Een paar vind ik leuk, deze niet.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 00:54 schreef Cee het volgende:
Godsamme wat vind ik dubstep een klote-herrie.
ook geen EWquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:00 schreef Qunix het volgende:
Oh... Volgende week ook geen Stenders omdat Lowlands?
En de week daarna dan? En wel volgende week EW?
je hebt toch oren.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:00 schreef Qunix het volgende:
Oh... Volgende week ook geen Stenders omdat Lowlands?
En de week daarna dan? En wel volgende week EW?
Hoopt meequote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:03 schreef Paul-89 het volgende:
Hopen dat Rabbering veel van zijn eigen smaak gaat draaien.
Paul en Freaknacht is geen lekkere combinatie.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:03 schreef Paul-89 het volgende:
Hopen dat Rabbering veel van zijn eigen smaak gaat draaien.
Geen stampwerk?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:04 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Paul en Freaknacht is geen lekkere combinatie.
Nee.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:04 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Paul en Freaknacht is geen lekkere combinatie.
je zou het wel verwachten, maar vorige keer weinig/geen stampwerk.quote:
Bummer!!quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:05 schreef hole1988 het volgende:
[..]
je zou het wel verwachten, maar vorige keer weinig/geen stampwerk.
Ik moest er heel erg aan wennen, maar ik vind hem nu wel tofquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:06 schreef TheZapster het volgende:
Het is vloeken in de kerk hier, maar ik vind er echt geen ruk aan deze van Gotye.
Over een paar weken ga ik het live aanschouwen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:23 schreef TheZapster het volgende:
Anderhalf uur hakkuh met Rabbering
De horror
Ga je daar echt vrijwillig naartoe?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:25 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Over een paar weken ga ik het live aanschouwen.
Hij mixt wel lekkerquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:28 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ga je daar echt vrijwillig naartoe?
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:28 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ga je daar echt vrijwillig naartoe?
Wij hebben die hakkuh-bagger nog bewust meegemaakt maar ik vraag me echt af wat de generatie na ons er zo leuk aan vindtquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:29 schreef minthy het volgende:
[..]
Hij mixt wel lekker![]()
1,5u op de radio zou me wat te gek worden...
Ik heb er niet zoveel mee maar het een avondje aanschouwen als het in de regio is bevalt me meestal wel.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:33 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Wij hebben die hakkuh-bagger nog bewust meegemaakt maar ik vraag me echt af wat de generatie na ons er zo leuk aan vindt
Niks mis met wat goede gabber maar die commerciele hakkuh troep die je altijd hoort is echt vreselijk
Geen idee wat ze er leuk aan vinden! Misschien door dat New Kids-gedoe?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:33 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Wij hebben die hakkuh-bagger nog bewust meegemaakt maar ik graag me echt af wat de generatie na ons er zo leuk aan vindt
Niks mis met wat goede gabber maar die commerciele hakkuh troep die je altijd hoort is echt vreselijk
Er gebeurt zeker weinig bij jou in de regioquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:35 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ik heb er niet zoveel mee maar het een avondje aanschouwen als het in de regio is bevalt me meestal wel.
Bij jou in de omgeving verbaast het me niet echt dat ze nog in Aussies lopenquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:35 schreef minthy het volgende:
[..]
Geen idee wat ze er leuk aan vinden! Misschien door dat New Kids-gedoe?
Afgelopen januari naar een 90's party geweest met alle shit uit die tijd, supertof. En allemaal jongens van rond de 20 jaar in hun Aussies
Nee voldoende.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:36 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Er gebeurt zeker weinig bij jou in de regio
Oi!!quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:37 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Bij jou in de omgeving verbaast het me niet echt dat ze nog in Aussies lopen
Ik vraag me af of ze er na al die jaren nog in passenquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:42 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik betwijfel of die tractorbestuurders speciaal voor een jaren 90 feestje Aussies gaan kopen
Ja, eens!!quote:
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:52 schreef Qunix het volgende:
Nietecht 'freak', maar meer Radio 10 Gold met het request 3-uurtje.
Ik ben weg.
Thanks, jij ook zo(?)quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:54 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, eens!!Helaas moet ik zo slapen...
[..]
Truste
Satisfaction?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:56 schreef TheZapster het volgende:
Benny Benassi
Ik kan niet anders dan aan die lekkete clip denken als ik zijn naam hoor
Ik zeg doen! Veel beroerder maak je het vast nietquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:57 schreef Qunix het volgende:
[..]
Thanks, jij ook zo(?)
Dit is trouwens een kut nummer. Ik zou deze wel cool kunnen remixen (remix op een remix).
En bedankt........quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:58 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik zeg doen! Veel beroerder maak je het vast niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |