Je bedoelt Clubs? Kan ook.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 16:03 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
En dan ga je weer eigen doelpunt maken zeker?
We kunnen toch ook in 1 team online?
Geen flauw idee. Vorige keer toen ik online ging zat ik met 4 man in een team.quote:
Haters.quote:
Met je eigen Virtual Pro/speler bedoel je?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 16:10 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Geen flauw idee. Vorige keer toen ik online ging zat ik met 4 man in een team.
Volgens mij niet.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 16:11 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Met je eigen Virtual Pro/speler bedoel je?Ik start 'm zo dadelijk wel op.
TURTLE BEACH!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 16:19 schreef Bozz187 het volgende:
Hopa weekend!
Eerst een nieuwe mic kopen voor xbox is die echo ook weer weg
Dan weet je hoe ik tegen het blindelings kopen van mw3 aankijk.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 13:52 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Degene die Black Ops 2 koopt moet met een sawed-off shotgun geschoten worden.
dat dus!quote:
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 16:45 schreef Frankii het volgende:
Ik kon Ross idd niet bijhouden..
KK bijhouden is irrelevant.
Precies.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 17:53 schreef Bozz187 het volgende:
yay nieuwe headset en no more echo!!!
en neen ik hebt geen schildpadstrand gehaalt. gewoon microsoft headset
ik ga geen 100 euro betalen om te kunnen praten op xbox. geluid komt gewoon uit de tv zoals het hoortquote:
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 18:09 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
ik ga geen 100 euro betalen om te kunnen praten op xbox. geluid komt gewoon uit de tv zoals het hoort
Een x11 is ongeveer 50-60 euro.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 18:09 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
ik ga geen 100 euro betalen om te kunnen praten op xbox. geluid komt gewoon uit de tv zoals het hoort
tegenover 20 euro, dus nog steeds geen turtlebeach voor mijquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 18:12 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Een x11 is ongeveer 50-60 euro.
Mijne was 39.95 bij de lokale gameboer.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 18:12 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Een x11 is ongeveer 50-60 euro.
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 18:09 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
Tegenover een plastic prulletje. Dat ding kost misschien 5 euro om te maken.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 18:13 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
tegenover 20 euro, dus nog steeds geen turtlebeach voor mij
Moet ie toch zelf weten.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 18:35 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Tegenover een plastic prulletje. Dat ding kost misschien 5 euro om te maken.Dat ding is niet te vergelijken met een x11.
http://www.consoleshop.nl(...)eadset-xbox-360.htmlquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 18:45 schreef badboynova het volgende:
http://www.consoleshop.nl(...)-gaming-headset.html
lulhoer, dat heb je niet eensquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 19:14 schreef SoldMayor het volgende:
headsets..![]()
Echt bazen gebruiken kinect.
noem mij dan baasquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 19:14 schreef SoldMayor het volgende:
headsets..![]()
Of hun bitchquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 19:14 schreef SoldMayor het volgende:
headsets..![]()
There was a problem adding SoldMayor to your friends listquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 19:30 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Jij wel he![]()
Maar trouwens me steam is ook gewoon SoldMayor.
True truequote:Op vrijdag 12 augustus 2011 19:30 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Jij wel he![]()
Maar trouwens me steam is ook gewoon SoldMayor.
Wat ben je laatquote:
wijnquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 21:08 schreef Kutstudent het volgende:
Ik zit waterpijp te roken, wijn te drinken, en te studeren.
Studeren = combineren!
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 21:08 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
standaard laat als een eckte baas
Af en toe moet je gewoon water bij de wijn doen, als het bier in huis op is bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 21:09 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
wijn![]()
everyone knows its for girls
dan al helemaal gaan water bij de wijn doen, gewoon puur drinkenquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 21:10 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Af en toe moet je gewoon water bij de wijn doen, als het bier in huis op is bijvoorbeeld.
Wil je praten over je drank probleemquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 21:10 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Af en toe moet je gewoon water bij de wijn doen, als het bier in huis op is bijvoorbeeld.
Ik was benieuwd of ik verwarring zou scheppen met die opmerking.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 21:10 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
dan al helemaal gaan water bij de wijn doen, gewoon puur drinken
Ik heb geen drankprobleem, ik ben student.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 21:18 schreef badboynova het volgende:
[..]
Wil je praten over je drank probleem
Wat is het verschilquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 21:22 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik heb geen drankprobleem, ik ben student.
Ik drink niet elke dag van 's-ochtends to 's-nachts.quote:
je neemt af en toe een pauze tussen doorquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 21:33 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik drink niet elke dag van 's-ochtends to 's-nachts.
is het zelfde als1 keer wippen met een aids hOOOOOOOOOOOOOOOOOOquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 21:42 schreef Kutstudent het volgende:
En daarbij, 1 wijntje per dag is toch gezond?
Toevallig vandaag een mooie waterpijp gekocht, zo meteen uitproberen.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 21:08 schreef Kutstudent het volgende:
Ik zit waterpijp te roken, wijn te drinken, en te studeren.
Studeren = combineren!
Ik kom je over 2 weken wel helpen.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:12 schreef Frankii het volgende:
[..]
Toevallig vandaag een mooie waterpijp gekocht, zo meteen uitproberen.
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:15 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik kom je over 2 weken wel helpen.
Oh wacht, dan is meteen die meet. Over 2 weken + 1 dag dan.quote:
Dat is de stem in je hoofd.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:59 schreef Tauchmeister het volgende:
Waarom hoor ik iemand zachtjes praten als ik het geluid op mute zet?
stemmetjes in je hoofd. Tip van de meester geef toe aan wat ze vragen loopt altijd goed af.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:59 schreef Tauchmeister het volgende:
Waarom hoor ik iemand zachtjes praten als ik het geluid op mute zet?
Wie die niet heeft gezien is een loser.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 00:11 schreef Tauchmeister het volgende:
Iemand V for Vendetta al wel eens gezien? Mooie film
Klopt.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 00:13 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Wie die niet heeft gezien is een loser.
Remember, remember, the fifth of november, gunpowder, treason and plot.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 00:11 schreef Tauchmeister het volgende:
Guy fawkes, guy fawkes, 'twas his intent, to blow up king and parliament!quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 00:19 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Remember, remember, the fifth of november, gunpowder, treason and plot.
I see no reason why gunpowder treason should ever be forgot.
Nee nog nooitquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 00:11 schreef Tauchmeister het volgende:
Nee, heb niks meer Gearsquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:14 schreef KoningStoma het volgende:
Wie hier zitten er nou allemaal te wachten op Gears 3?
Klopt.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 00:11 schreef Tauchmeister het volgende:
Dit is gewoon, hoe onrealistisch het ook mag klinken, waar. Ik heb de vorige keer in Den Bosch mijn ballen uit mijn broek gelachen met die gast, inclusief in die bar waar de vriendin van Rossdale begon te zeuren dat ze naar huis wildequote:Op vrijdag 12 augustus 2011 15:10 schreef Rossdale het volgende:
KK is een prima kerel, maar ik snap nog steeds niet waarom hij zich zonodig als een klapjosti op FOK! moet gedragen
Op het terras kon ik het wel prima met je vinden namelijk Mauriceke
Onzin, het is gewoon een mentaliteitskwestie. Je moet het gewoon willen, anders lukt het niet. En een beetje hier dus suggereren dat ik dik ben en dus meer alcohol kan hebben! Niks dik, ik ben gewoon te zwaar voor mijn lengte!quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 15:28 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Pierre heeft ook veel meer capaciteit om alcohol weg te zetten volgens mij.
Te kort voor je gewichtquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 04:48 schreef PierreTT het volgende:
Zo, tijd voor een reactie. Jaja, jullie denken die Pierre is alleen maar aan het zuipen, en voor de afgelopen drie dagen inclusief deze klopt dat ook, maar laat mij even reageren op de onderstaande twee quotes uit het vorige topic. Wacht, even een sigaret aansteken en mijn bier opdrinken! De laatste dan, want dan ga ik naar bed!
[..]
Dit is gewoon, hoe onrealistisch het ook mag klinken, waar. Ik heb de vorige keer in Den Bosch mijn ballen uit mijn broek gelachen met die gast, inclusief in die bar waar de vriendin van Rossdale begon te zeuren dat ze naar huis wilde![]()
![]()
[..]
Onzin, het is gewoon een mentaliteitskwestie. Je moet het gewoon willen, anders lukt het niet. En een beetje hier dus suggereren dat ik dik ben en dus meer alcohol kan hebben! Niks dik, ik ben gewoon te zwaar voor mijn lengte!
slaaplekker schatteboutquote:
Oneluvquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 04:48 schreef PierreTT het volgende:
Zo, tijd voor een reactie. Jaja, jullie denken die Pierre is alleen maar aan het zuipen, en voor de afgelopen drie dagen inclusief deze klopt dat ook, maar laat mij even reageren op de onderstaande twee quotes uit het vorige topic. Wacht, even een sigaret aansteken en mijn bier opdrinken! De laatste dan, want dan ga ik naar bed!
[..]
Dit is gewoon, hoe onrealistisch het ook mag klinken, waar. Ik heb de vorige keer in Den Bosch mijn ballen uit mijn broek gelachen met die gast, inclusief in die bar waar de vriendin van Rossdale begon te zeuren dat ze naar huis wilde![]()
![]()
Ik suggereer helemaal niks dat jij zwaar bent, ik heb een aantal neven waar jij 2 keer inpast. Die zijn pas dik.quote:[..]
Onzin, het is gewoon een mentaliteitskwestie. Je moet het gewoon willen, anders lukt het niet. En een beetje hier dus suggereren dat ik dik ben en dus meer alcohol kan hebben! Niks dik, ik ben gewoon te zwaar voor mijn lengte!
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 04:48 schreef PierreTT het volgende:
[..]
![]()
[..]
Ik kreeg ineens hoofdpijnquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |