huh, deze hele week niet dan??quote:
En Damian was al op het politiebureau terwijl Holden nog in de haven was.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 23:18 schreef massy het volgende:
Die muts van Holden![]()
Faith was ineens op het politiebureau![]()
Het duurde 600 jaar voor de politie er was![]()
Het haar van Damian
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 23:18 schreef massy het volgende:
Die muts van Holden![]()
Faith was ineens op het politiebureau![]()
Het duurde 600 jaar voor de politie er was![]()
Het haar van Damian
Dan heb je gelukquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 11:32 schreef sjampoeh het volgende:
ik heb gisteren niet kunnen kijken, kijk straks ff online terugHad ik jaren eerder moeten doen, me hier aansluiten, veel leuker kijken zo
. Man kijkt ook wel vaak mee, goed he?
Ik ken dat.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 11:49 schreef Angelic_Rose het volgende:
[..]
Dan heb je gelukDie van mij is niet zo enthousiast, en hij kijkt al helemaal niet mee.
Als ik tegen hem zeg 'ATWT komt zo' dan zegt hij 'oh ga maar kijken hoor, dan ga ik wel even wat anders doen', maar eigenlijk bedoelt hij 'oh nee he niet weer!!'..
Dat merk ik aan de manier waarop hij het zegt![]()
Nou en dan zwicht ik voor zijn onbedoelde emotionele chantage en zeg 'ik kijk het morgen wel terug op rtlgemist'.
![]()
Het is wonderbaarlijk genoeg dezelfde schrijver als 5 jaar geleden. In mei 2005 nam Jean Passanante het over van Hogan Sheffer, en ze heeft nog hele goede dingen geschreven (zoals Emily die gek werd, Paul neerschoot en daarna een zelfmoordpoging deed).quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 13:12 schreef sjampoeh het volgende:
Hebben ze andere schrijvers gehad op het laatst ofzo ? Voelt nu net of ze het wat afraffelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |