En tot die tijd SWTOR.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 15:38 schreef Silmarwen het volgende:
D3 lijkt me best tof, maar zeker geen vervanger voor WoW.
Ik denk dat iedereen nu wel toe is aan een nieuwe MMORPG onderhand, hopelijk is dat dan "Titan".
Het blijft een RPG natuurlijkquote:Op woensdag 17 augustus 2011 15:38 schreef Silmarwen het volgende:
Ik denk dat iedereen nu wel toe is aan een nieuwe MMORPG onderhand, hopelijk is dat dan "Titan".
Ik weet niet of dat voor veel mensen een vervanger is, ik heb persoonlijk bijvoorbeeld helemaal niets met dat hele Star Wars universum, wat WoW voor mij gaaf maakt, is dat het gebaseerd is op lore van de oude warcraft games, die ik vanaf kind af aan al speel, die star wars films heb ik een paar keer gezien en dat vond ik verders wel primaquote:
Ik ben helemaal niet toe aan een nieuwe MMORPGquote:Op woensdag 17 augustus 2011 15:38 schreef Silmarwen het volgende:
Leuk dat je het topic leest!quote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:48 schreef TwyLight het volgende:
ze hebben trouwens tanken makkelijker gemaakt
Same, kan niet wachten op de game en uiteraard even D3 checken hoe die is. SWTOR gaat hem zeker worden vooral omdat het zich afspeelt voor de films ect.quote:
quote:This will be the last patch that includes new raid content for the Cataclysm expansion, Chilton said. But there will be another expansion, he added. He's just not ready to talk about it yet.
Vriendlief: tanking is a joke, so badquote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:48 schreef TwyLight het volgende:
ze hebben trouwens tanken makkelijker gemaakt
Wow uitmelkerijquote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:12 schreef Isabeau het volgende:
This will be the last patch that includes new raid content for the Cataclysm expansion, Chilton said. But there will be another expansion, he added. He's just not ready to talk about it yet.
Hahaquote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:12 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Vriendlief: tanking is a joke, so bad
Wow.. de laatste patch mag dan wel heel wat goede storylines bevatten.quote:Deathwing raid will be the final raid of the expansion.
Idd, tanken word nu nog meer casual. Nu is het helemaal 2x aoe, relax, sitback and enjoyquote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:17 schreef Isabeau het volgende:
Nu krijg je weer ontevreden tanks die al goed waren en er straks mee stoppen omdat er geen uitdaging meer in zit
Laatste patch mn assquote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:18 schreef Chau het volgende:
[..]
Wow.. de laatste patch mag dan wel heel wat goede storylines bevatten.
Ik denk dat dat er wel achter zit jaquote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:28 schreef Georges het volgende:
Zou het kunnen dat ze tank threat verhoogd hebben om meer mensen aan het tanken te krijgen?
Aangezien daar nogal een tekort aan is.
Ik zeg niet dat dat de oplossing is, just asking.
Dat gaat ze gewoon weer niet lukkenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:33 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik denk dat dat er wel achter zit ja
Vind ik niet okquote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:33 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik denk dat dat er wel achter zit ja
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |