip kerrysaus en sate
Jawel toch, lekker in de voortuin zitten op een krat pils en lekker roddelen met de buren. Genot.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 18:34 schreef Kutstudent het volgende:
Helmond.Daar wil je toch niet dood gevonden worden.
Ook niet levend.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 18:34 schreef Kutstudent het volgende:
Helmond.Daar wil je toch niet dood gevonden worden.
Dus?quote:
Dat dacht ik.quote:
Helmond is inderdaad zo'n wereldstad dat je goeie wijken en slechte wijken kunt onderscheiden.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 19:15 schreef Heroinjunk het volgende:
Waar ik woon is het normaal hoor. Jullie zien alleen die kutwijken.
Wereldstad niet, maar wijken kun je hier inderdaad onderscheiden.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 19:16 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Helmond is inderdaad zo'n wereldstad dat je goeie wijken en slechte wijken kunt onderscheiden.
Brandevoort of Dierdonk?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 19:18 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Je hebt ook zo'n mooie villawijk in Helmond, maar daar is het ook weer niet tof wonen vanwege de vele inbraken.
Brandevoort.quote:
Zo goed ken ik Helmond nu ook weer niet hoor.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 19:21 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Brandevoort is kut en lelijk enzo.Dierdonk is veel mooier.
Weet ik, maar Brandevoort is niet echt een villawijk in mijn ogen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 19:22 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Zo goed ken ik Helmond nu ook weer niet hoor.
Oké, smakelijk eten.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 19:32 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Hallo, ik heb de hele dag hard gewerkt ja, ik mag dat.
Dat zeg ik ook niet.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 19:26 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja ehhh, ik geef ze die namen niet.
Ja dadelijk, nog niet nu.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 19:33 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Oké, smakelijk eten.
Gelukkig.quote:
mijn nieuwe spullen zijn geen rotzooi omggggquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 20:49 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
gwn alle rotzooi naar buiten gooien
Goed bezig! Je begint het te lerenquote:
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:03 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Goed bezig! Je begint het te leren
Neeee doe niet, verspeelde tijdquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:03 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik krijg een nieuwe kamer
maar voorlopig is het een rotzooi, maar daarna wordt het weer piepschoon en is het keurig opgeruimd.
Wel platonisch houden enzo hèquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:04 schreef Etsu het volgende:
en dan komt Suus mijn nieuwe bed uitproberen
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 21:04 schreef Etsu het volgende:
en dan komt Suus mijn nieuwe bed uitproberen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |