laatstgenoemde graag, dank u wel.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 14:53 schreef Madame_Paon het volgende:
Of als TT "Lily de hypocriet" of "Eindelijk geen Janet en Jack meer" of "Faiths puntneus" of "Reids fanclub".
Kies maar.
Nou droomvrouwtje, je weet wat je te doen staat: naar het feedbacktopic om een TT-verandering te vragen.quote:
topic in b&h met mooie foto's Eric Sheffer Stevensquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 15:01 schreef droomvrouwtje het volgende:
whaha Reids fanclub goede incl moooie foto's![]()
Als je het een goede TT vindt, kun je hier: [SHO FB] statics klaaghoekje een TT-verandering aanvragen. Is niet verplicht natuurlijk.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 15:01 schreef droomvrouwtje het volgende:
Maar even mijn vraag nog eens een keer, ik had een deja vu moment, is Damian niet al eens eerder in gevaar geweest vanwege zijn neef en deed hij niet toen ook alsof hij dood was?? Toen was Luke ook in gevaar omdat hij erfgenaam was. Of ben ik nou zo gek??
Als je hem graag veranderd wil hebben kun je dat zelf ook doen, mij maakt het geen bal uit, ben alleen niet zo goed in verzinnen van TT just my 2ctquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 15:28 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Als je het een goede TT vindt, kun je hier: [SHO FB] statics klaaghoekje een TT-verandering aanvragen. Is niet verplicht natuurlijk.
Ik kan 'm niet veranderen, alleen de mods kunnen dat. Ik kan 't wel vragen, maar ik weet niet of ze het ook zullen doen, aangezien ik niet de TS ben.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 17:57 schreef droomvrouwtje het volgende:
[..]
Als je hem graag veranderd wil hebben kun je dat zelf ook doen, mij maakt het geen bal uit, ben alleen niet zo goed in verzinnen van TT just my 2ct![]()
Ondertussen ATWT aan het kijken.. Heerlijk hoe dr Oliver arrogant is, je kunt er niet eens boos om worden.
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 23:20 schreef Shenti het volgende:
[..]
Is dat bevestigd?
Zo ja,Nee man, van Dusty die is met Lucy en Allison geweest, die is nog veel ouder ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
know'm sayin?
word? word.
en de neus svp!quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 19:55 schreef Madame_Paon het volgende:
23:10
Hopelijk gaan ze weer verder met Damians cavia, anders moeten we tot volgende week wachten hoe dat verdergaat.
anders ik wel. bwooohquote:
quote:
ieder zijn meugquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 21:35 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik vond Simon een paar jaar geleden niks bijzonders, nu hij wat voller is, vind ik hem juist veel aantrekkelijker.
Dat dus.. lekkere simonquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 21:26 schreef massy het volgende:
Nothing beats Simon, maar Reid is wel echt heel erg leuk !
quote:
DATquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:17 schreef Axia het volgende:
Tering...wat is Lily een bitch...oude Lily was veel leuker...
haha afvoeren inderdaadquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:17 schreef Madame_Paon het volgende:
Lily.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kan Damian haar niet voorgoed meenemen naar Malta? Offscreen graag.
Jup, en het is absoluut niet zeker dat dat kind een match zal zijn. Maarja, Janet is nou eenmaal niet zo slim.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:27 schreef sjampoeh het volgende:
ik vind het maar een rare verhaallijn.. een baby 'nemen' als donor.
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:28 schreef Axia het volgende:
Ik denk dat Janet en Lily BFF kunnen zijn...
lolquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:30 schreef Madame_Paon het volgende:
Dr. Schiller, dat is de dokter van Meg.
Continuďteit, dat is zeldzaam in een soap.
Vooral in dezequote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:30 schreef Madame_Paon het volgende:
Dr. Schiller, dat is de dokter van Meg.
Continuďteit, dat is zeldzaam in een soap.
Ik had haar allang in haar gezicht gestompt. En Lily had ik al 10x in haar gezicht gestompt.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:34 schreef Shenti het volgende:
Omg, Janet's hoofd met d'r mond die open blijft hangen.
Die zou je toch afschieten als ze voor je stond?
Ik had Janet en Lily aan hun haren naar The Farm gesleurd en tegen elkaar gestoten....quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:34 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ik had haar allang in haar gezicht gestompt. En Lily had ik al 10x in haar gezicht gestompt.
dat dus! ik vind het zo jammer dat ze er niet meer bij isquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:43 schreef Axia het volgende:
Ik kan niet geloven dat ik zo een hekel aan Lily zou hebben als het nog Martha was.... die was nooit zo een bitch...
dat zou in mijn geval niet zo verkeerd zijnquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:44 schreef Shenti het volgende:
We moeten zeker weer een hele week wachten op Reid ofzo
Ik ken die Carglass reclame achterstevorenquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:47 schreef Miam het volgende:
altijd dezelfde reclames op rtl8. straks droom ik het nog.
volgens mij heb ik ruitschade, kunt u er even naar kijke?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:49 schreef Shenti het volgende:
[..]
Ik ken die Carglass reclame achterstevoren
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 11:09 schreef roos85 het volgende:
Lilywat een achterbaks wijf is het toch
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 19:09 schreef Schaatsfan89 het volgende:
Simon vond ik geweldig en vind ik nog steeds geweldig, wat een heerlijke vent. Hij heeft echt charmemaar ik denk dat zijn Australische accent het meest leuke aan hem is
ja en dan het liefstezoals hij eerst was en niet de verbeterde Craigquote:Op zondag 14 augustus 2011 12:27 schreef Miam het volgende:
Ik vind dat we ook wel wat meer Craig mogen zien, het blijft allemaal een beetje oppervlakkig ..
vond hem altijd zo leuk!
Ja, inderdaad. dat was veul leukerquote:Op zondag 14 augustus 2011 12:32 schreef sherezade het volgende:
[..]
ja en dan het liefstezoals hij eerst was en niet de verbeterde Craig
damian heeft luke de 1e keer meegenomen naar malta en toen ging holden er achter aan en was er een explosie en dacht iedereen dat holden en luke dood warenquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 15:01 schreef droomvrouwtje het volgende:
Maar even mijn vraag nog eens een keer, ik had een deja vu moment, is Damian niet al eens eerder in gevaar geweest vanwege zijn neef en deed hij niet toen ook alsof hij dood was?? Toen was Luke ook in gevaar omdat hij erfgenaam was. Of ben ik nou zo gek??
Dat mag alleen als je ook op Lily kotst.quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:36 schreef Skeletor het volgende:
Ik wilde graag van de gelegenheid gebruik maken om op Janet te kotsen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dank u!
Lily zit toch al standaard onder de kots?quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:39 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Dat mag alleen als je ook op Lily kotst.
Lekker naar Londen ! Vakantie of werk oid ? Tot vrijdag maar weerquote:Op zondag 14 augustus 2011 22:32 schreef Miam het volgende:
laatstgenoemde weet ik nog wel ja!
morgen naar Londen en vrijdag weer thuis! vrijdagavond wordt een fijne aflevering
geloof ik dus dat tref ik dan maar weer.![]()
tot dan!
Die rol is ook wel uitgekauwd nu. zonder Brad is het niks meer. Die baby heeft ook geen toegevoegde waarde in de serie. Snap ook niet dat Brad eruit is geschreven .quote:Op maandag 15 augustus 2011 09:55 schreef alors het volgende:
Katie, wat een zeiktrut zeg.... altijd maar bemoeien met anderen. Jaa Katie knows best
Ik wel.quote:Op maandag 15 augustus 2011 10:06 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Snap ook niet dat Brad eruit is geschreven .
jahaaaaquote:
quote:Op maandag 15 augustus 2011 10:06 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Die rol is ook wel uitgekauwd nu. zonder Brad is het niks meer. Die baby heeft ook geen toegevoegde waarde in de serie. Snap ook niet dat Brad eruit is geschreven .
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
Ja hij begon achter de schermen een affaire met "Katie".quote:Op maandag 15 augustus 2011 13:38 schreef rebel-angel het volgende:
brad was stout in het echt en toen moest hij weg
zo zat het geloof ik
Oeh, gemist of ik weet het niet meer, of gewoon verdrongen.quote:Op maandag 15 augustus 2011 13:38 schreef rebel-angel het volgende:
brad was stout in het echt en toen moest hij weg
zo zat het geloof ik
maar weet je dan nog dat katie achter holden aan zat
mijn god toen was ze echt op haar toppunt van![]()
jaja vanavond mogen we weer
En hij kwam heel vaak te laat op de set, en hij scheen alleen aardig te zijn tegen tienermeisjes en tegen de rest van de fans niet, en hij was opeens een herboren Christen die constant iedereen daarmee ging lastigvallen.quote:Op maandag 15 augustus 2011 15:00 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Ja hij begon achter de schermen een affaire met "Katie".
Oh ? Zulke dingen weet ik allemaal niet. interessantquote:Op maandag 15 augustus 2011 15:58 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
En hij kwam heel vaak te laat op de set, en hij scheen alleen aardig te zijn tegen tienermeisjes en tegen de rest van de fans niet, en hij was opeens een herboren Christen die constant iedereen daarmee ging lastigvallen.
Dus ik snap het wel.
kan alleen engelse zenders ontvangen op tv!quote:Op maandag 15 augustus 2011 19:59 schreef scrub_nurse het volgende:
@miam kun je in london niet gewoon uitzendinggemist kijken?
Nu je het zegt. Meg viel ook flauw toen ze net zwanger was van Eliza.quote:Op maandag 15 augustus 2011 23:15 schreef Angelic_Rose het volgende:
[..]
Dat wilde ik ook net zeggen ja![]()
Ze is echt niet 'zomaar' flauwgevallen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 11:57 schreef alors het volgende:
Carly zette Janet weer lekker op haar plek
Hypocriete hoer met haar gejank over fucking embryo's!!!!
DAT dusquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:43 schreef Madame_Paon het volgende:
Noelle Beck als Lily is echt de ergste recast in de geschiedenis van de tv.
Echt niet!quote:
Ja die was wel erger inderdaadquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:54 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Echt niet!
Níemand is zo erg als Lily.
En ik ben juist erg blij met de recast, want het vorige meisje kon echt totaal niet acteren.
En ook nog eens Faith verwijten dat ze naar Damian luisterde. Faith is 15 of zo ... Lily is een volwassen vrouw en kent Damian al bijna 20 jaar. Dan lijkt het me dat Lily hier eerder de domoor is.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:56 schreef Angelic_Rose het volgende:
Lily![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Tuurlijk ga er maar weer zelf op af, dom wijf.
En ook achterlijk dat ze haar dochter zo geloofd met een telefonisch tentamenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:58 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
En ook nog eens Faith verwijten dat ze naar Damian luisterde. Faith is 15 of zo ... Lily is een volwassen vrouw en kent Damian al bijna 20 jaar. Dan lijkt het me dat Lily hier eerder de domoor is.
Ik zou best een telefonisch tentamen willen afleggen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:00 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
En ook achterlijk dat ze haar dochter zo geloofd met een telefonisch tentamen
Ja iddquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:01 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ik zou best een telefonisch tentamen willen afleggen.Gewoon tegelijkertijd alle antwoorden op internet kunnen opzoeken.
beetje offtopic maar ik moet om de 5 jaar een soort van nieuw examen afleggen om m'n diploma te behoudenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:01 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ik zou best een telefonisch tentamen willen afleggen.Gewoon tegelijkertijd alle antwoorden op internet kunnen opzoeken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:52 schreef NouMooiNiet het volgende:
![]()
Liberty
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.gelukkig is het niet echt
![]()
![]()
goeie vraag..quote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:54 schreef sjampoeh het volgende:
Waarom kan Janet niet naar Liberty eigenlijk ??
boehoequote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:58 schreef roos85 het volgende:
Janet neemt weer een slachtofferrol aan
er is een hele "spannende" confrontatie tussen Damian, Lily en Mollyquote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:40 schreef Miam het volgende:
Hou me ff op de hoogte enzo :p ik mis nogal wat volgens mij
Dat vallen van Damian danquote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:42 schreef Axia het volgende:
Lily en Molly proberen Damian vast te houden...op een natuurlijk neppe manier, maar goed...
huh, deze hele week niet dan??quote:
En Damian was al op het politiebureau terwijl Holden nog in de haven was.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 23:18 schreef massy het volgende:
Die muts van Holden![]()
Faith was ineens op het politiebureau![]()
Het duurde 600 jaar voor de politie er was![]()
Het haar van Damian
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 23:18 schreef massy het volgende:
Die muts van Holden![]()
Faith was ineens op het politiebureau![]()
Het duurde 600 jaar voor de politie er was![]()
Het haar van Damian
Dan heb je gelukquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 11:32 schreef sjampoeh het volgende:
ik heb gisteren niet kunnen kijken, kijk straks ff online terugHad ik jaren eerder moeten doen, me hier aansluiten, veel leuker kijken zo
. Man kijkt ook wel vaak mee, goed he?
Ik ken dat.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 11:49 schreef Angelic_Rose het volgende:
[..]
Dan heb je gelukDie van mij is niet zo enthousiast, en hij kijkt al helemaal niet mee.
Als ik tegen hem zeg 'ATWT komt zo' dan zegt hij 'oh ga maar kijken hoor, dan ga ik wel even wat anders doen', maar eigenlijk bedoelt hij 'oh nee he niet weer!!'..
Dat merk ik aan de manier waarop hij het zegt![]()
Nou en dan zwicht ik voor zijn onbedoelde emotionele chantage en zeg 'ik kijk het morgen wel terug op rtlgemist'.
![]()
Het is wonderbaarlijk genoeg dezelfde schrijver als 5 jaar geleden. In mei 2005 nam Jean Passanante het over van Hogan Sheffer, en ze heeft nog hele goede dingen geschreven (zoals Emily die gek werd, Paul neerschoot en daarna een zelfmoordpoging deed).quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 13:12 schreef sjampoeh het volgende:
Hebben ze andere schrijvers gehad op het laatst ofzo ? Voelt nu net of ze het wat afraffelen.
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 17:22 schreef Miam het volgende:
Het is nog maar de vraag of ik vanavond ga halen. Zit in de trein van rotterdam naar huis maar remmen zijn defect waardoor we al een half uur stil staanheb zo een zin om atwt te kijken man
haha verslaafd zeg !quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 17:22 schreef Miam het volgende:
Het is nog maar de vraag of ik vanavond ga halen. Zit in de trein van rotterdam naar huis maar remmen zijn defect waardoor we al een half uur stil staanheb zo een zin om atwt te kijken man
Dat vond ik dus ookquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 12:25 schreef rebel-angel het volgende:
maar mijn god wat verschrikkelijk die hele scene tussen limoholda vre-se-lijk geacteerd
vind het zo jammer van die serie vroeger was het in mijn beleving dan echt veel beter
misschien dat ik maar eens een paar oude afleveringen ga zoeken van toen ze telkens lucinda's bedrijf af gingen pakken![]()
ha dat zat ik me ook nog af te vragen hoe zou dat er ook alweer uitzien, en waarom gebruiken ze dat niet vakerquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 13:12 schreef sjampoeh het volgende:
Emma spoort ook niet. Heule huis vol, iedereen gratis onderdak.volgens mij ook maar 1 of 2 x de woonkamer gezien in al die jaren LoL
Heb jij even geluk met de aflevering van vanavondquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 22:20 schreef Miam het volgende:
wat? ik ben toe aan een overdosis reid, dames!
woehoeeee, ben niet de enige dus.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 22:26 schreef Shenti het volgende:
[..]
Heb jij even geluk met de aflevering van vanavond(ik ook hoor!
)
ja, ze hadden beter deze boutfilm kunnen cancelen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 22:37 schreef Shenti het volgende:
Wat begint het vanavond trouwens laat.. 23:00
jaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |