Wie is die andere dan (ja je had Picornie, maar da's al heel lang geleden).quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 13:56 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Das nummer 2 van de ajakkes-clan al.
Ja die: hop hop hop Picornie liep voorop ja.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 13:59 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Wie is die andere dan (ja je had Picornie, maar da's al heel lang geleden).
Ach, hij is slechts neergeschoten. Dat is dan fijn voor zijn nabestaanden. Verder boeit het niet.quote:
internethooliganquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 14:01 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ja die: hop hop hop Picornie liep voorop ja.
Hij was eigenaar van 2 succesvolle bedrijven, wat voeg jij toe?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 17:06 schreef stekelzwijn het volgende:
Hij lijkt me in elk geval niet iemand met veel toegevoegde waarde.
Eh, nee.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 16:59 schreef s0k het volgende:
Is dat niet die kale van 410? Die gast met z'n microfoon.
Dacht dat die afcashop van hem was.quote:
Wat is "Ajakkes" ?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 13:56 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Das nummer 2 van de ajakkes-clan al.
Blijkbaar een ‘Prominent figuur harde kern Ajax’.quote:
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 17:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hij was eigenaar van 2 succesvolle bedrijven, wat voeg jij toe?
Het is maar wat je succesvol noemt en hoe je dat succes bereikt.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 17:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hij was eigenaar van 2 succesvolle bedrijven, wat voeg jij toe?
Het schijnt 'em te zijn ja.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 17:09 schreef msnk het volgende:
Was dat trouwens niet deze sjonnie? HIGH?
Oeh, nooit geweten dat dat het alternatief was toen die gasten mijn bussen jatten bij het Waterlooplein destijds. Toegegeven, het was niet handig om over hun graffity heen te rommelen ...quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 21:30 schreef nozem het volgende:
De CBS (de crew waartoe hij behoorde) zorgde in de jaren '80 en '90 voor een ware terreur. Als onwetend jochie in A'dam graffiti spuiten betekende in het slechtste geval spuitbussen inleveren, anders een mes tussen je ribben.
Gezellig heerschapquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 17:09 schreef msnk het volgende:
Was dat trouwens niet deze sjonnie? HIGH?
Dat was wellicht niet slim nee. Zeker niet op het Waterlooplein. Al weet ik niet of het ook daadwerkelijk de CBS is geweest. Die agressie zag je op een gegeven moment in heel de scene wel een beetje, terwijl het er daarvoor en daarna best vredig aan toe ging.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 21:35 schreef elcastel het volgende:
[..]
Oeh, nooit geweten dat dat het alternatief was toen die gasten mijn bussen jatten bij het Waterlooplein destijds. Toegegeven, het was niet handig om over hun graffity heen te rommelen ....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |