Nederlandse regelgeving verplicht 2 jaar. Dus Apple heeft pechquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 19:06 schreef KaMo het volgende:
Bon weet ik niet, zal eens kijken.
Apple heeft maar 1 jaar garantie helaas, maar ik heb hem sinds April 2010.
Daar vraag je me watquote:
Nee, zo werkt garantie niet. Een product moet gewoon een bepaalde tijd met normaal gebruik meegaan. Daar is de verkoper verantwoordelijk voor. Niets Apple, je moet (na het eerste jaar garantie van Apple) bij de mediamarkt/whatever zijn.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 19:08 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Nederlandse regelgeving verplicht 2 jaar. Dus Apple heeft pech
Jah das leuk maar kan wel aankloppen bij een Mediamarkt of whatever zoals jij zegt maar als ik hem rechtstreeks bij Apple bestel zal ik echt niet door een willekeurige winkel in NL worden geholpen hoor. (free kick)quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 19:47 schreef MASD het volgende:
[..]
Nee, zo werkt garantie niet. Een product moet gewoon een bepaalde tijd met normaal gebruik meegaan. Daar is de verkoper verantwoordelijk voor. Niets Apple, je moet (na het eerste jaar garantie van Apple) bij de mediamarkt/whatever zijn.
Displayportquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:24 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
Wat voor poort(en) heeft de videokaart precies wel?
Wat mij betreft is het zekerquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 11:38 schreef KaMo het volgende:
Waarschijnlijk een deal met M_W, laat maar open tot het zeker is
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |