Waarheen, waarvoor?quote:
dawgquote:
Jij bent wel horny naar roddeltweets zegquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 16:40 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Vraag liever wie! Details willen we!!
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 16:42 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jij bent wel horny naar roddeltweets zeg
hoe is het met je date(s)?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 16:47 schreef Spirit82 het volgende:
[..]Ik heb geen leven, ik leef voor dat van anderen
Ja Spirit, spare no detailsquote:
Ik heb de kroegen weer eens afgeschaft en ben overgegaan naar een datingwebsitequote:
Niet lekker kon zoenen? En wil je nu kijken of hij bijgeleerd heeft?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 16:51 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik heb de kroegen weer eens afgeschaft en ben overgegaan naar een datingwebsite
Volgende week woensdag uit eten met een verondersteld leuke man
En als dat niks wordt, de week erop met een zeker weten leuke man afspreken met wie ik 2 jaar geleden al eens heb gedate (leukste date ooit) maar met wie het toen niets werd omdat ik net uit mijn relatie kwam en hij niet lekker kon zoenen
Dus
Het was een wasmachinequote:Op vrijdag 12 augustus 2011 16:53 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Niet lekker kon zoenen? En wil je nu kijken of hij bijgeleerd heeft?
ghe, ik heb me net uitgeschreven op paiq omdat ik me echt niet kan zetten tot zoiets, zo niks voor mij. ik ga gewoon met runningmeisje daten.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 16:51 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik heb de kroegen weer eens afgeschaft en ben overgegaan naar een datingwebsite
Volgende week woensdag uit eten met een verondersteld leuke man
En als dat niks wordt, de week erop met een zeker weten leuke man afspreken met wie ik 2 jaar geleden al eens heb gedate (leukste date ooit) maar met wie het toen niets werd omdat ik net uit mijn relatie kwam en hij niet lekker kon zoenen
Dus
Kan jij niet gewoon een leuke vent zoeken die ook lekker kan zoenen/sexen?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 16:56 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Het was een wasmachineNou, de man op zich was wel erg leuk, dus als volgende week op niets uit loopt, zou ik hem wel graag nog een keer willen zien
En als ie niet bijgeleerd heeft, kan ik het er altijd nog uit slaan
Jij date met running meisje?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 16:58 schreef dawg het volgende:
[..]
ghe, ik heb me net uitgeschreven op paiq omdat ik me echt niet kan zetten tot zoiets, zo niks voor mij. ik ga gewoon met runningmeisje daten.
oh die wasmachine. ga je toch daten met hem? ik dacht dat je besloten had niet te daten vanwege het zoenen?
aparte
Ik dacht dat jij een vriendin had? Nadruk op "had" blijkbaarquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 16:58 schreef dawg het volgende:
[..]
ghe, ik heb me net uitgeschreven op paiq omdat ik me echt niet kan zetten tot zoiets, zo niks voor mij. ik ga gewoon met runningmeisje daten.
oh die wasmachine. ga je toch daten met hem? ik dacht dat je besloten had niet te daten vanwege het zoenen?
aparte
Ja, maar zodra ik die heb gevonden blijkt hij issues te hebbenquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 16:58 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Kan jij niet gewoon een leuke vent zoeken die ook lekker kan zoenen/sexen?
had idd, is sinds een week of 4 ofzo over. jaja, grijp je kans spiritjequote:Op vrijdag 12 augustus 2011 17:01 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij een vriendin had? Nadruk op "had" blijkbaar
Nee, ik wist het nog niet, maar gister weer de hele avond lopen chatten en het is gewoon superleuk praten met hem. Hij heeft volgende week nog een date staan, ik ook. Dus we hebben afgesproken om dat gewoon aan te kijken en daarna wellicht nog eens af te spreken, we weten al dat we elkaar aantrekkelijk vinden en dat het gezellig wordt, dus why not?
Oh noesquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 17:01 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ja, maar zodra ik die heb gevonden blijkt hij issues te hebben
Neuh, dat weet jequote:Op vrijdag 12 augustus 2011 17:03 schreef dawg het volgende:
[..]
had idd, is sinds een week of 4 ofzo over. jaja, grijp je kans spiritje
"omdat gewoon vriendschappelijk je beter met vrienden kan doen". ©macondo
Jah... en dan heb ik weer een gebroken hartjequote:
je herkent het niet.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 17:05 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Neuh, dat weet je
[..]
Jah... en dan heb ik weer een gebroken hartjeARME IK !!!!
En dan kun je hier klagen dat alle mannen klootzakken zijnquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 17:05 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Neuh, dat weet je
[..]
Jah... en dan heb ik weer een gebroken hartjeARME IK !!!!
Het spijt me zoooquote:
En dan kunnen jullie me weer opvrolijken en roddelen over AAAALLLL die mannen die ik wel niet in mijn leven heb/heb gehadquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 17:07 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En dan kun je hier klagen dat alle mannen klootzakken zijn
als het maar geen vis is.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 17:09 schreef Running_free het volgende:
Nee maar mocht het echt zo zijn dat ik voor je ga koken verzin ik wel wat lekkers, al dan niet mexicaans.
Visquote:
Dat doe ik nooitquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 17:09 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Het spijt me zooo
[..]
En dan kunnen jullie me weer opvrolijken en roddelen over AAAALLLL die mannen die ik wel niet in mijn leven heb/heb gehad
Visquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 17:11 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Vis
Vanavond op het menu: pizza tonno en pizza salami en een slechte film samen met beste vriend
Dan ben je de uitzondering die de regel bevestigd? Ik geloof dat mijn verkiezing tot slet unaniem wasquote:
Maar wij hebben dan ook nog niet gezoend of seks gehadquote:
ja, tonijn, paling, makreel, tong lust ik ook nog wel. laatst wat mosselen geprobeerd maar dat vond ik net rubber.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 17:17 schreef Running_free het volgende:
Tonijn!Meeste vis trouwens
![]()
, Alleen zoute haring gatver de gatver....
Ik geloof niet dat ik het recht heb om anderen een slet te noemenquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 17:13 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Dan ben je de uitzondering die de regel bevestigd? Ik geloof dat mijn verkiezing tot slet unaniem was
Succesquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 17:21 schreef Memento-Mori het volgende:
dinsdag kennismakingsgesprek bij ikea
kon je niet overgeplaatst worden?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 17:21 schreef Memento-Mori het volgende:
dinsdag kennismakingsgesprek bij ikea
Dan waren de mosselen waarschijnlijk te lang gekookt.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 17:23 schreef dawg het volgende:
[..]
ja, tonijn, paling, makreel, tong lust ik ook nog wel. laatst wat mosselen geprobeerd maar dat vond ik net rubber.
oh en check.
http://www.jazzincatstown.nl/
Popje!quote:
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 17:23 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat ik het recht heb om anderen een slet te noemen
Als ik me iets zelden voel...quote:
ik besloot in feb, dat ikea leuk was geweest en ik iets anders wilde, toen bleken de bijbanen hier erg dun gezaaid te zijn, nu zit ik bij een callcenter en heel veel langer trek ik t niet meer dus toen er een vacature was bij ikea heb ik gereageerdquote:
minuut of 4 ofzo denk ik? ik weet niet hoe ze horen te smaken he, ik vond er niet veel aan.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 17:24 schreef Running_free het volgende:
[..]
Dan waren de mosselen waarschijnlijk te lang gekookt.
Idd. En das zonde. Heb laatst heerlijke pasta gegeten, spaghetti met in wijn en knoflook gestoomde babyclams en mosselenquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 17:24 schreef Running_free het volgende:
[..]
Dan waren de mosselen waarschijnlijk te lang gekookt.
ach so. nouja ze hoeven je niet in te werken, dat scheelt.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 17:25 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik besloot in feb, dat ikea leuk was geweest en ik iets anders wilde, toen bleken de bijbanen hier erg dun gezaaid te zijn, nu zit ik bij een callcenter en heel veel langer trek ik t niet meer dus toen er een vacature was bij ikea heb ik gereageerd
Das een goed iets ja?quote:
Vodka bingedrinkert!quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 17:25 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Als ik me iets zelden voel...
het is wel een andere afdelingquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 17:26 schreef dawg het volgende:
[..]
ach so. nouja ze hoeven je niet in te werken, dat scheelt.
quote:
de 'ikeafilosofie'.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 17:27 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
het is wel een andere afdelingheb 4 jaar customer service gedaan, dit is voor keukens
maar ik ben idd geen complete leek maar genoeg te leren
Gelukkig vind niet iedereen het zelfde lekker.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 17:27 schreef dawg het volgende:
denk niet dat ze te lang gekookt hadden want mijn vader is er gek op en die had ze klaargemaakt en vervolgens de pan binnen een paar minuten leeg.
true. dat schept creativiteit.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 17:28 schreef Running_free het volgende:
[..]
Gelukkig vind niet iedereen het zelfde lekker.
ja die kan ik dromenquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 17:28 schreef dawg het volgende:
[..]
de 'ikeafilosofie'.
tijd voor muziek.
Je overdrijft.quote:
Wat heeft dat met elkaar te maken?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 17:30 schreef Running_free het volgende:
Ik wil koffie, alleen mijn senseo heeft net de geest gegeven denk ik..........
Heel goed, dan kan je aan de betere koffie.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 17:30 schreef Running_free het volgende:
ik was blij toen de mijne kapot ging. nu echte eigengezette koffie, veel lekkerder.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 17:30 schreef Running_free het volgende:
komt wel goed toch?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 17:29 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ja die kan ik dromen![]()
ik ben benieuwd wil echt graag weg bij dat callcenter
vast wel.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 17:32 schreef Running_free het volgende:
Dan kan ik koffie bij iemand anders gaan drinken?
Al? Het is verdorie al half zes geweest. En ik heb vakantiequote:Op vrijdag 12 augustus 2011 17:33 schreef dawg het volgende:
[..]
vast wel.
missbehave nu al aan de alcohol?
Vind de cappucino anders best goed te drinken. lust ook versgezette koffie maar heb alleen een Senseo. Als je maar een kop drinkt is dat makkelijker.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 17:32 schreef dawg het volgende:
[..]
ik was blij toen de mijne kapot ging. nu echte eigengezette koffie, veel lekkerder.
ja klopt. maar als je weer eens versgezette koffie ruikt 's morgens, en dan daarna drinkt, weet je weer waarom senseo niks is. heb zelf ook een senseo gehad voor een jaar of 4. nu nooit meer.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 17:34 schreef Running_free het volgende:
[..]
Vind de cappucino anders best goed te drinken. lust ook versgezette koffie maar heb alleen een Senseo. Als je maar een kop drinkt is dat makkelijker.
Same, heb hier alleen maar een gewoon apparaat met filter. Heerlijk als dat geurtje door je huis gaat.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 17:37 schreef dawg het volgende:
[..]
ja klopt. maar als je weer eens versgezette koffie ruikt 's morgens, en dan daarna drinkt, weet je weer waarom senseo niks is. heb zelf ook een senseo gehad voor een jaar of 4. nu nooit meer.
zal ik de pizzaboer nu eens bellen zodat ie straks lekker door de stromende regen mag komen?
Mag ik ook?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 17:32 schreef missbehavin het volgende:
Ik schenk er wel net een in barb, dat dan weer wel..
quote:
Zat jij nu niet in Egypte btw?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 17:34 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Al? Het is verdorie al half zes geweest. En ik heb vakantie
Jij mag altijd.quote:
daar zat ik eerst aan te denken maar die heb ik al veel te vaak gehoord.quote:
We vliegen dinsdag. Ik zie er nu al tegenop, claustrofobisch als ik ben.quote:
Doe dan dezequote:Op vrijdag 12 augustus 2011 17:41 schreef dawg het volgende:
[..]
daar zat ik eerst aan te denken maar die heb ik al veel te vaak gehoord.
Wereldwijf jijquote:
Neuh, ik kan er echt slecht tegen.. Sowieso al die mensen om me heen, de kleine ruimte..quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 17:44 schreef dawg het volgende:
vliegen is relax, lekker genieten van het uitzicht.
deze![]()
![]()
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 17:45 schreef Godtje het volgende:
Thuis!![]()
Slager geweest![]()
Groenteman geweest![]()
AH geweest![]()
SCOOTER!
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 17:45 schreef Godtje het volgende:
Thuis!![]()
Slager geweest![]()
Groenteman geweest![]()
AH geweest![]()
SCOOTER!
Hij stond nog open samen met.................quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 17:47 schreef dawg het volgende:
[..]![]()
ik heb je wakker gemaakt of niet met scooter?
Het weekend kan beginnen!!!quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 17:48 schreef Godtje het volgende:
[..]
Hij stond nog open samen met.................
![]()
![]()
![]()
Versgebakken brood als je opstaatquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 17:38 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Same, heb hier alleen maar een gewoon apparaat met filter. Heerlijk als dat geurtje door je huis gaat.
Mijn pa en ma hebben hetzelfde. Nu hebben ze een Rolls Royce onder de koffiezet apparatenquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 17:37 schreef dawg het volgende:
[..]
ja klopt. maar als je weer eens versgezette koffie ruikt 's morgens, en dan daarna drinkt, weet je weer waarom senseo niks is. heb zelf ook een senseo gehad voor een jaar of 4. nu nooit meer.
zal ik de pizzaboer nu eens bellen zodat ie straks lekker door de stromende regen mag komen?
mijn ouders ook, eentje die zelf de bonen maalt enzo.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 17:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mijn pa en ma hebben hetzelfde. Nu hebben ze een Rolls Royce onder de koffiezet apparaten.
Achterlijk groot ding is het.
Ja, dat. Het ruikt wel lekker, maar dat ding maakt zo achterlijk veel herrie. Ik kan daar slecht tegen 's ochtendsquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 17:55 schreef dawg het volgende:
[..]
mijn ouders ook, eentje die zelf de bonen maalt enzo.![]()
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 17:53 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Versgebakken brood als je opstaat
ja klopt. maar toch, lekker bakkie ernaquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 17:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat. Het ruikt wel lekker, maar dat ding maakt zo achterlijk veel herrie. Ik kan daar slecht tegen 's ochtends.
Waarom Senseo en Koffie in 1 zin?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 17:59 schreef Running_free het volgende:
En dan zijn jullie het er allemaal mee eens dat senseo misschien niet het lekkerste is, maar toch wil ik koffie
Ik heb vanochtend m'n pa en opa nog op koffie getrakteerd. Ze vroegen zich al af waar je bleef.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 17:59 schreef Running_free het volgende:
En dan zijn jullie het er allemaal mee eens dat senseo misschien niet het lekkerste is, maar toch wil ik koffie
Ik heb altijd begrepen dat Senseo geen koffie is... Maar goed, dat ben ik. Ik drink sowieso geen koffiequote:Op vrijdag 12 augustus 2011 17:59 schreef Running_free het volgende:
Loopt er hier eindelijk een vrouw rond wil je dr doorschuiven naar je vader en opaquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 18:00 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik heb vanochtend m'n pa en opa nog op koffie getrakteerd. Ze vroegen zich al af waar je bleef.
nou, dan ga je een nieuw apparaat kopen.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 17:59 schreef Running_free het volgende:
Dus ik weet nu pas dat ik uitgenodigd wasquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 18:00 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik heb vanochtend m'n pa en opa nog op koffie getrakteerd. Ze vroegen zich al af waar je bleef.
Zo een ding krijg je gratis bij 5 pads.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 18:02 schreef Running_free het volgende:
Nou ik wil senseo cappuccino en mijn senseo doet het niet, zo beter?
zwakke maag?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 18:06 schreef Running_free het volgende:
Tja ooit dronk ik versgezetten koffie en gewoon zwart of alleen suiker. alleen mijn maag vind dat helaas niet zo leuk als ik dat te vaak doe.
Ja gaat steeds beter gelukkig, iets met medicijnen die ik een tijd heb moeten gebruiken. Nu gelukkig niet meerquote:
ik niks, poot gekneusd dus kan bijna niet lopenquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 18:08 schreef Running_free het volgende:
Maar goed wat gaan jullie doen, ik ga zo even op visite eerst daarna stappen. Verder weet ik nog niet hangt van het weer af.
domperidon?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 18:09 schreef Running_free het volgende:
[..]
Ja gaat steeds beter gelukkig, iets met medicijnen die ik een tijd heb moeten gebruiken. Nu gelukkig niet meer
Probeer nu een trip naar Dublin te winnen, daarna BBQquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 18:08 schreef Running_free het volgende:
Maar goed wat gaan jullie doen, ik ga zo even op visite eerst daarna stappen. Verder weet ik nog niet hangt van het weer af.
Ik bedoelde medicijnen die mijn maag een soort van beschadigd hebben. Wat jij zegt is tegen misselijkheid.quote:
oh zo.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 18:10 schreef Running_free het volgende:
[..]
Ik bedoelde medicijnen die mijn maag een soort van beschadigd hebben. Wat jij zegt is tegen misselijkheid.
Alweer BBQquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 18:10 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Probeer nu een trip naar Dublin te winnen, daarna BBQ
thanks, komt goed.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 18:13 schreef Running_free het volgende:
Het gaat over dat is het belangrijkste. En sterkte met je voet.
dan zjjn t toch gewoon burgersquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 18:17 schreef Samzz het volgende:
Zo home made hamburgers. Vega, dat wel. Maar, hamburgers
.
Ja, sorryquote:
Ik noem het gewoon hamburgers.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 18:19 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
dan zjjn t toch gewoon burgersgeen ham te bekennen
Ik had nasi of zoiets, denk dat ik het geen nasi mag noemen, geloof dat ik altijd te veel ingredienten gebruik. Maar was wel lekkerquote:
die rocktent?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 18:18 schreef Running_free het volgende:
Volgende week is de eigenaar van mijn favo cafe weer terug van vakantie![]()
Ja gelukkig wel. Heb de afgelopen tijd al genoeg DJ's gezien en dance gehoord. Het mini festival waar ik was afgelopen zaterdag was leuk maar zijn er maar even geweest regende zo hard dat ik mijn camera wou redden.quote:
jammer. maar was hij gesloten dan tijdens zijn vakantie? das hier niet.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 18:33 schreef Running_free het volgende:
[..]
Ja gelukkig wel. Heb de afgelopen tijd al genoeg DJ's gezien en dance gehoord. Het mini festival waar ik was afgelopen zaterdag was leuk maar zijn er maar even geweest regende zo hard dat ik mijn camera wou redden.
Moet ik weer aan die foto met hawaii citizens denkenquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 18:19 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
dan zjjn t toch gewoon burgersgeen ham te bekennen
Heeft geen personeel, dus tja.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 18:34 schreef dawg het volgende:
[..]
jammer. maar was hij gesloten dan tijdens zijn vakantie? das hier niet.
oh ja, dan zit er weinig anders op.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 18:36 schreef Running_free het volgende:
[..]
Heeft geen personeel, dus tja.
NP: Alpha Blondy?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 18:53 schreef Q. het volgende:
Ik moet nu eigenlijk in de kroeg zitten maar ik ben te lui om op te staan.
Wát een geweldige mentaliteit!quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 18:53 schreef Q. het volgende:
Ik moet nu eigenlijk in de kroeg zitten maar ik ben te lui om op te staan.
Lowlands FTW!quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 18:55 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Alle mensen die donderdag naar Biddinghuizen gaan
Ik moet zo wel, het bier hier is bijna op.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 18:56 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wát een geweldige mentaliteit!
Dat probleem ken ik ook. Alleen ga ik alleen naar die kroeg waar ik al maanden niet meer ben geweest, dus voordat de chips door de lucht vliegen blijf ik er weg. Ik ga er niet als een loner aan de bar hangen.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 18:56 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik moet zo wel, het bier hier is bijna op.
Niet? Gewoon zuipen, dan ben je nooit alleen, je hebt altijd bier als je beste vriend.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 18:59 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat probleem ken ik ook. Alleen ga ik alleen naar die kroeg waar ik al maanden niet meer ben geweest, dus voordat de chips door de lucht vliegen blijf ik er weg. Ik ga er niet als een loner aan de bar hangen.
In de kroeg drink ik cola-bbquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 19:00 schreef Q. het volgende:
[..]
Niet? Gewoon zuipen, dan ben je nooit alleen, je hebt altijd bier als je beste vriend.
En als je twee biertjes besteld heb je óf meer bier óf minder eenzaamheid.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 19:00 schreef Q. het volgende:
[..]
Niet? Gewoon zuipen, dan ben je nooit alleen, je hebt altijd bier als je beste vriend.
Ik weet niet moet het toch eens proberen.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 19:03 schreef Q. het volgende:
[..]
Cola-Blackberry natuurlijk.
Cola-berenburg.Het idee alleen al!
Je weet niet wat je mist!quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 19:04 schreef Running_free het volgende:
[..]
Ik weet niet moet het toch eens proberen.
Die peeptoe is zo raar gepositioneerd of kijk ik nu raar?quote:
Blackberry an sich zuigt al. En de 300+ liter Sonnema zeggen mij dat dat iig goed isquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 19:04 schreef Running_free het volgende:
[..]
Ik weet niet moet het toch eens proberen.
Google heeft de rest van het plaatje niet, vast een breezer-wijf.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 19:04 schreef stbabylon het volgende:
zijn wel redelijke handen, en een pols-tattoo, kan best nog wel eens een smerig-lekker wijf zijn
Ik ben nooit eenzaam.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 19:03 schreef Watertornado het volgende:
[..]
En als je twee biertjes besteld heb je óf meer bier óf minder eenzaamheid.
altijd bier genoeg dusquote:
Bier bijvoorbeeld. Of lust je dat niet?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 19:05 schreef Running_free het volgende:
Ik drink meestal rum cola als ik drink. Af en toe iets anders proberen.
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 19:04 schreef stbabylon het volgende:
zijn wel redelijke handen, en een pols-tattoo, kan best nog wel eens een smerig-lekker wijf zijn
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 19:22 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, jij ook hallo, langharig tuig
Jawel joh, juist wel.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 19:24 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Maak nou de losers hier niet jaloers!
Te laat...quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 19:24 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Maak nou de losers hier niet jaloers!
En wat gaat het worden? Als ik vragen magquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 19:24 schreef missbehavin het volgende:
Oeh, over iets meer dan een maandje onder de naald, zo'n zin in!
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 19:25 schreef YipYip het volgende:
[..]
En wat gaat het worden? Als ik vragen mag
Hoelang gaat dat duren voor die helemaal af is? Dat gaat niet in een sessiequote:Op vrijdag 12 augustus 2011 19:27 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Durf ik eigenlijk niet meer te posten, heb ik al 5 keer gedaan ofzo, straks gooien ze me uit Singles.
http://farm7.static.flickr.com/6006/5957110349_a2b683394d.jpg maar dan niet letterlijk overgetrokken he.
Weet ik nog niet precies, maar er zullen wel wat uurtjes in gaan zitten.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 19:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hoelang gaat dat duren voor die helemaal af is? Dat gaat niet in een sessieik ga maar niet vragen naar de kosten.
Hoi WTquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 19:30 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hoi missbehavin!
Wanneer is de take-off?
Lekker laten zeurenquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 19:27 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Durf ik eigenlijk niet meer te posten, heb ik al 5 keer gedaan ofzo, straks gooien ze me uit Singles.
http://farm7.static.flickr.com/6006/5957110349_a2b683394d.jpg maar dan niet letterlijk overgetrokken he.
Ga jij nou een tattoo nemen die iemand anders ook heeft?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 19:27 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee gekquote:
Maar je bent nu al vrij toch? Nog plannen voor de dagen ertussen?quote:
Ga je het resultaat nog delen met ons kanslosers op Fok!quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 19:31 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Weet ik nog niet precies, maar er zullen wel wat uurtjes in gaan zitten.
Als het een tv-programma is, dan is dat zo omdat ik geen tv kijk.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 19:32 schreef stbabylon het volgende:
Volgt er hier iemand trouwens Suits? Zo nee, waarom niet?!?
Nee lieverd, ik zeg toch dat ie niet letterlijk wordt overgenomen.. hij gebruikt dit als inspiratie zeg maar, met nog wat dingen die ik 'm heb laten zien, qua bloemen enzo. Ik heb iets weten te sparen ja. En krijg korting. En het gaat niet in één zit he..quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 19:31 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ga jij nou een tattoo nemen die iemand anders ook heeft?
En heb jij wel centjes voor zo'n tattoo?
In mijn TV zit geen kabel.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 19:32 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Als het een tv-programma is, dan is dat zo omdat ik geen tv kijk.
Dus je loopt een tijdje met een halve tattoo rond tot je weer doekoe hebtquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 19:33 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee lieverd, ik zeg toch dat ie niet letterlijk wordt overgenomen.. hij gebruikt dit als inspiratie zeg maar, met nog wat dingen die ik 'm heb laten zien, qua bloemen enzo. Ik heb iets weten te sparen ja. En krijg korting. En het gaat niet in één zit he..
Nee, wat is het? Een serie vol barneys?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 19:32 schreef stbabylon het volgende:
Nee...omdat jij die tip nog niet had gegevenquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 19:32 schreef stbabylon het volgende:
Heb ik niet genoeg hardeschijfruimte voor!quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 19:33 schreef stbabylon het volgende:
[..]
In mijn TV zit geen kabel.
Download ALL the series!
Zal geen maanden tussen zitten hoor. En je doet toch eerst de lijnen en dan inkleuren.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 19:34 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Dus je loopt een tijdje met een halve tattoo rond tot je weer doekoe hebt
Dan hoop ik niet dat hij buiten de lijntjes kleurtquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 19:34 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zal geen maanden tussen zitten hoor. En je doet toch eerst de lijnen en dan inkleuren.
Ligt er aan of jullie lief zijn.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 19:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ga je het resultaat nog delen met ons kanslosers op Fok!
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 19:36 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan hoop ik niet dat hij buiten de lijntjes kleurt
Nee nog geen foto's gemaaktquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 19:38 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Heeey Royco! Heb je al mooie plaatjes van je vernieuwde stek?
jaquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 19:32 schreef stbabylon het volgende:
Uhuh, ik ookquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 19:36 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan hoop ik niet dat hij buiten de lijntjes kleurt
Gelikte advocaat die een broekie onder zijn hoede neemt. Veel humor, veel snel gelul, veel afgezeik. Oh en uiteraard wat intrige en liefdequote:Op vrijdag 12 augustus 2011 19:34 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee, wat is het? Een serie vol barneys?
Is het van Amerikaanse makelij?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 19:48 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Gelikte advocaat die een broekie onder zijn hoede neemt. Veel humor, veel snel gelul, veel afgezeik. Oh en uiteraard wat intrige en liefde
Dat ben ik toch altijdquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 19:36 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ligt er aan of jullie lief zijn.
En seks?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 19:48 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Gelikte advocaat die een broekie onder zijn hoede neemt. Veel humor, veel snel gelul, veel afgezeik. Oh en uiteraard wat intrige en liefde
Klinkt veelbelovend,maar eens naar zoeken.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 19:48 schreef stbabylon het volgende:
[..]
zeker wel!quote:
Oh niet nr. 3 he?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 19:55 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ga waarschijnlijk binnenkort ook weer wat laten zetten
Ja eh, wat is dat nou weer?quote:
Amerika seks is vies enzoquote:
Er zit nogal wat tussen porno en niks hoor.quote:
Daar doelde ik idd opquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 19:58 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jawel, maar dit keer niks 2pac gerelateerd, denk ik
L naar de Equote:
Tres bien. Zit goed in mijn velletjequote:
Hoe komt dat, van dat velletje?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 20:14 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Tres bien. Zit goed in mijn velletje
Hoe gaat het met jou?
alles gaat voorspoedig en zit mee dus dat ik goed voor het velletjequote:Op vrijdag 12 augustus 2011 20:15 schreef L-E het volgende:
[..]
Hoe komt dat, van dat velletje?
Hier goed, fijne dag gehad.
Alles gaat voorspoedig? Echt, álles?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 20:17 schreef ArTiC het volgende:
[..]
alles gaat voorspoedig en zit mee dus dat ik goed voor het velletje
goede dagen tellen dubbel op vrijdag
Nee niet alles, jij bent niet hierquote:
okayquote:
Doe mij maar een biertjequote:
Zo heeft een vriend van me de hele fles lachgas opgezogen toen hij zijn poot had gebrokenquote:
* ArTiC stampt op tijn zijn linkervoetquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 20:33 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Doe mij maar een biertjeoh wacht ik heb ook geen pijn.
Krijg je lachgas bij een gebroken pootquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 20:33 schreef Godtje het volgende:
[..]
Zo heeft een vriend van me de hele fles lachgas opgezogen toen hij zijn poot had gebroken![]()
Hij mocht niet meer. Maar toen de verpleegster weg liep toch nog even de kraan open gezet
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 20:33 schreef Godtje het volgende:
[..]
Zo heeft een vriend van me de hele fles lachgas opgezogen toen hij zijn poot had gebroken![]()
Hij mocht niet meer. Maar toen de verpleegster weg liep toch nog even de kraan open gezet
* tijnbrein spuit morphine in zijn aderquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 20:34 schreef ArTiC het volgende:
[..]
* ArTiC stampt op tijn zijn linkervoet
Ja maat van me heeft dat ook gehad, hij heeft zich er goed mee vermaaktquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 20:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Krijg je lachgas bij een gebroken poot
Ga je daar nu echt van lachen? Of is dat een fabelquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 20:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja maat van me heeft dat ook gehad, hij heeft zich er goed mee vermaakt
Ja, hij vond alles leuk op dat momentquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 20:37 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ga je daar nu echt van lachen? Of is dat een fabel
Zeker als je onderbeen vanuit gebroken is.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 20:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Krijg je lachgas bij een gebroken poot
Oh bahquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 20:38 schreef Godtje het volgende:
[..]
Zeker als je onderbeen vanuit gebroken is.
3 breuken in de knie, in een wokkel naar beneden door zijn scheen en op 1 plek in zijn enkel
Ik ken meer mensen die zich daarmee vermaken iddquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 20:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja maat van me heeft dat ook gehad, hij heeft zich er goed mee vermaakt
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 21:09 schreef missbehavin het volgende:
Ik op het moment met een zakje schepsnoep
kinderfeestje gehad?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 21:09 schreef missbehavin het volgende:
Ik op het moment met een zakje schepsnoep
Ehm, kind is er niet, dus eerder een antikinderfeestjequote:
en rochelle in de kasteeltuin!quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 21:08 schreef ArTiC het volgende:
en volgend weekend jazzfestival in de stad
Altijd feest, zonder kind.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 21:11 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ehm, kind is er niet, dus eerder een antikinderfeestje
euhquote:
Met de haargroeirichting mee.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 21:12 schreef El_Matador het volgende:
Ik heb een kilo coke en wat scheermesjes hier.
Was het nou across the street or along?
Along toch, lange lijnen!quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 21:12 schreef El_Matador het volgende:
Along off course.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 21:12 schreef El_Matador het volgende:
Ik las rochelen.quote:
zo:quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 21:12 schreef El_Matador het volgende:
Die is prima in orde.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 21:13 schreef L-E het volgende:
[..]
Met de haargroeirichting mee.
Of heb je het niet over je bikinilijn?
Mooi. jij erft mijn collectie Koreaanse dierenpr0n.quote:
quote:
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 21:15 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Mooi. jij erft mijn collectie Koreaanse dierenpr0n.
Without you I am nothing. Whithout me you are nothingquote:
Ze moest lachen!quote:
Wat nog meer dan??quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 21:15 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Deze dag blijft maar beter worden!
Wat moet ik mij daarbij voorstellen. Ze eten de hond op na dat hij klaar is?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 21:15 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Mooi. jij erft mijn collectie Koreaanse dierenpr0n.
Goed, as ever!quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 21:14 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Die is prima in orde.
hoest met jou?
Come and see.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 21:16 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat moet ik mij daarbij voorstellen. Ze eten de hond op na dat hij klaar is?
Schepsnoep, geen kindquote:
Mooiquote:
Wat voor porno heb je nog meer?quote:
soesje?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |