Oké, wat ga je daar doen?quote:
Eerst naar het ziekenhuis, want daar ligt de beste vriend van m'n ouders en daarna even kijken voor een nieuwe ring.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 18:36 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Oké, wat ga je daar doen?
Echt zo slecht.quote:
Mooi.quote:
Nice maar vast super duurquote:
Misschien moet je me dan bij mijn daadwerkelijke naam noemen.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 20:43 schreef Kutstudent het volgende:
Jammer hoor Susanne, dat je me negeert.
Zo zo. Vind niet vaak ringen mooi maar deze is goed te doenquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 20:28 schreef Heroinjunk het volgende:
Hihi, dank je.Hij was 105 euro. Eigenlijk 130, maar ik had mijn stempelkaart vol, dus ik kreeg 25 euro korting.
Ja, ik had er 2 gezien maar ik had eigenlijk al mijn zinnen op deze gezet.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 20:56 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Zo zo. Vind niet vaak ringen mooi maar deze is goed te doen
Nee hoor, hier ben ik!quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 21:32 schreef Kutstudent het volgende:
Suus negeert mij dus ik zit in een hoekje te huilen.
terecht.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 21:32 schreef Kutstudent het volgende:
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 21:32 schreef Kutstudent het volgende:
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 00:08 schreef Kutstudent het volgende:
Ik ga ook slapen. Suus negeert me toch.
Ja weet ik.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 00:31 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik reageer al de hele tijd hoor.
Heeft ie ook.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:03 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Black ops.Ga gewoon MW2 doen.
Wat is dit. Ik had al op werk moeten zijnquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 09:35 schreef Kutstudent het volgende:
Ik ben alweer een half uur aan het leren, ik krijg zowaar een fatsoenlijk ritme.
Dat heet studeren, jongeman. En als je je bsa niet fatsoenlijk bij elkaar krijgt, zoals ik, zul je ook in de vakantie moeten studeren.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 10:28 schreef yosander het volgende:
[..]
Wat is dit. Ik had al op werk moeten zijnsoort van.
quote:
Klopt.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 11:49 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik heb ook nog niets gepland, nouja, komt misschien nog wel en anders een keer een rustige zaterdag, ook niets mis mee.
Pizza salami graag.quote:
Komt eraan.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 13:02 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Pizza salami graag.
Je vergeet: het is een theorie, en dan pas filosofie.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 13:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
HEB GEEN ZORGENNNN ZORG MAAR DAT JE GENIEEEET FILOSOFIEEEEEE LALALALA HAKUNA MATATAAA
Dat was wel een genot altijd.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 13:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
HEB GEEN ZORGENNNN ZORG MAAR DAT JE GENIEEEET FILOSOFIEEEEEE LALALALA HAKUNA MATATAAA
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |