quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 17:22 schreef Miam het volgende:
Het is nog maar de vraag of ik vanavond ga halen. Zit in de trein van rotterdam naar huis maar remmen zijn defect waardoor we al een half uur stil staanheb zo een zin om atwt te kijken man
haha verslaafd zeg !quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 17:22 schreef Miam het volgende:
Het is nog maar de vraag of ik vanavond ga halen. Zit in de trein van rotterdam naar huis maar remmen zijn defect waardoor we al een half uur stil staanheb zo een zin om atwt te kijken man
Dat vond ik dus ookquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 12:25 schreef rebel-angel het volgende:
maar mijn god wat verschrikkelijk die hele scene tussen limoholda vre-se-lijk geacteerd
vind het zo jammer van die serie vroeger was het in mijn beleving dan echt veel beter
misschien dat ik maar eens een paar oude afleveringen ga zoeken van toen ze telkens lucinda's bedrijf af gingen pakken![]()
ha dat zat ik me ook nog af te vragen hoe zou dat er ook alweer uitzien, en waarom gebruiken ze dat niet vakerquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 13:12 schreef sjampoeh het volgende:
Emma spoort ook niet. Heule huis vol, iedereen gratis onderdak.volgens mij ook maar 1 of 2 x de woonkamer gezien in al die jaren LoL
Heb jij even geluk met de aflevering van vanavondquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 22:20 schreef Miam het volgende:
wat? ik ben toe aan een overdosis reid, dames!
woehoeeee, ben niet de enige dus.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 22:26 schreef Shenti het volgende:
[..]
Heb jij even geluk met de aflevering van vanavond(ik ook hoor!
)
ja, ze hadden beter deze boutfilm kunnen cancelen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 22:37 schreef Shenti het volgende:
Wat begint het vanavond trouwens laat.. 23:00
jaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |