abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_100769693
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 18:26 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb een plekje in de weekend raids van het guild *O*
AAAHHHHHHH!!!!!
pi_100769766
Het gilde - het guild :P
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_100769794
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 18:29 schreef Isabeau het volgende:
Weet ik maar nog steeds. :{
pi_100770037
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 18:26 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb een plekje in de weekend raids van het guild *O*
  maandag 15 augustus 2011 @ 19:06:54 #80
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_100771266
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 18:22 schreef Peanutnootje het volgende:

[..]

Ik vind het dan niet zo netjes om dat op loot te doen die nog wat handige dingen geven, ook al zeggen ze dat het goed is het hoort gewoon niet ;)
Daarom VROEG ik het ook eerst netjes. Als ze nee hadden gezegd dan had ik er ook niet op gerold. Zo simpel is het. Dan moeten ze maar niet allemaal ja zeggen.

En ik ben al jaren bezig met die achievement, wilt maar niet lukken!

Vanavond hoop ik misschien weer op een 25 man raid, maar als ik hoorde hoe het er gister aan toe ging! (wipe, na wipe, na wipe!) :')
pi_100772052
Komt vanzelf wel een keer Bienelientje! Ik kreeg het per ongeluk omdat iemand in mijn groep 'disenchant' had aangeklikt voor een bind on equip item wat voor heel veel geld in het auction house kon worden verkocht. Dus ik zei: eh...disenchanten is wel erg zonde, dus need ik. Hup, 100 *O* (en daarna met z'n 5'en nogmaals gerolld om te kijken wie het kreeg)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_100774605
de onbeperkte mass rez werkt overigens nog steeds, heb ik nu pas door ;)
pi_100775258
Kent iemand een addon die spells met een cooldown (zoals power infusion voor disc priests) laat zien midden op het scherm zodra je ze kan gebruiken :P

Ben disc gegaan voor pvp maar ik vergeet 9 van de 10 dingen te gebruiken omdat ik die in holy niet heb :')
pi_100776250
quote:
10s.gif Op maandag 15 augustus 2011 18:27 schreef Isabeau het volgende:
Nu ben ik bang dat ik veel te slecht ben _O-

Godsamme, ik krijg er nú al de zenuwen van :')

<---- pathetic me
Ach ja, het is maar waar je je allemaal druk om kan maken he :')
pi_100776379
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 20:50 schreef ConscienceNL het volgende:

Ach ja, het is maar waar je je allemaal druk om kan maken he :')
Ja, want ik wil graag mee blijven gaan :) En als ik niet enigszins met ze mee kan komen dan nemen ze me niet meer mee -O- En zij zijn goed :P
pi_100777224
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 20:52 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ja, want ik wil graag mee blijven gaan :) En als ik niet enigszins met ze mee kan komen dan nemen ze me niet meer mee -O- En zij zijn goed :P
Wat is 'goed zijn' tegenwoordig nog in WoW? Addons + mensen die gewoon opletten en hun spells op orde hebben.
pi_100777470
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 21:04 schreef ConscienceNL het volgende:

Wat is 'goed zijn' tegenwoordig nog in WoW? Addons + mensen die gewoon opletten en hun spells op orde hebben.
:)

Goed zijn is het verschil tussen 'het wel redelijk kunnen bijbenen' en bij de beste guilds in de wereld horen. Ik zit in de laatste en hoor zelf bij de eerste groep :P
pi_100778905
IK heb wow subscription gecancelled :o
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
pi_100779953
quote:
12s.gif Op maandag 15 augustus 2011 21:34 schreef pl4kkie het volgende:
Tot volgende week dan he :D
Steam: Metonae
Origin: Metonae
Xbox One: Metonae
BattleTag: Metonae#2152
pi_100780145
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 21:51 schreef Metonae het volgende:

[..]

Tot volgende week dan he :D
nee het is nu echt klaar. Kan nog spelen tot de 1e volgende maand. En dan is het echt klaar. Niet lang daarna zal GoW 3 uitkomen dus zal dan alleen maar op me xbox te vinden zijn. Als ik dat zal ben is D3 uit en mw 3 bf 3 dus heb genoeg om te spelen :$
pi_100781947
quote:
12s.gif Op maandag 15 augustus 2011 21:34 schreef pl4kkie het volgende:
Idem :D. Binnen 5 minuten bored, plus studie begint weer over 2 weken en komen andere betere games uit.
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_100798113
quote:
14s.gif Op maandag 15 augustus 2011 22:25 schreef Blistering het volgende:

[..]

Idem :D. Binnen 5 minuten bored, plus studie begint weer over 2 weken en komen andere betere games uit.
idd, heb alles nu wel gezien inmiddels. Ik raid verder toch niet want ik me avond tijd zelf kunnen bepalen. En idd er komen binnenkort betere games uit.
pi_100798227
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 18:29 schreef Isabeau het volgende:
Ja maar dat kan natuurlijk niet :P .

Volgens die zelfde redenatie:

Het spel - het game.
pi_100808464
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 augustus 2011 10:43 schreef pl4kkie het volgende:

[..]

idd, heb alles nu wel gezien inmiddels. Ik raid verder toch niet want ik me avond tijd zelf kunnen bepalen. En idd er komen binnenkort betere games uit.
Ben begonnen met multiboxen, dan wordt het weer even leuk! Check http://www.wowwiki.com/Multiboxing
to say of what is that it is not, or of what is not that it is, is false, while to say of what is that it is, or of what is not that it is not, is true
pi_100809034
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2011 15:19 schreef webbyplus het volgende:

[..]

Ben begonnen met multiboxen, dan wordt het weer even leuk! Check http://www.wowwiki.com/Multiboxing
ja hallo ik ga geen 2 of 3 accounts onderhouden |:(
pi_100809144
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 augustus 2011 15:35 schreef pl4kkie het volgende:

[..]

ja hallo ik ga geen 2 of 3 accounts onderhouden |:(
Valt wel mee...
Vanilla + TBC (in 1) kost 10 a 15 euro. WotLK 15 euro. Cataclysm 30 euro (collectors edition).
Dus voor 60 euries heb je een prachtig account erbij, dat gecombineerd met recruit a friend ook nog een mount... valt mee toch
to say of what is that it is not, or of what is not that it is, is false, while to say of what is that it is, or of what is not that it is not, is true
pi_100809178
--oops--
pi_100809192
---edit: oops dubbelpost---
pi_100809431
Haha gaat het goed? xD. Dat valt wel mee, maar om dan ook nog is elke maand 13 euro x 2 te dokken.. Ik speel al 5 jaar wow waaronder met meerdere accounts gespeeld, tientallen keren faction change/server change. Dus heb al genoeg betaald aan hun.
pi_100809667
Ik heb tijdje dualbox gedaan, puur voor het levellen.

WoW + TBC gekocht en in die drie maanden dat je RAF-bonus hebt een mage, warlock en druid naar 60 gedaan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')